آریا جوان
با من مثل آشغال رفتار کرد!
شنبه 15 آذر 1399 - 04:47:32
آریا جوان - آخرین خبر / ویکتور والدس دروازه بان سابق بارسلونا در تابستان گذشته به سراغ مربیگری رفت و هدایت تیم هورتا را به عهده گرفت. والدس در تابستان از مدیران تیمش خواست تا سرجی مورنو را به عنوان ستاره خط حمله تیمش به خدمت بگیرند اما در نهایت والدس از عملکرد این بازیکن راضی نبود و مورنو را کنار آدری و کورو با فسخ قرارداد یکطرفه و بدون هشدار قبلی کنار گذاشت.
به گزارش فوتبالی، سرجی مورنو که به شدت ناراحت و عصبانی بود در مصاحبه با یکی از شبکه های کاتالونیا به شدت از والدس انتقاد کرد و گفت که این مربی با او مثل "یک آشغال" رفتار کرده است و دروازه بان سابق بارسلونا را فاقد "حس انسانیت" دانست. مورنو بدین ترتیب با انتقاد از والدبباس گفت:" ما بازیکنان فوتبال هستیم اما بیش از هر چیزی انسان هستیم. والدس فکر می کرد که فیفا بازی می کند و ما بازیکنان هم بخشی از بازی هستیم. این شرایط غیرقابل تحمل بود. حیف شد چرا که سعی می کردیم برای هر چیزی بجنگیم اما آن طور که بلد بودیم بازی نمی کردیم چرا که استرس زیادی وجود دارد."
مورنو در ادامه انتقادهایش از والدس بیان کرد:" با این آقا نمی دانستیم که چطور بازی کنیم. یک روز در نقش سرباز (در شطرنج) بودم، یک روز نقش وزیر را داشتم و یک روز دیگر روی سکوها بودم. یادم است که در یک تمرین بدنسازی حضور داشتم که در پایان تمرین والدس به سمتم آمد و گفت که روی من حساب نمی کند و از نظر فوتبالید ر سطح انتظاراتش نیستم و می توانم بروم. بدون هشدار قبلی قراردادم فسخ شده بود. گفت که نمی توانم با تییم تمرین کنم چون می خواهد بازیکنان دیگری بخرد. باشگاه مقصر نبود. این رفتار متعلق به خود والدس بود و نه باشگاه."
والدس شروع پرحاشیه ای در تیم هورتا در لیگ دسته چهار اسپانیا داشته است که دستیارش و مربی دروازه بان هایش را هم یک روز پیش از شروع فصل اخراج کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/528187/با-من-مثل-آشغال-رفتار-کرد!
بستن   چاپ