آریا جوان
برگزاری 214 برنامه ورزش همگانی در هفته سوم آذرماه
سه شنبه 27 آذر 1397 - 17:22:24
آریا جوان - بر اساس اعلام معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی 214برنامه ورزش همگانی در هفته دوم آذر ماه در سراسر کشور به اجرا در آمده است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، گزارش عملکرد هفته دوم آذرماه برنامه های ورزش همگانی استان های سراسر کشور منتشر شد .
برهمین اساس مجموعا214 برنامه ورزش همگانی انجام شده که از این تعداد 50 مورد پیاده روی، 29 مورد کوه روی، 35 مورد دوچرخه سواری، 35 مورد جشنواره های ورزش ی و 65مورد در گروه سایر برنامه های ورزش ی اجرایی شده است .
فعال نمودن استان ها در برگزاری برنامه های متنوع ورزش همگانی و حمایت مالی و معنوی از استان های
پیشتاز و رتبه بندی استان ها براساس میزان عملکرد در برگزاری فعالیتهای ورزش همگانی به صورت هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه مورد ارزیابی قرار می گیرد .
شایان ذکر است معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با محوریت دفتر توسعه ورزش همگانی با هدف از سنجش و نظارت بر توسعه ورزش همگانی ، بالا بردن سطح سلامتی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و همچنین مشارکت حداکثری آحاد جامعه در ورزش ، به ارائه برنامه اجرای فعالیت های ورزش ی در استان ها اقدام نموده است .
جمع آوری داده ها و میزان اجرای برنامه ها به منظور اطلاع رسانی و حضور مردم در برنامه هایی که هر استان موظف است هر هفته در پنج نقطه از استان نسبت به اجرای برنامه ها در راستای توسعه ورزش و ارتقاء سطح سلامت مردم اقدام کند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/86668/برگزاری-214-برنامه--ورزش---همگانی--در-هفته-سوم-آذرماه
بستن   چاپ