آریا جوان

آخرين مطالب

6 دلیل که آقایان از رابطه جنسی امتناع می کنند پسران

6 دلیل که آقایان از رابطه جنسی امتناع می کنند
  بزرگنمايي:

آریا جوان - به گفته دیوید مکنزی، درمانگر روابط جنسی، بیماری افسردگی شدید یکی از عوامل رایج ناتوانی جنسی در آقایان است.

در اینجا چند علت رایج که مردان به روابط جنسی" نه" می گویند را بیان می کنیم و می گوییم که چطور می توانید این وضعیت آن ها را برگردانید تا به روابط جنسی" آری" بگویند.
1- از بیماری افسردگی رنج می برد
به گفته دیوید مکنزی درمانگر روابط جنسی، بیماری افسردگی شدید یکی از عوامل رایج ناتوانی جنسی در آقایان است. مردان در تمام سنین، چه بسا در نوجوانی، امکان دارد موقع دست و پنجه نرم کردن با این اختلال روحی، کاهش توانایی جنسی را داشته باشند.
کاری که باید انجام دهید، به یاد داشته باشید که بیماری افسردگی شدید یک بیماری جسمی است نه یک ضعف شخصیتی.
منبع های اینترنتی زیاد و قابل دسترسی موجود است که که به شما و مردتان کمک می کند تا درک بهتری از بیماری افسردگی داشته باشید و بدانید که چطور افسردگی در روابط تان اثر می گذارد. کلید این مرحله صبر است، مخصوصا در زمان درمان، برای این که که داروهای ضد افسردگی بسیار موثرند ولی سبب کاهش میل جنسی می شوند. درصورتی که مردتان متوجه شده باشد که درمانش شدیدا در میل جنسی اش تأثیر منفی گذاشته و تداخل ایجاد می کند احتمالا مایل باشد که با پزشک صحبت کند. 
2- میزان هورمون تستوسترون مردتان پائین است
به گفته مکنزی زمانی که آقایان سن 40سالگی را رد می کنند، از میزان هورمون تستوسترون بدن شان کم می شود. درصورتی که این کاهش هورمونی به دفعات رخ دهد آرام آرام از میزان این هورمون کم شده و این مرد قدرت لازم برای انجام عمل جنسی را از دست می دهد.
گاهی وقت ها در بدن آقایان افت میزان این هورمون خیلی سریع رخ می دهد. این حالت را اندروپاز می نامند و با علایمی مانند از دست دادن انرژی، افسردگی و ناتوانی جنسی همراه است.
کاری که باید انجام دهید، کم شدن میزان هورمون تستوسترون، یک شرایط خاص جسمی است و به وسیله دکتر قابل معالجه است. درصورتی که به شرایط همسرتان مشکوک شدید که در حال تجربه کردن حالت اندروپاز و افت هورمون تستوسترون است و علایم مشابه را دارد، به وی پیشنهاد بدهید که پیش دکتر رفته و ازمایش تستوسترون بدهد تا مشخص شود آیا کاهش میل جنسی اش بدین دلیل است یا خیر.
3- مردتان با انجام عمل جنسی مشکل دارد
به گفته مکنزی مسئله اختلال در وضعیت نعوظ و انزال زودرس در آقایان از مشکلات رایج است و مردی که این مشکلات را تجربه کرده از برقراری رابطه جنسی دوباره جلوگیری می کند و ترس از این دارد که زن مقابلش را از خود دلسرد کند و زن فکرکند که وی مردانگی ندارد.
به گفته دیوید 28 ساله و موسیقیدان، این مسئله برای یک مرد خیلی دشوار است که نتواند عمل جنسی را در رختخواب خوب انجام دهد و از اعتماد به نفس اش کم می کند.
پسرها در زمان رشدشان دائم از بازیگر شدن و عمل جنسی را خوب انجام دادن با یکدیگر صحبت می کنند . این قسمتی از شخصیت پسرها است. کاری که باید انجام دهید، به گفته مکنزی مطرح کردن این مسئله با زن مقابلتان خیلی دشوار است ولی تلاش کنید آن را مطرح کنید. درصورتی که این مشکل حل نشود سبب آزردگی دو طرف شده و روابط آن ها به شکست منجر می شود.
به گفته دیوید به این مسئله با دلپذیری نزدیک شوید. به عنوان مثال به مردتان بگویید" می دونی که دوستت دارم دیگه مهم نیست که چی پیش میاد." از این مسئله برای مردتان یک غول نسازید که درصورتی که درست انجام نشود روی علاقه تان نسبت به وی تأثیر می گذارد و دیگر متمایل به رابطه با وی نیستید.
4- مردتان در مورد شغلش نگرانی های کاری دارد
نگرانی و استرس در مورد مسائل کاری، سبب از بین رفتن میل جنسی شده و مخصوصا که آن ها مایل باشند بر مبنای ارزش کاری که انجام می‌دهند ، موفقیت مساوی به دست آورند. به گفته دیوید" این وضعیت هنگامی است که من حس می کنم هیچ جا دلم نمی خواهد بروم و میل دارم که سرم را بی خودی با کارم گرم کنم و به یک مکان منفی رفته و چنبره میزنم و به روابط جنسی" نه" میگویم."
کاری که باید انجام دهید، در مورد این مسئله خارج از اتاق خواب صحبت کنید.
به گفته دیوید درست پیش از خواب زمان مناسبی نیست که بخواهید خودتان را درگیر یک گفتگوی این چنینی بکنید و غرق در این مسایل شوید. در عوض متقابلا تصمیم بگیرید که در مورد مسایل کاری وی و اینکه چه اتفاقاتی در زندگی کاریش می افتد در یک موقعیت مناسب با هم صحبت می کنید. از وی سوال کنید آیا در این زمانهای پر استرس وی میتوانید کاری برایش انجام دهید تا به وی ارامش دهد. ولی حتماً او را روشن کنید که مسایل کاری اش به رابطه تان لطمه وارد می کند.
5- مردتان کاملاً بی رمق است
درصورتی که مردتان بگوید که آن قدر خسته است که نمی تواند پایان شب به خلوت بیاید، حقیقتا بی حال است. دیوید میگوید :" درصورتی که اندکی خسته باشم، معمولاً به خاطر این کار بیدار می مانم. ولی زمانهایی هم است که آن قدر خسته ام که با مرده تفاوتی ندارم و نمی توانم به خلوت بروم."
کاری که باید انجام دهید، این مسأله را بخود نگیرید. به گفته مکنزی 98 درصد از مردانی که وی بررسی نموده است ، گفته اند که عدم علاقه به برقراری روابط جنسی ربطی به زن مورد نظرشان ندارد.
پی. جی با این مسئله مؤافق است." این مسئله که امکان دارد همسرم آن را بخود بگیرد حقیقتا ناراحت کننده است، و من از این که خیلی خسته ام که نمی توانم به خلوت بروم احساس گناه می کنم.
به جای آنکه شلوغ کنید و درگیری به راه بیاندازید، موقعیت را برای گفتگویی دوستانه آماده کنید و از مردتان بخواهید در مورد آنچه در زندگی روزانه اش درحال رخ دادن است که سبب خستگی وی و بی‌میلی اش به روابط جنسی شده است، حرف بزند. ولی درصورتی که این بی‌میلی وی بیش از 6 هفته طول کشید، زمانش رسیده که به یک درمانگر یا دکتر متخصص مراجعه کنید.
6- خیلی شتاب زده رفتار نکنید
درصورتی که مردی که جدید با او آشنا شده اید، تقاضای دعوت شما را که به طبقه بالا بیاید و شب را با شما باشد رد میکند ، تلاش دارد به شما بگوید که هنوز آماده نیست تا با شما به خلوت بیاید.
پی. جی 29 ساله تولید کننده برنامه های اینترنتی میگوید :" مسایل عاطفی فراوانی موجود است که با هم‌خوابگی دخیل است. چطور میتوانید با کسی که وی را نمی شناسید روابط تماسی اینقدر نزدیک برقرار کنید؟"
کاری که باید انجام دهید، سرعت رفتارتان را پائین بیاورید. این مسئله امکان دارد علامتی باشد که آن مرد پیش از روابط جنسی می خواهد به وی زمان بدهید تا شما را بهتر بشناسد. بعد از این تقاضای دعوت صرف نظر کنید و به یاد داشته باشید" ما مردها جز علاقه داشتن روابط جنسی، در ورای آن هم مسایل عاطفی را دنبال می کنیم."

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/528229/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

صحنه هایی دیدنی از خانواده خرس های قطبی

آپارتمان مخفی در نوک برج ایفل

آبشار زیبای شن لونگ در چین

خاطره جالب محمد بحرانی از 3هزار تومانی که زندگی‌اش را تغییر داد

پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد

نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی

واکنش توخل به تمدید ناگلزمان

ناگلزمان: تمدید قراردادم تصمیمی قلبی بود

واکنش جالب سرمربی رم وقتی یورنته از او زمان باقی مانده بازی رو میپرسه!

اصرار آل‌کثیر برای زدن پنالتی و قبول نکردن کنعانی‌زادگان

ری‌اکشن‌های جالب رضا عنایتی و مسعود شجاعی حین بازی

ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

قطع تمرین گرندپری چین به دلیل آتش‌سوزی

عالیشاه بازی‌های مهم پرسپولیس را از دست داد

یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد

به عنوان یک نوجوان در خانه هیچ حق انتخابی ندارم!

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق در مشهد، گرگان و کرمان

کرملین: از ایران و اسرائیل می‌خواهیم خویشتن‌داری کنند

حاج‌علی‌اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود

گوشی ارزان جدید موتورولا با باتری پرظرفیت در راه است

4 گوشه دنیا/ بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت کشف شد

مهارت شگفت‌انگیز جانی دپ در کشیدن نقاشی

وقتی زنبور محو شهد گل ها می شود

دره خزینه یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز استان لرستان

بازیگر سفارشی که کارگردان رو تحقیر میکنه!

مهران رجبی رازی که خیلی‌ها دنبالش بودند را فاش کرد!

رقابت جدید و جذاب پرسپولیس و استقلال

پرسپولیس امروز به مصاف پیکان می‌رود

4 ستاره در لیست فروش آرسنال

مروری بر گل‌ها و مهارت‌های برتر رونالدو نازاریو در اینتر

گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ

حرکت منشوری دانیال اسماعیلی‌فر پس از گلزنی به نفت آبادان

رئیسی‌کیا: وضعیت واگذاری با دهه پیش متفاوت است

کنایه مدافع ذوب‌آهن به پنالتی سپاهان!

اولین سالروز درگذشت فوتبالیست بابلی

گران‌ترین لیگ فوتبال دنیا در بن بست!

چطور با خودشیفته‌ها رفتار کنیم؟

باهنر: وحدت شکنی بلای مجلس است

آذری جهرمی: در صورت اعلام جهاد توسط فرماندهی کل قوا، لباس سربازی خواهم پوشید

گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد

ارتش سوسک‌های رباتیک مجهز به کوله‌پشتی رایانه‌ای در بیابان

تماشای خلیج فارس از ایستگاه فضایی

شور و شادی مردم اصفهان با اجرای سرود ای ایران در کنار زاینده رود

واکنش جالب شبنم مقدمی به آهنگ گل پامچال

تلویزیون آخر هفته چه فیلم هایی پخش می کند؟

تمرین منچستریونایتد برای نیمه نهایی جام حذفی مقابل کاونتری

تمامی گل‌های هفته 29 لیگ برتر پرتغال

شبیه‌سازی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید با عروسک لگو

تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد

ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت