آریا جوان
Respawnables؛ مقابل آشوبگران بایستید
چهارشنبه 5 آذر 1399 - 23:22:47
آریا جوان - آخرین خبر / Respawnables بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خیره کننده در سبک بازی های تیراندازی، اکشن و آرکید می باشد که برای اندروید و آیفون عرضه شده است. در بازی Respawnables شهر به دست آشوبگران افتاده است یک تیم مبارزه بزرگ تشکیل شده تا این آشوبگران را نابود کنند شما وظیفه هدایت مرد تیرانداز و تیمش را برعهده دارید. تمام تلاش خود را بکنید و به این مرد کمک کنید تا با سلاح های که دارد شهر را از دست آن ها نجات دهد.

آریا جوان

مراحل بسیار سخت این بازی مهارت های شما را به چالش کشیده و سرعت شما را می سنجد. بازی دارای صحنه هایی با جلوه های صوتی بی نظیر که هیجان بازی را دو چندان کرده است. این بازی دارای حالت های آفلاین و آنلاین می باشد و در حالت آفلاین بازی شما با بیش از 100 ماموریت چالش برانگیز مواجه خواهید شد که مبارزه های تکی و گروهی انتظار شما را خواهند کشید و باعث هیجانی شدن شما در بازی می شوند و حال در حالت آنلاین آن شما به صورت یک مبارزه ی انفرادی با سایر بازیکنان در دنیا به نبرد می پردازید و حتی قادرید که با آن ها تشکیل یک گروه کاملا متحد را بذهید و شکست ناپذیر شوید. اگر به بازی های تیراندازی علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی زیبا و هیجان انگیز آندروید را از دست ندهید و با نصب آن بر روی گوشی و تبلت اندروید خود ساعت ها سرگرم شوید.
در این بازی مراحل زیادی وجود دارند که می توانند به خوبی سرعت و دقت شما را در تیر اندازی مشخص کنند زیرا نحوه حمله و همچنین پنهان شدن دشمنان بسیار حرفه ای و در هر مرحله متفاوت بوده و ممکن بعضی از آن ها دارای سلاح های ویرانگری باشند که شما را با یک تیر از پا در می آورند. بازی Respawnables بسیار پر گرافیک بوده و برای اجرا آن نیاز به گیگابایت حافظه خالی رم دارید و همچنین پردازنده گوشی شما نیز باید بسیار قدرتمند باشد زیرا در این بازی صحنه ها و همچنین افکت ها شلیک و تخریب و علاوه بر آن نابودی دشمنان بسیار عالی و بی نظیر کار شده و همین موارد باعث شده تا هیچ گیمری قبل از اتمام آن بازی Respawnables را از روی گوشی خود حذف نکند. علاوه بر تمام نکات نمی توان از گیم پلی بی نظیر و همچنین صدا گذاری و موسیقی خوب بازی نیز چشم پوشی کرد زیرا این قابلیت ها باعث می شوند تا هیجان شما هنگام بازی بسیار بالاتر از حالت عادی برود. اگر به بازی های تیراندازی علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی زیبا و هیجان انگیز آندروید را از دست ندهید و با نصب آن بر روی گوشی و تبلت اندروید خود ساعت ها سرگرم شوید.
نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 و بالاتر
حجم: 20 مگابایت

آریا جوان

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس
برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/521615/Respawnables؛-مقابل-آشوبگران-بایستید
بستن   چاپ