آریا جوان
Top Run؛ تجربه‌ای کلاسیک با اقتباس از بازی‌های دهه 90
دوشنبه 10 آذر 1399 - 17:56:06
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / Top Run: Retro Pixel Adventure – فرار بی نظیر: ماجراجویی رترو پیکسلی یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک آرکید از نوع بازی های پلتفرمر و کلاسیک است که با گرافیک و استایل رترو و پیکسلی طراحی شده است و تمام تلاش سازنده این بازی یعنی استودیوی قزاقستانی Katata Games ساخت و طراحی یک بازی نوستالژیک و کلاسیک با اقتباس از بازی هایی دهه 80 و 90 میلادی بوده است.

آریا جوان

برخلاف ظاهر ساده و پیش پا افتاده ای که Top Run: Retro Pixel Adventure دارد، این بازی یک عنوان غنی و بسیار حرفه ای است و گیم پلی آن بسیار سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز است و به همین خاطر نباید این بازی را به خاطر نوع طراحی هایی که دارد یک بازی سطح پایین بدانیم.
در Top Run: Retro Pixel Adventure شما در نقش شخصیت اصلی بازی به نام Kevin هستید که همراه با سگ خود Buddy یک ماجراجویی پرمخاطره را شروع می کند. او قصد دارد تا از یک شهر نئونی فرار کند. در این شهر هزاران مانع و دشمن گوناگون وجود دارند که تنها هدفشان متوقف کردن شماست! بنابراین باید خودتان را برای شرایطی نه چندان آسان آماده کنید. کلیت بازی مثل دیگر بازی های سبک Run است. شخصیت اصلی بازی به صورت خودکار شروع به دویدن می کند. شما وظیفه دارید تا با پریدن از روی موانع و پا گذاشتن روی پلتفرم های معلق، مانع از افتادن شخصیت بازی یا برخورد آن با دشمنان و موانع شوید.

آریا جوان

در بازی Top Run: Retro Pixel Adventure همچنین شما باید آیتم های امتیازی داخل بازی را نیز در حین فرار کردن جمع آوری کنید تا امتیاز و پول به دست بیاورید و با کمک آن در بخش فروشگاه چیزهای مختلف مثل اسکین های گوناگون و بوسترهای خاص بخرید. در طول بازی شما قادر هستید تا از کمک دوستان خود استفاده کرده و یا از آیتم های متنوعی برای مقابله با دشمنان استفاده کنید. کلیت بازی به شکل بی پایان (Endless) طراحی شده است اما در مجموع بیش از 100 مأموریت تلفیق شده نیز در این بازی وجود دارند. از نظر گرافیکی باید گفت که این بازی اگرچه با استایل رترو و پیکسلی طراحی شده، اما گیم پلی آن قابل اجرا به صورت 60 فریم بر ثانیه است و این یعنی شما تجربه ای بسیار روان از یک بازی پویا را خواهید داشت.
نسخه اندروید مورد نیاز: 5.1 و بالاتر
حجم: 60 مگابایت

آریا جوان

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس
برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/525481/Top-Run؛-تجربه‌ای-کلاسیک-با-اقتباس-از-بازی‌های-دهه-90
بستن   چاپ