آریا جوان
فصل‌های بعدی «از سرنوشت» در مرحله نگارش
جمعه 14 آذر 1399 - 12:17:59
آریا جوان - صبا / محمدرضا خردمندان کارگردان فصل سوم سریال «از سرنوشت» که این روزها قسمت‌های پایانی‌اش از شبکه دو سیما در حال پخش است، در گفتگو با #صبا با اشاره به اینکه این مجموعه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است، بیان کرد: آمارها و نظرسنجی‌هایی که برخی از رسانه‌ها در این مدت انجام داده‌اند نشان دهنده این است که مردم با قصه این مجموعه به خوبی ارتباط برقرار کرده‌اند. آمار بازدید سریال در تلوبیون روی مرز چهار میلیون است که می توان گفت در میان تمام سریال های ملودرام امسال رتبه دوم را دارد.
فضای ملموس «از سرنوشت»، پرداختن جسورانه به مسایل کمتر پرداخته شده درباره نوجوانان و جوانان و ارتباط مخاطبان با 2 کاراکتر اصلی قصه یعنی «هاشم» و «سهراب» از دلایل اقبال تماشاگران است.
هدف اصلی از ساخت سریال ایجاد سرگرمی است. همچنین پرداختن به دغدغه‌های اجتماعی و مسایل جوانان که امروزه با آن درگیر هستند از دیگر اهداف من برای ساخت این مجموعه بود.
یک نکته‌ای که سریال‌هایی مانند «از سرنوشت» به تلویزیون و تصمیم سازان اثبات می‌کند این است که آن چیزی که یک سریال را می‌تواند موفق کند حضور چهره ها نیست بلکه قصه خوب نقطه اول موفقیت هر سریال است. البته «از سرنوشت» خالی از چهره ها نیست اما در فصل اول تنها با 2 کودک ناشناخته مخاطب را به خود جذب می کند.
پیشنهاد ساخت فصل‌های بعدی به من شده و فصل‌های بعدی توسط نویسندگان در حال نگارش است اما شخصا همه موارد را به بعد از پخش سریال و بازخوردهای نهایی موکول کرده ام.

http://www.javanannews.ir/fa/News/527790/فصل‌های-بعدی-«از-سرنوشت»-در-مرحله-نگارش
بستن   چاپ