آریا جوان
کدام کشتی تفریحی کیش بهتر است؟ بهترین کشتی تفریحی کیش
يکشنبه 21 دي 1399 - 17:55:50
آریا جوان - کشتی تفریحی کیش یکی از گزینه های خوب تفریحات کیش است. اگر شما هم قصد انتخاب بهترین کشتی تفریحی کیش را دارید این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید تا به شما بگوییم در سفرتان به جزیره کیش کدام کشتی تفریحی کروز کیش را تجربه کنید که سفری خاطره انگیز داشته باشید.
معمولا یکی از مهم ترین سوالاتی که از طرف گردشگران کیش مطرح می شود این است که بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است؟
معیارهای انتخاب کشتی تفریحی کیش برای گردشگران کیش شامل موارد زیر می باشد:
رعایت پروتکلهای بهداشتی کیفیت برنامه موزیک زنده و کمدی در کشتی کیفیت غذا و پذیرایی کشتی و برخورد پرسنل اندازه و تعداد طبقات کشتی‌ برخورداری از عرشه بزرگ و مناسب زیبایی فضای داخلی کشتی‌ همه کشتی‌ های تفریحی کیش دارای بیمه مسافری بوده و امکان حضور روی عرشه کشتی‌ دارند. با این امکان شما می توانید زیباترین تصاویر سفرتان را روی عرشه کشتی‌ های تفریحی جزیره کیش ثبت کنید.
مهم ترین اصل در هر سفر برنامه ریزی است و با یک برنامه ریزی درست می توان در طول سفر بیشترین استفاده را از زمان کرد و طبیعتا نهایت لذت را برد. ما به شما بهترین تفریحات کیش را معرفی می کنیم تا سفرتان به این جزیره دوست داشتنی تبدیل به یکی از خاطره انگیزترین سفرهای شما شود. در ادامه تک به تک کشتی های تفریحی کیش را بررسی کرده و به مقایسه آن ها از لحاظ شاخص های مطرح شده در فوق خواهیم پرداخت.
کشتی تفریحی نوید کیش
کشتی تفریحی نوید کیش یکی از باسابقه ترین کشتی‌ های تفریحی کیش است که سالهای متمادی در عرصه گردشگری کیش فعالیت داشته و تاکنون توانسته رضایت بسیاری از مسافران و گردشگران جزیره زیبای کیش را بدست آورد. هنرمندان مختلفی در این کشتی‌ فعالیت داشته اند مانند امیرعبدالله (سفید پوش خلیج فارس)، علیرضا حقانی (کمدین و شومن معروف جزیره کیش) و …. اما در حال حاضر آقای علیرضا حقانی با این کشتی‌ همکاری دارد.

آریا جوان


کشتی‌ تفریحی نوید کیش دارای یک سالن سرپوشیده زیبا و یک عرشه نسبتا بزرگ است که یکی از پرطرفدارترین کشتی‌ های تفریحی کیش می باشد. احتمالا اگر از گردشگران قبلی جزیره کیش هم بپرسید اسم کشتی‌ نوید کیش را خواهید شنید. این کشتی یک گشت 2 ساعته روی آبهای نیلگون خلیج فارس به همراه پذیرایی شام (چلوجوجه کباب، دورچین زیتون، سیب زمینی، فلفل و کره به همراه نوشیدنی) به مسافران ارائه می دهد. شام کشتی در سالن سرپوشیده کشتی‌ سرو می شود.
در حال حاضر کمدین و شومن کشتی‌ نوید کیش آقای علیرضا حقانی از محبوبترین و معروفترین هنرمندان جزیره می باشد. کشتی‌ نوید کیش نظرات مثبت زیادی را در بین مسافران جلب کرده و توانسته جایگاه مناسبی را برای خود ایجاد کند.
کشتی تفریحی اوستا کیش
کشتی تفریحی اوستا کیش بزرگترین کشتی‌‌ تفریحی 3 طبقه در ایران بوده که بزرگترین و وسیع ترین عرشه را در بین تمام کشتی‌ ‌های تفریحی کیش دارد. این مزیت به تنهایی باعث می شود کشتی‌ اوستا کیش یک سر و گردن از سایر کشتی‌ های تفریحی کیش بالاتر باشد. مساحت عرشه کشتی اوستا 270 متر مربع است. کشتی اوستا دارای یک سالن کاملا رستورانی با استیج زیبا و مجهز بوده و حس یک رستوران روی دریا را به شما می دهد. ظرفیت سالن پذیرایی این کشتی‌ 250 نفر بوده که در حال حاضر بدلیل کرونا حداقل 40 درصد از این ظرفیت خالی می باشد.

آریا جوان


این کشتی‌ از لحاظ سروصدا بدلیل برخورداری از ژنراتورهای برق سایلنت کم صدا ترین کشتی‌ تفریحی کیش می باشد. همچنین بدلیل رعایت مسائل فنی هیچ گونه بوی گازوئیل در سالن یا حتی عرشه کشتی‌‌‌ استشمام نمی گردد.
امکانات کافی شاپ و نقش حنا نیز از دیگر جذابیت های این کشتی‌ است. بزرگترین بند موزیک و شادترین برنامه ها از خدمات دیگر کشتی‌ تفریحی اوستا کیش می باشد. خواننده این کشتی‌ آقای علیرضا خداوردی معروف به پسر پرانرژی موزیک ایران و خواننده آهنگ شما خونه تون مورچه داره است. همچنین شومن و یکی دیگر از خواننده های این کشتی‌ ماهان پوریان می باشد.
پذیرایی و شام این کشتی‌ تقریبا در بین سایر کشتی‌ ها کیفیت بالاتری داشته و این روزها معمولا چلوجوجه کباب یا چلو مرغ با دورچین به همراه نوشیدنی می باشد. همچنین پروتکل های بهداشتی در این کشتی‌ به نحو مطلوبی رعایت می شود.
کشتی تفریحی دنا کیش
کشتی تفریحی دنا نیز یکی دیگر از کشتی‌ های خوشنام جزیره بوده که دارای 2 سالن موزیک زنده و VIP می باشد. البته تفاوتی در بلیط آن وجود ندارد و هر 2 سالن قابل استفاده برای مسافران است. در سالن VIP موزیک از مانیتورهای موجود پخش شده و فضای خلوت تری دارد.
سالن موزیک زنده کشتی دنا ظرفیت میزبانی از 210 نفر را دارد که با توجه به شرایط کرونا حدود 40 درصد از این ظرفیت خالی می باشد. هنرمند این کشتی‌ آقای امیرعبدالله سفید پوش خلیج فارس است که یکی از هنرمندان مطرح و معروف جنوب کشور می باشد. همچنین عرشه فضای باز کشتی‌ دنا کیش نسبت به کشتی‌ های دیگر کوچک تر بوده و یکی از نقاط ضعف این کشتی‌ محسوب می شود.
پذیرایی و شام این کشتی نیز مانند سایر کشتی‌های تفریحی کیش چلوجوجه کباب با ماست و نوشابه می باشد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است.
کشتی تفریحی تارا کیش
این کشتی‌ تفریحی نسبتا جدیدتر بوده و علیرغم داشتن ظرفیت کم تر و عرشه نه چندان بزرگ میزان رضایت قابل توجهی از مسافران را در بین کشتی‌ های تفریحی دارد. چرا که از لحاظ کیفیت موزیک زنده و برنامه کمدی، برخورد پرسنل و از همه مهم تر رعایت پروتکل های بهداشتی که یکی از مهم ترین فاکتور ها می باشد، کشتی تفریحی تارا کیش بالاترین نمره را کسب می کند.
کشتی تفریحی تارا کیش با تجهیزات و ادوات 2019 بوده و بوی گازوئیل و سروصدایی هم ندارد. موزیک این کشتی‌ یکی از بهترین های جزیره بوده که توسط آقای اشکان مژگانی اجرا شده و یزدان خالدی نیز آهنگ های ترکی، عربی، کردی و .. اجرا می کند. 2 نفر از اعضای گروه سایلند بند تهران نیز در این کشتی حضور دارند و یک برنامه سولو دف و تیمپو نیز بخشی از برنامه کشتی تارا می باشد. همانطور که به نظر می رسد برنامه اجرایی این کشتی ‌یکی از غنی ترین برنامه های حال حاضر است و می توان گفت کمترین میزان نارضایتی در بین تمامی کشتی‌ های تفریحی کیش از کشتی‌ تارا بوده است.
بنابراین می توان گفت اگر بیشترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی مدنظر شما گردشگر گرامی است کشتی‌ تارا دریا مناسب ترین انتخاب می باشد. این کشتی‌ از لحاظ قیمت نیز اقتصادی ترین و ارزان ترین کشتی‌ تفریحی کیش می باشد. پذیرایی و شام کشتی‌ تارا کیش زرشک پلو با مرغ به همراه دورچین و نوشیدنی می باشد.
قیمت خرید بلیط کشتی تفریحی کیش
قیمت خرید کشتی‌ تفریحی کیش در سایت کیش تفریحات پایین ترین نرخ می باشد. همواره سعی کرده ایم بهترین خدمات تفریحی کیش را با نازلترین قیمت ارائه کنیم. همین الان در گوگل کلمه کلیدی “سایت کیش تفریحات” را سرچ کنید و روی سایت با همین نام کلیک کنید تا از تخفیفات همیشگی تفریحات کیش بهره مند شوید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/552562/کدام-کشتی-تفریحی-کیش-بهتر-است؟-بهترین-کشتی-تفریحی-کیش
بستن   چاپ