آریا جوان
روش عجیب فرار سارقان پس از سرقت بانک!
پنجشنبه 13 آذر 1399 - 09:30:26
آخرین خبر - خواندنیها
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / ده‌ها سارق مسلح پس از دستبرد زدن به چندین بانک در شهری در برزیل با یک روش مشابه موفق به فرار شدند. این سارقان مسلح پس از انجام سرقت از چهار بانک اقدام به ریختن مقادیر زیادی اسکناس در خیابان کردند تا از هجوم مردم برای جمع آوری پول‌ها امکان فرار آسان خود را فراهم کنند. این سرقت‌ها در شهر «کریکیوما» واقع در ایالت سانتا کاتارینا واقع در جنوب برزیل رخ داد.
ویدئویی که منتشر شده است پول‌های زیادی را که در کف خیابان ریخته شده نشان می‌دهد. در یکی از ویدئوهای منتشر شده تعدادی از مردم محلی در حال جمع آوری اسکناس‌هایی که در کف خیابان ریخته شده اند دیده می‌شوند. آن‌ها در این سرقت‌ها دست کم شش نفر را به گروگان گرفتند. بنا به اعلام پلیس برزیل تیراندازی‌هایی در خیابان‌های محل سرقت رخ داده و دست کم دو نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آن‌ها مامور پلیس بوده است.
بنا به این گزارش سارقان حدود 30 نفر با حدود 10 خودرو بودند. آن‌ها با مسدود کردن خیابان توانستند مانع واکنش سریع پلیس شوند. این سرقت‌ها نیمه شب انجام شد و درگیری پلیس با سارقان به مدت 2 ساعت ادامه داشت. «کلسیو سالوارو»، شهردار شهر کریکیوما در ویدئویی که دقیقا پیش از ساعت 2 بامداد منتشر کرد از شهروندان خواست برای حفظ جان خود از حضور در بیرون از خانه خودداری کنند. او در این توئیت نوشت: «لطفا در خانه بمانید و خانه را ترک نکنید. لطفا به دوستان و خانواده خود اطلاع دهید. شهر ما هدف یک حمله بزرگ قرار گرفته است. اجازه دهیم پلیس عملیات خود را با موفقیت انجام دهد. لطفا در خانه بمانید.»
هنوز مقدار پول‌های به سرقت رفته از این بانک‌ها اعلام نشده است. پلیس چهار نفر از ساکنان محلی را در ارتباط با این سرقت بازداشت کرد. پلیس همچنین توانسته مقداری از پول‌های سرقت شده را به بانک برگرداند. هنوز در مورد سرنوشت افراد گروگان گرفته شده و اینکه پلیس توانسته سارق را دستگیر کند یا نه گزارشی منتشر نشده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/527327/روش-عجیب-فرار-سارقان-پس-از-سرقت-بانک!
بستن   چاپ