آریا جوان
فراخوان جشنواره سی و نه فیلم فجر منتشر شد
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 00:58:18
آریا جوان - آخرین خبر / سی و نهمین جشنواره فیلم فجر همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیده یک سال تلاش سینماگران ایرانی که در این شرایط دشوار چراغ سینمای ایران را روشن نگه داشته‌اند و نیز اعتلای تولیدات سینمایی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر آموزه‌های دینی و ایرانی، حمایت از سینمای خلاق و توسعه اقتصاد سینما بهمن ماه 1399 در تهران با ضوابط ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا توسط سازمان امور سینمایی و سمعی بصری برگزار می‌شود.
محمدمهدی طباطبایی‌نژاد دبیر این دوره در نشستی در روز شنبه جزییات جشنواره سی و نهم را اعلام خواهد کرد.
بخش های اصلی: 
الف- مسابقه سینمای ایران
1- سودای سیمرغ (فیلم های سینمایی داستانی) 
2- مستند بلند
3- کوتاه داستانی
ب- مسابقه تبلیغات سینمای ایران
الف- 1- سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) 
فیلم های بلند داستانی که دارای پروانه ساخت سینمایی از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری باشند و تا قبل از بهمن 1399 اکران عمومی نشده و در سامانه های نمایش درخواستی به صورت آنلاین به نمایش درنیامده باشند مجاز به حضور در این بخش خواهند بود. 
تبصره 1: فیلم های بلند داستانی به جز جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان نباید در هیچیک از رویدادها و جشنواره های سینمایی داخلی و خارجی به نمایش درآمده باشند. 
تبصره 2: فیلم های بلند داستانی که در دوره گذشته جشنواره نسخه کاملشان مورد بازبینی هیات انتخاب قرار گرفته است مجاز به حضور نخواهند بود. 
تبصره 3: هیات داوران تمام آثار واجد شرایط حضور در جشنواره اعم از فیلم های حرفه ای و فیلم اول کارگردانان را در همه بخش ...

http://www.javanannews.ir/fa/News/527123/فراخوان-جشنواره-سی-و-نه-فیلم-فجر-منتشر-شد
بستن   چاپ