آریا جوان
منچستریونایتد در کمین ستاره‌های رئال‌مادرید!
چهارشنبه 24 دي 1399 - 05:53:29
آریا جوان - آخرین خبر / طبق گفته نشریه منچستر ایونینگ نیور انگلیس ، باشگاه منچستریونایتد خود را آماده می‌کند تا بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن رافائل واران مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید امتحان کند. به نظر می‌رسد شیاطین سرخ علاوه بر راموس به دنبال واران هم هستند.
به گزارش فوتبالی، رافائل واران در تابستان سال 2016 هم مورد توجه منچستریونایتد بود و ژوزه مورینیو سرمربی وقت این تیم قصد داشت شاگرد پیشین خود را به جمع شیاطین سرخ اضافه کند، هرچند در نهایت این مدافع میانی ترجیح داد در رئال مادرید بماند و زیرنظر زین‌الدین زیدان به کار خود ادامه دهد. واران در آن مقطع در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی کانال پلاس فرانسه گفته بود:" منچستریونایتد باشگاه خیلی بزرگی است و البته که داشتن پیشنهاد از این تیم وسوسه‌انگیز است، اما از حالا من و رئال مادرید با هم همگام هستیم و سؤالی در این مورد باقی نمی‌ماند. همیشه گفته‌ام که از بودن در مادرید حس خوبی داشته‌ام. گفتن "نه" به ژوزه مورینیو اصلاً ساده نیست."
گفتنی است که منچستریونایتد در این روز ها می‌خواهد از شرایطی که برای راموس و بحث تمدید قراردادش در رئال مادرید وجود دارد، استفاده کرده و او را هم به سمت خود جذب کند و به خدمت بگیرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/555032/منچستریونایتد-در-کمین-ستاره‌های-رئال‌مادرید!
بستن   چاپ