آریا جوان
دیوار نوردی در 100 سالگی!
چهارشنبه 12 آذر 1399 - 00:16:56
آخرین خبر - خواندنیها
آریا جوان - خراسان / «دوریس لانگ» مادربزرگ شجاعی بود که توانست با بارها صعود و فرود موفق از بناهای مرتفع، لقب مسن‌ترین ورزشکار این رشته در‌‌ جهان را ازآن خود کند. خانم لانگ که به «دوریس جسور» معروف بود، اولین صعودش را در سن 85 سالگی انجام داد و پس از کسب مهارت، هر سال خود را با مسافت بیشتری به چالش می‌کشید. این مادربزرگ استثنایی، طبیعت را الهام‌بخش فعالیت‌های خود می‌دانست و به واسطه‌ فرودهایی که از برج‌های معروف انگلستان داشت، چندین هزار دلار برای خیریه‌ها کمک جمع‌آوری کرد. دوریس لانگ در سالگرد تولد 99 سالگی‌اش از ارتفاع حدود 33 متری یک ساختمان پایین آمد و به مناسبت این موفقیتاین روز را جشن گرفت.

آریا جوان

این مادربزرگ پس از فرود موفقیت‌آمیزش گفت: «اکنون احساس خوبی دارم و تصور می‌کنم که 60 ساله هستم!» او با پایین آمدن از دیوار این ساختمان، رکورد پیشین خود را که در سال 2010 میلادی به دست آورده بود، شکست.
دوریس جسور تلاش کرد با این اقدامش نشان دهد هیچ‌وقت برای رسیدن به آرزوهای‌مان دیر نیست و همیشه برای تجربه‌کردن فعالیت‌های مختلف زمان داریم. او همچنین به‌مناسبت تولد 100سالگی‌اش حدود 100 متر از یک ساختمان را طی کرد و پس از اتمام این پروژه گفت: «کار بسیار سختی بود، بسیار سخت‌تر از سال گذشته. باد شدیدی می‌وزید و من در هوا معلق بودم، اما از آن لذت بردم. اکنون احساس جوانی می‌کنم و باید بگویم بله! ارزشش را داشت.»
دوریس ،نماد یک سالمند شجاع و امیدوار بود که افزایش سن را مانعی برای دست‌یابی به آرزوهای تازه‌اش نمی‌دانست. او تلاش کرد تا محدودیت‌ها را از سر راه خود بردارد و از عمر خود بیشترین بهره را ببرد. خانم لانگ سال گذشته در سن 104 سالگی درگذشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/526232/دیوار-نوردی-در-100-سالگی!
بستن   چاپ