آریا جوان

آخرين مطالب

پس از مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک

محمدرضا داورزنی : هر حمایتی که لازم باشد از تیم ملی فوتبال انجام می دهیم ورزش

  بزرگنمايي:

جوانان نیوز - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان پس از پایان پانزدهمین مجمع عمومی (فوق العاده) کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی در پایان این نشست در جمع خبرنگاران گفت: امروز دوره 4 ساله هیئت اجرایی این کمیته به پایان می‌رسد. با توجه به قانوان انتزاع و بررسی اساسنامه کمیته پارالمپیک و برای آنکه قانون رعایت شود این مجمع فوق‌العاده تشکیل شد تا در خصوص آینده کمیته تا زمان برگزاری انتخابات تصمیم‌گیری شود. بر همین اساس همه اعضا تصویب کردند که تیم فعلی کمیته پارالمپیک به کار خود ادامه بدهد، تا 2 ، 3 ماه آینده نیز اساسنامه کمیته پارالمپیک به تصویب خواهد رسید و 45 روز پس ازآن نیز انتخابات آن باید برگزار شود .
وی افزود: با تصمیم اعضای مجمع که امروز صورت گرفت، قرار بر این شد اعضای هیات اجرایی و هیات‌رئیسه و همچنین محمود خسرووفا تا زمان ابلاغ اساسنامه جدید و همچنین برگزاری انتخابات به کار خود ادامه دهند تا مشکلی در برگزاری اعزام‌ها و همچنین برپایی اردوهای پارالمپیک وجود نداشته باشد و ما نیز قانون را رعایت کرده باشیم .
داورزنی در خصوص فدراسیون های گلف و تیراندازی با کمان، گفت: انتخابات این فدراسیون ها در دو ماه آینده برگزار خواهد شد و با توجه به تغییراتی که در اساسنامه این فدراسیون ها ایجاد شده به صورتی عمل خواهیم کرد که از نظر قانونی مشکلی برای فعالیت این فدراسیون ها پیش نیاید و با انتخاب سرپرست کار خود را تا برگزاری انتخابات ادامه خواهند داد .
داورزنی در این باره ادامه داد: شجاعی در حال حاضر کارهای فدراسیون را انجام می‌دهد و حتی این احتمال وجود دارد که وی به عنوان سرپرست در فدراسیون بماند. مهم این است که مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان خودش برگزار شود .
وی در خصوص وضعیت رئیس فدراسیون گلف و اینکه پس از انتخاب شدن به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک دو شغله محسوب می‌شود، گفت: بعد از انتخاب شدن بهروز منتقمی به عنوان سرپرست این فدراسیون، ثبت نام جدید در این فدراسیون صورت خواهد گرفت و ما سعی می‌کنیم مجمع فدراسیون را نیز هر چه سریع‌تر برگزار کنیم .
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه گفته می‌شود عمان به عنوان میزبان دیدارهای برخی تیم‌های کشورمان با نمایندگان عربستان انتخاب شده تصریح کرد: از مراکز مختلف اظهار نظرهای مختلفی در این باره می‌شود که در روند اجرای کار مشکلی ایجاد می‌کند، تلاش ما این است که به باشگاه‌ها آسیب نرسد. ضمن اینکه شرایط کشور قطر که توانسته میزبانی را داشته باشد با ایران متفاوت است .
داورزنی درباره دیدار چندماه قبل وزیر ورزش با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، خاطر نشان کرد: به هر حال 14 نفر از 17 عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا به رفت و برگشتی بودن بازی‌ها رای دادند. الان منتظر گزارش ناظر ایرلندی درباره امنیت ایران هستیم. قرار است اینفانتینو رئیس فیفا نیز به ایران بیاید که امیدواریم واقعیت‌های کشورمان را ببیند و کمتر تحت تاثیر لابی‌ها قرار بگیرد .
داورزنی درباره بودجه فدراسیون فوتبال و اینکه گفته می‌شود برای حضور در جام جهانی بودجه مازادی به این فدراسیون تزریق شده است، تصریح کرد: از منابع مالی که برای فدراسیون فوتبال از ابتدای سال پیش‌بینی شده بود، 117 درصد منابع مالی در اختیار فدراسیون گذاشته شده و سعی کردیم بودجه مازادی نیز به فدراسیون تزریق کنیم تا بدون هیچ گونه دغدغه و مشکلی اردوها و بازی‌های تدارکاتی خود را برگزار کنند. البته به فدراسیون‌ها نیز بستگی به شرایط آنها 70 درصد بودجه و یا 50 درصد بودجه تزریق کردیم اما فوتبال چون شرایط متفاوتی دارد و باید حضور موفقی در جام جهانی داشته باشد، وزارت ورزش و جوانان سعی کرده بودجه این فدر اسیون را زودتر پرداخت کند. علاوه بر این بودجه مازادی نیز در نظر گرفته تا بتواند بدون هیچ گونه مشکلی عازم روسیه شود. وزارت ورزش کنار فوتبال است و ما اجازه نمی‌دهیم به خاطر مشکل بودجه به فدراسیون فوتبال آسیبی وارد شود .
معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص اتفاقات اخیر کشتی و احتمال تعلیق شدن آن تصریح کرد: بعد از اتفاقاتی که در کشتی رخ داد، کمیته‌ای برای این منظور تشکیل شد و مقرر شد کمیته پس از بررسی نظر خود را به اتحادیه جهانی کشتی راجع به وضعیت کشتی ‌گیر و مربی اعلام کند. ما سعی می‌کنیم در کنار خادم و سایر همکاران فدراسیون کشتی باشیم و حمایت لازم را از آنها به عمل آوریم. البته هنوز گزارش کمیته اعلام نشده و ما به خادم اعلام کردیم که هر اقدامی که انجام دهد، وزارت ورزش پشت فدراسیون کشتی است و از آنها حمایت لازم را به عمل خواهیم آورد. من دعا می‌کنم اتفاق خاصی برای ورزش کشور و کشتی پیش نیاید. رایزنی‌های خوبی را خادم انجام داده که امیدوارم این مسئله ختم به خیر شود .

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/19926/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عکسی از بازیگر سریال «جومونگ» پس از سال‌ها

برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد

کوالکام از تراشه اسنپدراگون X پلاس رونمایی کرد؛ سلاح اقتصادی ویندوزی‌ها برای نبرد با مک‌بوک‌ها

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

مبارزه مرد آمریکایی با تمساح!

حمایت جالب فعالین رسانه‌ای دنیا از اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا

نماهنگ «فلسطین تنها نیست» با نوای مهدی سلحشور

اگر کسی به یاد گناهان گذشته اش افتاد بداند ذات اقدس الهی به یادش انداخته

تفال/ سالها دل طلب جام جم از ما می‌کرد

تقویم تاریخ/ بیانیه سازمان ملل علیه سلاح‏های شیمیایی عراق بر ضد ایران

دریاچه ای زیبا در نیوزلند

حکمت/ گناهِ ثروتمندی

محافظت دانشجویان هاروارد از دانشجویان مسلمان هنگام خواندن نماز

آیا جن‌ها هم زاد و ولد دارند؟

خانه مورد علاقه سرخپوشان/ عکس

فال روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403

دو تا کلیه محکم و پرکار، در عین حال ترد و کرانچی!

صفحه مجازی همسر سابق «مهدی قائدی» بسته شد

پخش برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا

بازسازی سکانس مشهور ترانه علیدوستی توسط صهبا شرافتی

مهران مدیری با «پدر قهوه» به شبکه خانگی می آید

فروش 9 میلیاردی «مست عشق» در دو روز

این چه سوزشی است که بر جان من پدید آمد؟!

آقای ناخدا ما آدمای بدی نیستیم

این کار را با مدیرتان نکنید!

هشدار بارسا به ژاوی؛ رفتارت را درست کن

توخل در فکر شانس برتری بایرن مقابل رئال به روایت انیمیشن

فوتبالیست‌هایی که قوانین را مجاب به تغییر کردند!

تمرینات انفرادی پادشاه روی تشک

گل برتر هفته 30 لیگ برتر پرتغال

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

پیام وزیر ورزش به‌ مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم امباپه به بایرن بیاید

تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد

سبکی خاص از لباس پوشیدن که دوباره مد شده است

اصولی ترین نکات در نگهداری از کیف‌های چرمی گران قیمت

زنان بدون فرزند شاد‌تر هستند یا مادران؟

اشتباهات کوچک اکثر ما زنان در آشپزخانه

توئیت مهدی فضائلی درباره سردار بلندپایه سپاه

تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی

پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

اظهارات وزیر کشور درخصوص دور دوم انتخابات مجلس