آریا جوان
بهترین تفریحات کیش
چهارشنبه 12 آذر 1399 - 11:06:55
آریا جوان - خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره شگفت‌انگیز، از جذاب‌ترین اتفاقاتی است که می‌تواند در زندگی هر شخصی رخ دهد.
به همین دلیل، اکثر گردشگران داخلی و حتی بسیاری از گردشگران خارجی همواره کیش را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های سفر مد نظر قرار داده و به محض یافتن فرصتی برای سفر به این جزیره، حتما آن فرصت را مغتنم می‌شمارند. اما تردیدی نیست که سفر به کیش بدون داشتن اطلاعات کافی از بهترین تفریحات کیش به از دست رفتن شانس لذت بردن از تمامی این تفریحات منجر خواهد شد. به همین دلیل، ما مطلبی تحت عنوان بهترین تفریحات کیش را به رشته تحریر در آوردیم تا شما قبل از اینکه چمدان سفر خود را به مقصد کیش ببندید و راهی این جزیره شوید، اطلاعات مناسبی به دست بیاورید و با برنامه ریزی مناسب قبل از شروع سفر، نهایت لذت را از این مکان دوست داشتنی ببرید و خاطرات فراموش نشدنی برای خود بسازید.
غواصی در جزیره کیش

آریا جوان


هر چند که در جزیره کیش، فرصت انجام فعالیت‌های مفرح بسیار زیادی وجود دارد اما شاید هیچ یک از آنها به اندازه غواصی در این جزیره، هیجان انگیز و شگفت آور نباشند. فعالیتی که شما را با دنیای بسیار عجیب و سحر آمیز آب‌های خلیج فارس آشنا کرده و به یکی از به یاد ماندنی ترین اتفاقات زندگی‌تان تبدیل می‌شود. غواصی در جزیره کیش معمولا در قسمت‌های کم عمق آب انجام می‌شود و به همین دلیل، خطری در این کار شما را تهدید نخواهد کرد. برای غواصی در جزیره کیش گزینه‌های مختلفی وجود دارد. برای مثال، شما می‌توانید از سایت سمبارون با عمق 10 الی 12 متری یا سایت کشتی یونانی با عمق 5 متر استفاده نمایید. همچنین سایت کلبه هور نیز جزو زیباترین سایت‌های غواصی در جزیره کیش بوده و با عمق حدود 8 متر، مکانی ایده آل برای شنا زیر آب و غواصی مهیج است.
بانجی جامپینگ در کیش
اگر از طرفداران فعالیت‌های تفریحی ماجراجویانه هستید، جزیره کیش، بهترین مقصد و بانجی جامپینگ، بهترین تفریح برایتان خواهد بود. مکان مناسب برای تجربه این فعالیت تفریحی در نزدیکی شهر زیر زمینی کاریز است. برای تجربه بانجی جامپینگ کافیست شما به سایت مخصوص این کار بروید تا متخصصی که در آنجا حضور دارد، طنابی به دور پاهایتان ببندد و با پیشنهاد خودتان، از ارتفاع مناسب به سمت زمین پرتاب می‌شوید. از آنجایی که این کار سطح آدرنالین بدن شما را به شدت افزایش می‌دهد، حتما اگر ترس از ارتفاع یا بیماری قلبی دارید از انجام آن صرف نظر کنید. کما اینکه زنان باردار نیز به هیچ وجه نباید سراغ بانجی جامپینگ در کیش بروند.
سافاری در جزیره کیش
سافاری با موتور یا خودرو از فعالیت‌هایی است که به ندرت در شهرهای مختلف ایران می‌توان آن را تجربه کرد. با این حال، سفر به جزیره شگفت انگیز کیش، فرصت مناسبی برای سافاری در پیستی مناسب و جذاب را فراهم می‌آورد. جالب است بدانید که با توجه به شرایط اقلیمی کیش، این جزیره از بهترین مکان‌های سافاری در قاره آسیا به شمار می‌رود. از این رو، شما می‌توانید یکی از خودروها یا موتورهای جذاب موجود در جزیره کیش را انتخاب کنید و با سوار شدن بر روی آن تجربه‌ای بی نظیر داشته باشید. بدون تردید، راندن خودروهای عظیم الجثه‌ و موتورهای چهار چرخ، لذتی نیست که به راحتی بتوان از آن صرف نظر کرد.
تفریحات آبی در جزیره کیش

آریا جوان


با توجه به اینکه تعداد زیادی از تفریحات جزیره کیش را باید بر روی آب تجربه کرد، بهتر است به معرفی آنها به صورت جداگانه بپردازیم. به غیر از غواصی که پیشتر ذکر شد، شما می‌توانید شاتل و بنانا را در جزیره کیش امتحان کنید. چنانچه همراه با خانواده و فرزندان خود بلیط چارتر کیش را تهیه کرده باشید، مطمئنا سوار شدن بر شاتل‌های 1 تا 3 نفره برای خودتان و فرزندانتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود. در همین حال، اگر ورزشکار حرفه‌ای بوده و توان گرفتن تصمیمات سریع و فوری داشته باشید، حتما به سراغ فلای برد بروید. این تفریح مهیج با استفاده از یک تخته برد که به جت اسکی متصل شده است، امکان انجام حرکات نمایشی در هوا را برای شما پدید خواهد آورد. تنها موضوع مهم حفظ تعادل است که هر کسی نمی‌تواند از عهده آن بر آید. اگر گمان می‌کنید که شما از آمادگی جسمانی لازم برای فلای برد برخوردار هستید، مطمئنا باید شانس خود را امتحان کنید. اما در ادامه تجربه بهترین تفریحات کیش، ما شما را به بزرگترین سایت کیبل اسکی دنیا در این جزیره دعوت می‌کنیم. جایی که این ورزش جذاب و آسان با بهترین امکانات در دسترس شما قرار می‌گیرد تا هیجان اسکی روی آب را به بهترین شکل ممکن بر تجربیات خود اضافه کنید. فعالیت آبی دیگری که بی شباهت به کیبل اسکی هم نیست، پاراسل نام دارد. این فعالیت از حیث اینکه شما توسط یک قایق کشیده می‌شوید، شبیه کیبل اسکی است اما داستان متفاوت‌تری نسبت به آن دارد. چرا که در پاراسل، شما به یک چتر مناسب نیز وصل می‌شوید تا لذت حرکت بر بالای آب را بچشید. پاراسل به قدری جذاب و دوست داشتنی است که هر کس آن را امتحان می‌کند، پس از تمام شدن دوباره به سراغ خرید بلیط پاراسل می‌رود.
پرواز با گلایدر و جایروکوپتر در جزیره کیش
جزیره کیش بهشتی برای عاشقان پرواز با گلایدر است. این فعالیت که با پرواز در آسمان جزیره کیش و تماشای زیبایی‌های آن از زاویه‌ای کاملا متفاوت همراه است، تجربه‌ای فراموش نشدنی برایتان به ارمغان خواهد آورد. حتی اگر بار اولی است که می‌خواهید پاراگلایدر تجربه کنید، باز هم این کار برایتان در جزیره کیش با جذابیت فوق العاده‌ای همراه خواهد بود. زیرا شما، فعالیتی را تجربه خواهید کرد که تاکنون فقط از قاب تلویزیون به تماشای آن پرداخته‌اید. در همین حال می‌توان به جایروکوپتر جزیره کیش نیز اشاره کرد. وسیله‌ای که تلفیقی از هلی کوپتر و هواپیما بوده و در محیطی امن و آسوده، فرصت عبور از فراز جزیره کیش را برای شما به وجود می‌آورد. این وسیله با سرعتی بین 20 تا 160 کیلومتر بر ساعت پرواز می‌کند. بنابراین شما ابتدا باید آموزش‌های لازم در مورد آن را دریافت نمایید. لازم به ذکر است تنها مکانی که در کل کشور مجوز انجام جایروکوپتر در آن صادر شده، جزیره کیش است. به همین دلیل، اگر تاکنون تجربه سفر به این جزیره را نداشته باشید، به احتمال زیاد چندان با این وسیله آشنا نباشید. از همین رو است که می‌گوییم، سفر به جزیره کیش یعنی ورود به دنیایی کاملا جدید. دنیایی که پر از تفریحات باور نکردنی و شگفت انگیز بوده و خاطرات خوش آن سال‌ها در ذهن هر کسی زنده می‌ماند.
یک قدم تا کیش
شما مطلب فوق را خواندید و با تفریحات شگفت انگیز کیش آشنا شدید. حالا وقت آن فرا رسیده که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش، مسافرتی به یاد ماندنی و پر از خاطرات جذاب به این جزیره ترتیب دهید و از تک تک تفریحاتی که در آن مهیا شده نهایت لذت را نصیب خود کنید. البته در اینجا بد نیست به یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای خرید بلیط پرواز کیش به نام سایت و اپلیکیشن سفرستان نیز اشاره کنیم که با فراهم آوردن امکانات لازم برای سفر به کیش و رزرو هتل در این جزیره، صفر تا صد چنین مسافرتی را کاملا برای گردشگران آسوده کرده و همانند یک دوست و یار سفر در هر لحظه از مسافرت در کنار گردشگران قرار می‌گیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/526458/بهترین-تفریحات-کیش
بستن   چاپ