آریا جوان
پرفروش ترین کالاهای دنیای تکنولوژی در قلب شیائومی سیتی
شنبه 17 شهريور 1397 - 23:46:54
آریا جوان -  در دنیای مدرن امروزی، همه چیز به سرعت پیش می رود، بر همین اساس، جهت عقب نماندن از این قافله باید سرعت عمل به خرج داد.

گاهی شاید پاسخ ندادن به یک تماس و یا خاموش بودن گوشی موبایل، تبعات و هزینه های غیر قابل توصیفی را برای ما به همراه داشته باشد. از این رو دستگاه هایی تحت عنوان پاور بانک تولید شده‌اند تا این مشکل را حل کنند. پاور بانک در حقیقت، باتری قابل حملی است که می تواند انرژی الکتریکی را به مدت طولانی در خود ذخیره کند و توسط یک یا چند درگاه خروجی، گوشی ها و تبلت‌های هوشمند را شارژ نماید. علاوه بر این با استفاده از این دستگاه، می‌توان انواع پخش کننده های صوتی، اسپیکر ها، هدست‌ها، سیستم‌های ردیاب مجهز به GPS و هرگونه دستگاهی را که با استفاده از USB قابل شارژ باشد، شارژ کرد. برندها و شرکت‌های بزرگی در سطح جهان، طیف متنوعی از پاور بانک‌ها را در ابعاد، اشکال و ظرفیت های مختلف تولید کرده‌اند تا پاسخگوی هر سلیقه، نیاز و وسع مالی باشد. پاور بانک‌ها دارای ظرفیت‌های مختلفی، از 5 هزار تا 10 هزار و 20 هزار میلی آمپر هستند که در رنگ ها و قیمت های متنوعی روانه بازار شده‌اند تا هر یک به نحوی نیازهای کاربران را مرتفع کنند. همانطور که اشاره شد، برخی از پاور بانک ها دارای یک پورت و برخی دیگر دارای چند پورت هستند تا نیازهای چندین کاربر را بصورت همزمان برطرف کنند. یک پاوربانک در حقیقت مجموعه‌ای است از تراشه و میکروچیپست، باتری و ساختار بدنه که در صورت اخلال در هریک از این بخش‌ها، کل سیستم پاوربانک دچار مشکل خواهد شد؛ فلذا همان‌گونه که در هنگام خرید گوشی باید هوشیار بود و تحقیق و پرس و جو کرد، در زمینه خرید پاور بانک نیز باید دقت به خرج داد. یک پاور بانک خوب در نه تنها از سیستم کلی قدرتمند برخوردار است، بلکه ویژگی های اضافی هم دارد که باعث خاص شدن آن می شود. یکی از این ویژگی ها، تکنولوژی شارژ سریع است که این امکان را برای شما فراهم می کند در کوتاه ترین زمان ممکن، گوشی خود را شارژ کنید و حتی در هنگام شارژ شدن، بتوانید از آن استفاده کنید. حتی برخی از پاور بانک‌ها با توجه به قدرت و ظرفیت شان، قابلیت این را دارند که برای شارژ کردن لپ تاپ و یا تبلت نیز مورد استفاده قرار بگیرند. پس با توجه به موارد ذکر شده و وابستگی هر یک از ما به گوشی های همراه، خرید یک پاور بانک خوب را به شما توصیه می کنیم. در این راستا فروشگاه اینترنتی شیائومی سیتی که بصورت تخصصی بر روی محصولات شیائومی متمرکز است، پاوربانک های این برند را با بهترین قیمت و بصورت مستقیم در دسترس شما عزیزان قرار داده تا بتوانید با کمترین قیمت، بهترین کیفیت را در دستان خود داشته باشید.
مچ بند هوشمند
مچ بند هوشمند امروزه جایگاه ویژه‌ای را در میان نسل جوان کسب کرده، به گونه‌ای که هر شخصی از هر قشری علاقه دارد یکی از این دستبند‌ها را برای خود داشته باشد. دلیل این اشتیاق نیز جنبه های کاربردی این مچ بند های هوشمند در کنار ظاهر شیک و چشم نواز آن است. و اما سوالی که پیش می آید این است که اساسا یک مچ بند هوشمند چیست؟ مچ بند هوشمند یا دستبند هوشمند، دستگاهی است هوشمند در ابعاد و شکل یک ساعت مچی اما با کارکردها و کاربردهای متنوع و شگفت انگیز، این دستبندها قادرند اطلاعات گوناگونی را به کاربر ارائه دهند. این مچ بند هوشمند دارای صفحه نمایشی در ابعاد مختلف است که بر روی آن‌ها می توان اطلاعات مختلفی اعم از ساعت، درجه حرارت هوا، کالری سوزانده شده، مسافت طی شده، میزان ضربان قلب و کیفیت خواب را مشاهده کرد. در ساخت بند این دستبند هوشمند از سیلیکون استفاده شده که در قوام و استحکام آن نقش به سزایی دارد. صفحه نمایش دستگاه هم دارای پوششی محافظ و محکم است که در هنگام برخورد یا ضربه به آسانی دچار شکستگی نمی‌شود. علاوه بر این، مچ بندهای هوشمند، اغلب دارای باتری یون لیتیومی هستند که سبب می شود این محصول مدت زمان طولانی نیرو را در خود ذخیره کند. همچنین از دیگر ویژگی‌های منحصر بفردی که برخی از دستبند‌های سلامتی دارند، مقاومت در برابر رطوبت و آب است که کاربر را قادر می سازد حتی در هنگام شنا کردن و دوش گرفتن نیز با خیال راحت از این دستگاه استفاده کند. با این اوصاف خرید مچ بند هوشمند خوب نه از نیازهای اولیه زندگی ولی یکی از نیازهای مهم است؛ چرا که توجه به سلامتی همواره از احتیاجات و ضروریات زندگی است. در همین راستا فروشگاه اینترنتی شیائومی سیتی ، به عنوان بزرگترین مرکز فروش آنلاین محصولات شیائومی، بهترین مچ بندهای هوشمند شیائومی را با بهترین قیمت به شما مشتریان عزیز عرضه می دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/65081/پرفروش-ترین-کالاهای-دنیای-تکنولوژی-در-قلب-شیائومی-سیتی
بستن   چاپ