آریا جوان
Rider؛ بازی ساده‌ای که شما را به وجد می‌آورد
يکشنبه 2 آذر 1399 - 13:05:59
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

دیجیاتو / Rider بازی ساده‌ای است و منطقی است که با ورود به آن هیچ آموزش طولانی یا تنظیمات خاصی وجود نداشته باشد. به همین ترتیب بازی به سرعت شروع می‌شود و شما کنترل موتورسیکلتی را به دست می‌گیرید که در محیطی با طراحی نئونی قرار دارد. کنترل موتورسیکلت فرآیند پیچیده‌ای ندارد و با لمس کردن هر بخشی از صفحه‌نمایش سرعت می‌گیرد، البته این به این معنی نیست که کنترل کردنش همیشه هم ساده خواهد بود چرا که مسیر مشخص شده در گیم‌پلی پر از شیب‌های تند، سکوهای پرتاب و لوپ‌های بی انتهاست.

آریا جوان

اگر دوست دارید وسط پرش در هوا پشتک بزنید هم می‌توانید دقیقا در نقطه اوج پرش با یک لمس طولانی روی صفحه دستگاهتان این کار را انجام دهید. تا وقتی دستتان را از روی صفحه‌نمایش برندارید این پشتک‌ها ادامه خواهند داشت اما بهتر است خیلی مجذوب هنرنمایی در هوا نباشید چون اگر برعکس فرود بیایید تفاوتی با تصادف در طی بازی ندارد و گیم‌اور می‌شوید.
سیستم امتیازگیری هم به سادگی بقیه‌ی اجزای بازی است؛ با گذراندن و کامل کردن هر مرحله امتیازاتی به دست می‌آورید و هر پشتک هم یک امتیاز اضافی دارد. در مسیر هر مرحله تعدادی الماس سر راه شما قرار می‌گیرند که هر چقدر بیشتر به دست بیاورید بهتر است و برای خریدن موتورسیکلت و حتی وسایل نقلیه‌ی جدید دیگری هم به کار می‌آیند که اساسا در کنترل یکسان هستند و فقط تفاوت‌های ظاهری دارند.
نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاتر
حجم: 75 مگابایت

آریا جوان

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس
برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/518700/Rider؛-بازی-ساده‌ای-که-شما-را-به-وجد-می‌آورد
بستن   چاپ