آریا جوان
سامانه آنلاین پاب کار، بستری برای کسب درآمد بیشتر
يکشنبه 6 آبان 1397 - 00:33:30
آریا جوان - پاب‌کار، سامانه‌‌ای است حرفه‌ای در حوزه‌ی کسب‌وکار که با ارائه‌ی خدمات مناسب به درخواست‌کنندگان هر نوع خدمت مورد انتظار، فضایی را جهت اشتغال‌زایی افراد و سازمان‌های مستعد و توانمند در حوزه‌ی مشاغل خانگی و صنعتی ایجاد کرده است.

سامانه‌ی آنلاین پاب‌کار ، بستری آماده برای افراد و کسب‌وکارهایی است که به دنبال ارائه‌ی خدمات و تخصص خود در بستر آنلاین و در سطح وسیع هستند و می‌خواهند درآمد بیشتری از پتانسیل تخصص‌ و توان خود کسب کنند. محمدرضا نجاتیان پور، قائم‌مقام مدیرعامل در شرکت پاب کار هدف از راه‌اندازی این سامانه را ایجاد ارتباط مؤثر فی ما بین خدمت‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان دانست و گفت: با توجه به این که جایگاه و بستر مناسبی جهت عرضه‌ی توان حرفه‌ای افراد و سازمان‌های متخصص به صورت خاص وجود ندارد، این سامانه در قالبی ملی و فراگیر طراحی و ایجاد شده است، در واقع پاب‌کار ارتباط‌دهنده‌ی متخصصان حرفه‌ای به نیازمندان به تخصص و خدمات است.
مزایای همکاری با پاب‌کار
اشتغال زایی کم هزینه داشتن دفتر کار آنلاین بازاریابی هدفمند هوشمندی در ارائه خدمات این سامانه تمامی صنوف و مشاغل را پوشش می‌دهد و تاکنون بیش از 3 هزار موقعیت شغلی در سامانه‌ی آنلاین جامع کسب‌وکار پاب‌کار ثبت شده است. افراد و سازمان‌هایی با تخصص‌های مختلف، از جمله خدمات ساختمانی ، خدمات نظافتی ، خدمات الکترونیکی، خدماتی، بهداشتی، هنری و... می‌توانند با ثبت‌ نام و ورود به این سامانه در تمام حوزه‌های رسمی مشاغل کشوری، توانمندی‌های خود را بدون محدودیت مکانی و زمانی به عنوان یک عضو صاحب نظر در حوزه‌ی کسب‌وکار به سامانه‌ و در نهایت خدمات‌گیرندگان کشوری معرفی کنند. هر متخصص یک نام کاربری
علاقه‌مندان و متخصصان پس از ثبت نام به عنوان خدمات‌دهنده در پاب‌کار می‌توانند به خوبی از فرصتی که در این سامانه برای معرفی و ارائه خدمات به خدمات‌گیرندگان در نظر گرفته شده است، استفاده کنند و با درج رزومه‌ی مناسب و نمونه کار، پروفایل حرفه‌ای بسازند. پروفایل خدمات‌دهنده به عنوان ویترینی است که خدمات‌گیرندگان با مشاهده‌ی آن می‌توانند به تعهد و تخصص‌ شخص اعتماد کرده و به وی سفارش کار ارایه دهند. نجاتیان پور با اشاره به فقدان بستر حرفه‌ای ارایه خدمات کسب‌وکار در حوزه مشاغل خانگی و صنعتی گفت: پاب‌کار با حذف دغدغه‌ی چگونه یافتن بهترین خدمت‌دهنده برای خدمت گیرندگان، خواهد توانست علاوه بر ارائه خدمات مناسب به درخواست‌کنندگان، فضایی را جهت اشتغال‌زایی افراد و سازمان‌های مستعد و توانمند در حوزه‌ی مشاغل خانگی، نیمه‌صنعتی و صنعتی ایجاد کند. متخصصان با ثبت نام و ورود به این سامانه می‌توانند ضمن معرفی توانمندی‌ها و تخصص‌های خود در حوزه‌های مختلف شغلی، به عنوان یک فرد صاحب‌نظر در حوزه‌ی کسب‌وکار به ارائه‌ی خدمات آنلاین بپردازند و پروژه‌ها را با توجه به مهارت‌ها، حجم کاری مورد نیاز و زمانی که در اختیار دارند انتخاب کنند. پروفایل پاب‌کار به خدمات‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با درج سوابق اجرایی فعالیت‌ها و پروژه‌های کاری، رزومه‌ی حرفه‌ای ساخته و به راحتی جذب مشتری کنند و در نهایت با اخذ امتیاز مناسب از خدمت گیرندگان خود، در ساخت و توسعه‌ی برند تخصصی و حرفه‌ای خود اقدام کنند. سامانه‌ی پاب‌کار بستری است بسیار مناسب برای افرادی که توانایی ارائه چندین خدمت مختلف را داشته و می‌خواهند از زمان‌ خود برای کسب درآمد بدون محدودیت و به بهترین شکل بهره ببرند، ارایه‌ی خدمت در پاب‌کار محدود به زمان نیست و در یک قالب استاندارد از ساعات رسمی کار نیز تعریف نشده است، خدمت‌دهنده قادر خواهد بود در ساعات مختلف روز و به دلخواه، هر تخصص ثبت‌شده مورد نظر خود را فعال کرده و سایر خدمات ثبت شده را به صورت موقت، غیرفعال کند و با این برنامه‌ریزی، برنامه‌ی مناسب کار خود را به دلخواه تنظیم کنند.
پاب کار مناسب افراد و سازمان‌هایی است که:
دارای چند تخصص حرفه‌ای کاری هستند. تمایل دارند ساعت کار خود را در طول شبانه‌روز به دلخواه و براساس نیاز مشتریان تنظیم و انتخاب کنند. دنبال توسعه و رونق هر چه بیشتر کسب‌وکار خود هستند. تمایل دارند خدمات خود را به صورت ملی و یا در محدوده وسیع ترجغرافیایی خارج از مکان استقرار خود ارایه کنند. علاقه‌مندان به حضور در سامانه‌ی پاب‌کار به عنوان متخصص می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس pubkar.net مراجعه کرده و یا اپلیکیشن‌های آن را دانلود کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/78492/سامانه-آنلاین-پاب-کار،-بستری-برای-کسب-درآمد-بیشتر
بستن   چاپ