آریا جوان
واکنش سخنگوی شورای عالی امنیت ملی به طرح مجلس برای لغو تحریم‌ها
چهارشنبه 12 آذر 1399 - 08:39:30
آریا جوان - مهر / سخنگوی شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه نموده و دبیرخانه ملاحظات مد نظر را در این خصوص به مجلس اعلام کرده است، گفت: طرح نهایی که به تصویب مجلس رسید بر اساس روال جاری در نهاد قانون‎گذاری کشور تدوین گردیده و حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‎باشد.
کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مواضع دبیرخانه شورا صرفاً از سوی سخنگوی این نهاد اعلام می‌شود، تأکید کرد که مطالبی که به عنوان مصوبات شورا و تصمیمات دبیرخانه آن در برخی رسانه‌ها منتشر شد غیر دقیق است.
وی افزود: مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه آن در حکم اطلاعات محرمانه بوده و اعلام آن خارج از چارچوب ذکر شده مجاز نمی‌باشد.
خسروی در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه نموده و دبیرخانه ملاحظات مد نظر را در این خصوص به مجلس اعلام کرده است.
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان اظهار داشت: طرح نهایی که به تصویب مجلس رسید بر اساس روال جاری در نهاد قانون‎گذاری کشور تدوین گردیده و حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/526414/واکنش-سخنگوی-شورای-عالی-امنیت-ملی-به-طرح-مجلس-برای-لغو-تحریم‌ها
بستن   چاپ