آریا جوان
سیر صعودی فعالیت سازمان های مردم نهاد جوان در کشور
يکشنبه 21 مرداد 1397 - 17:03:21
آریا جوان - معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان طی گزارشی به بررسی وضعیت صدور اعتبارنامه فعالیت سازمان های مردم نهاد جوانان در پنج سال گذشته پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در این گزارش که توسط اداره کل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان منتشر شده فعالیت سازمان های مردم نهاد جوانان در موارد مختلف از ابتدای سال 1392 تا 15 مرداد 1397 جهت آگاهی و برنامه ریزی به منظور تحقق اهداف تعیین شده رشد کمی و کیفی (توانمند سازی) مورد بررسی قرار گرفته است.
در گزارش مذکور اشاره شده که تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان دارای اعتبار نامه فعالیت از 198 سمن در پایان سال 92 به مجموع 1932 سمن تا نیمه مرداد سال 97 رسیده است که در این میان 157 سمن امسال مجوز فعالیت خود را دریافت کرده اند.
همچنین در بخش دیگری از این گزارش، تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان به تفکیک سال صدور و استان مورد بررسی قرار گرفته است که استان های البرز و اصفهان با 139 و آذربایجان شرقی با 136 سمن به ترتیب در صدر و استان لرستان با 20 سمن در انتهای این رده بندی قرار گرفته اند.
میزان و درصد تحقق اهداف تا نیمه اول مرداد ماه 1397، تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان به تفکیک زمینه فعالیت و همچنین بررسی تعداد سمن های دارای اعتبار نامه به تفکیک زمینه فعالیت، سال صدور و استان از دیگر موارد قابل توجه در گزارش فوق است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/54050/سیر-صعودی-فعالیت-سازمان-های-مردم-نهاد-جوان-در-کشور
بستن   چاپ