آریا جوان
توصیه‌های "علی پروین" به "عادل فردوسی‌پور"
يکشنبه 18 شهريور 1397 - 06:59:16
آریا جوان - علی پروین، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم پرسپولیس و نیز پیشکسوت فوتبال کشومان است. او در اینستاگرام خود پستی را برای عادل فردوسی‌پور و برنامه او، نود، منتشر و در آن توصیه‌هایی به عادل کرده است.

سرویس چهره‌ها - در این بخش، پست اینستاگرام علی پروین را می‌بینیم.
علی پروین نوشته:
«از ما گذشته که درباره یک موضوع یا فردی هر روز یک مدل حرف بزنیم. شاید از حرف‌های من درباره فردوسی پور برداشت درست نشده. کلا همیشه گفتم که صدا و صداقت عادل را دوست دارم و آنقدر هم دوستش دارم که عادل صدایش می‌کنم نه فردوسی پور. عادل خدایی به فوتبال خدمت کرده و جلوی خیلی چیز‌ها را گرفته و خیلی چیز‌ها که خیلی‌ها نمی‌گویند و به آن اهمیت نمی‌دهند را گفته و حل کرده و یک جور‌هایی چراغ قرمز فوتبال ما است. الان خدایی خیلی مراقب کار و حرف‌های شان هستند و می‌ترسند و حساب می‌برند که نود بدون ملاحظه دست شان را رو کرده.
گذشته از این چیز‌های عادل و مهمتر از همه سلامت او خیلی خوب است، اما من همیشه یک نقدی هم به عادل و نود داشته ام و آن اینکه سعی نکند آدم‌ها را بخاطر جنجالی شدن برنامه روبروی هم قرار دهد و دوم اینکه نباید خودش را قربانی حمایت از برخی افراد کند. اینکه عادل بخواهد از یکی فقط حمایت کند و نقاط منفی کارش را نبیند و یا خیلی کم به آن بپردازد و یا طبق سلیقه اش دنبال یک جریانی باشد خوب نیست. این‌ها را به خودش هم گفته ام، ولی کلا همیشه گفتم بار هم می‌گویم که هم قبولش دارم و هم دوستش دارم و او هم باید قدر این اعتماد مردم و اهالی فوتبال را بداند و خدایی هم می‌داند و خیلی مراقب است که خرابش نکنند، ولی نباید خودش را خرج این و آن کند و بخاطر حمایت کردن از برخی‌ها که قبول شان دارد یسری چیز‌ها را نگوید. خیلی شفاف نظرم را قبلا گفتم و الان هم می‌گویم و امیدوارم که این برنامه نود که مردم آن را دوست دارند حمایت شود و بتواند روز به روز هم مردم را راضی‌تر نگه دارد. الان نود بلندگوی فوتبال ایران است و این جایگاه را نود و عادل همین جوری به دست نیاورده اند و بابت آن هزینه داده اند و مردم و رسانه‌ها حمایت کرده اند»
عادل پیرجمالی

http://www.javanannews.ir/fa/News/65133/توصیه‌های-"علی-پروین"-به-"عادل-فردوسی‌پور"
بستن   چاپ