آریا جوان
آتش بازی ژیرو در پیزخوان؛ دوئل رونالدو و مسی حیثیتی شد
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 03:59:09
آریا جوان - آخرین خبر / هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان اروپای 21-2020 بسیار جذاب به اتمام رسید.
در گروه E، چلسی با چهار گل ژیرو با نتیجه چهار بر صفر مقابل سویا پیروز شد و صعود خود به عنوان صدرنشین را در پیزخوان نهایی کرد. ساعاتی قبل کراسنودار روسیه نیز با نتیجه یک بر صفر مقابل رن فرانسه پیروز شده بود. بدین ترتیب چلسی و سویا در این گروه به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعدی رفتند و تیم روس راهی لیگ اروپا شد. رن نیز از گردونه مسابقات کنار رفت.
در گروه F، دورتموند بدون هالند مصدوم با گل گررو در مقابل گل ایموبیله از روی نقطه پنالتی در مقابل لاتزیو به تساوی یک بر یک رضایت داد.بروژ نیز با نتیجه سه بر صفر مقابل زنیت پیروز شد. دورتموند با 10 امتیاز به مرحله بعدی صعود کرد و حالا در هفته پایانی می تواند با غلبه بر زنیت صعودش به عنوان صدرنشین را قطعی کند.لاتزیو با 9 و بروژ با 7 امتیاز در هفته پایانی برای نبرد صعود به مصاف هم می روند. زنیت با یک امتیاز از مسابقات حذف شد و شانس حضور در لیگ اروپا را هم از دست داد.
در گروه G، بارسلونا با تیمی که اغلب نیمکت نشین هایش تشکیل می دادند در 28 دقیقه آغازین با گلهای گریزمان، برایتویت و دمبله با نتیجه سه بر صفر مقابل فرانس واروش پیروز شد و 15 امتیازی شد. یوونتوس نیز با گلهای کیه زا، رونالدو و موراتا با نتیجه سه بر صفر مقابل دینامو پیروز شد. حالا جنگ مسی و رونالدو در هفته پایانی حساس شد چرا که دو تیم 15 و 12 امتیاز دارند. یووه اگر بتواند پیروز شود و شکست دور رفت را جبران کند، می تواند صدرنشین گروه شود. کریستیانو در بازی رفت به علت ابتلا به کرونا غایب بود.دینامو و فرانس واروس در هفته پایانی برای صعود به لیگ اروپا به مصاف هم می روند.
اما مرگبارترین گروه را می توان گروه H دانست. پی اس جی با دبل نیمار و گلی دیگر از مارکینیوش با نتیجه سه بر یک مقابل یونایتد پیروز شد تا این گروه جذاب تر شود. در واقع لایپزیش نیز با نتیجه چهار بر سه مقابل باشاک شهیر پیروز شد و در هفته پایانی تیم توخل به مصاف باشاک شهیر می رود و لایپزیش و یونایتد جدال جذابی با هم خواهند داشت. از میان سه تیم یکی به لیگ اروپا می رود و دو تا صعود می کنند. پی اس جی در حال حاضر به خاطر بازی رو در رو صدرنشین است، یونایتد دوم و تیم آلمانی سوم. باشاک شهیر نیز از مسابقات حذف شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/527208/آتش-بازی-ژیرو-در-پیزخوان؛-دوئل-رونالدو-و-مسی-حیثیتی-شد
بستن   چاپ