آریا جوان
در همایش پیاده روی کارکنان وزارت ورزش دکتر احمدی بیان کرد :
اجرای بیش از 5 هزار برنامه ورزرشی در هفته تربیت بدنی / زمینه مشارکت همه اقشار در فعالیت های ورزشی اصلی ترین رکن برنامه های هفته تربیت است
يکشنبه 29 مهر 1397 - 17:03:57
آریا جوان - سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی اظهارداشت : بیش از 5 هزار برنامه با هدف توسعه ورزش همگانی در سراسر کشور به اجرا درخواهد آمد .


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عبدالحمید احمدی صبح امروز در همایش پیاده روی کارکنان وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش بهترین ابزار برای ایجاد نشاط، همبستگی، امید و افزایش دوستی ها است و همواره افرادی که ورزش می کنند سرحال تر ، سرزنده تر و نوع دوست تر هستند .
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنانش توضیحاتی را پیرامون اثرات مثبت ورزش همگانی ارائه کرد و گفت: ما در خانواده ورزش و جوانان کشور در تلاش هستیم تا شرایطی مانند این همایش را به صورت دائمی برای همه اقشار جامعه و هم میهنان مان در سراسر کشور فراهم کنیم.
او در این خصوص به برنامه های وزارت ورزش و جوانان در همگانی سازی ورزش اشاره کرد و در ادامه از برگزاری برنامه های متنوع ورزشی در هفته تربیت بدنی خبر داد .
دکتر احمدی افزود : به منظور گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش ، بیش از 5 هزار برنامه ی در سراسر کشور با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ، فدراسیون ها و هیات های ورزشی در دست اجرا داریم که این برنامه ها با هدف توسعه ورزش به اجرا در خواهد آمد .
او مهیا کردن زمینه حضور و مشارکت همه اقشار جامعه در فعالیت های ورزشی را اصلی ترین رکن برنامه های هفته تربیت اعلام کرد .
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: برنامه های که برای این هفته تدارک دیده شده ، در سراسر کشور، در شهرها، روستاها و برای همه افراد در همه رده های سنی پیش بینی شده است چرا که براین باور هستیم همه اقشار باید در فعالیت های ورزشی شرکت کنند.
او اظهار امیدواری کرد تا این فضای ورزشی در طول سال حفظ شود تا با کمک این فضا علاوه بر حفظ و افزایش سلامت بتوانیم فضاهای دوستی را نیز بهبود ببخشیم.
دکتر احمدی ورزش را عاملی موثر در افزایش امید دانست گفت : باید با کمک ورزش ، امید را در دل جوانان تقویت کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/76056/اجرای-بیش-از-5-هزار-برنامه-ورزرشی-در-هفته-تربیت-بدنی---زمینه-مشارکت-همه-اقشار--در-فعالیت-های--ورزشی--اصلی-ترین-رکن-برنامه-های-هفته-تربیت-است
بستن   چاپ