آریا جوان
فرگوسن: بابت بازنشستگی‌ام خدا را شکر می‌کنم!
شنبه 27 دي 1399 - 05:53:39
آریا جوان - طرفداری / دو تن از اساطیر باشگاه های منچستریونایتد و لیورپول در کنار سرمربی فعلی قرمزها، گفت و گوی جذابی با یکدیگر دارند. 
روز یکشنبه، تیم های لیورپول و منچستریونایتد در چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.
به نقل از اتلتیک، پیش از تقابل لیورپول و منچستریونایتد، سایت اتلتیک از سر الکس فرگوسن، یورگن کلوپ، سر کنی دالگلیش و گرت ساوتگیت دعوت کرده است تا در یک گفت و گو حضور داشته باشند.
در ابتدا کلوپ گفت:
وقتی که سلاطین دنیای فوتبال همچون سر الکس فرگوسن و سر کنی دالگلیش از شما می خواهند تا در این گفت و گو حضور داشته باشید، باید جواب مثبتی به درخواست آن ها بدهید.
فرگوسن در رابطه با تقابل منچستریونایتد و لیورپول می گوید:
 دیدار منچستریونایتد و لیورپول مهم ترین بازی فصل است. من باید یک باشگاه می ساختم، نه فقط یک تیمی که بخواهد از آن ها پیشی بگیرد. خدا را شکر می کنم که بازنشسته شده ام زیرا وقتی به عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر نگاه می کنم... آن ها فوق العاده بوده اند.
کلوپ معتقد است که او نیز همچون سر الکس فرگوسن برای انجام کار خود به زمان کافی نیاز دارد:
 از روز اول حضور خود در اینجا و در باشگاهی که برای مدتی طولانی تحت فشار قرار گرفته بود، از من حمایت فوق العاده‌ای صورت گرفت. در آن زمان مردم عصبی بودند و صبر خود را از دست داده بودند. با این حال، من از همان روز اول در اینجا حمایت و پشتیبانی لازم را احساس کردم. ما به زمان نیاز داشتیم، سر الکس فرگوسن هم به زمان نیاز داشت.
سر کنی دالگلیش معتقد است که این دو تیم با وجود رقابتی که با یکدیگر دارند، احترام زیادی نیز برای هم قائل هستند. او در این باره می گوید:
 احترام زیادی میان افرادی که در این دو باشگاه کار کرده اند، وجود دارد. پس از فاجعه هیلزبرو، آن ها یکی از اولین باشگاه هایی بودند که آمدند و ادای احترام خود را نشان دادند. رقابت بزرگی بین این دو باشگاه وجود دارد اما در کنار این رقابت، احترام زیادی نیز بین آن ها وجود دارد.
فرگوسن نیز در ادامه گفت:
من هم برای لیورپول احترام زیادی قائلم و همیشه به این باشگاه احترام گذاشته ام. 

http://www.javanannews.ir/fa/News/557620/فرگوسن--بابت-بازنشستگی‌ام-خدا-را-شکر-می‌کنم!
بستن   چاپ