آریا جوان
فروش مسی به صلاح بارسلونا بود!
شنبه 15 آذر 1399 - 04:47:21
آریا جوان - آخرین خبر / کارلوس توسکتس رئیس کمیته انتقالی بارسلونا که در حال حاضر دستورالعمل های مدیریتی را در تیم کاتالان اجرا می کند، این روزها به شدت خبرساز شده است. در حقیقت انتخابات ریاست بارسلونا در روز 24 ژانویه برگزار می شود که تا آن زمان توسکتس زمامدار باشگاه خواهد بود.
به گزارش فوتبالی، رونالد کومان سرمربی بارسلونا روز جمعه از توسکتس خواست تا در حرفهایش اهدایت بیشتری به خرج بدهد و گفت که حرفهایی که وی اخیرا زده به صلاح باشگاه نیست. توسکتس روز پنجشنبه گفته بود که فروش مسی در تابستان گذشته می توانسته از نظر مالی به باشگاه بارسلونا خیلی کمک کند.
توسکتس با وجود هشدار مربی یک روز بعد صحبت های خود را تکرار کرد و گفت:" من نگفتم که باید مسی فروخته می شد، گفتم که اگر این اتفاق رخ می داد از نظر اقتصادی به صلاح باشگاه بود چرا که او بیشترین دستمزد را در باشگاه ما دریافت می کند. این یک حقیقت روشن است. اما من در این باره تصمیم گیرنده نیستم. کمیته انتقالی نمی تواند که در مورد چنین مسائلی تصمیم گیرنده باشد. اگر نیاز باشد با کومان صحبت می کنم و به او می گویم که از صحبت های من دچار سوء برداشت شده است. من فقط ترجیح می دهم که در این باره بیشتر از این توضیح ندهم.البته درآمدهایی که مسی برای بارسلونا ایجاد می کند، هزینه هایش را جبران می کند اما بارسلونا فقط به یک شخص وابسته نیست."

http://www.javanannews.ir/fa/News/528185/فروش-مسی-به-صلاح-بارسلونا-بود!
بستن   چاپ