آریا جوان

آخرين مطالب

نقش‌هایی که انتخاب آن‌ها به ضرر بازیگران تمام شد! اجتماعی فرهنگی

نقش‌هایی که انتخاب آن‌ها به ضرر بازیگران تمام شد!
  بزرگنمايي:

آریا جوان - باشگاه خبرنگاران / گاهی تصمیم بازیگران برای انتخاب یا عدم انتخاب یک نقش تاثیر زیادی بر آینده حرفه‌ای آن‌ها می‌گذارد.
 برای ماندن و حرفه‌ای شدن در هالیوود باید مهارت‌هایی داشت و با دقت عملکرد کرد. یک بازیگر در یک لحظه می‌تواند در بالاترین سطح بازیگری قرار بگیرد و انتخاب‌های زیادی برای بازی در یک فیلم سینمایی پیش روی او باشد یا یک انتخاب اشتباه می‌تواند پایانی بر حرفه بازیگری او باشد.
تهیه کنندگان و و استودیو‌ها از ساخت فیلم‌ها حمایت می‌کنند و همیشه هم تمایل به پولسازی دارند. اگر بازیگری در این زمینه شکست بخورد کمتر کسی به او شانس مجدد برای ایفای نقش دوباره در یک اثر مهم خواهد داد. در اینجا بازیگرانی را می بینید که انتخاب آن‌ها برای بازی در یک نقش بر آینده حرفه ای آن‌ها تاثیر گذاشته است.
هایدن کریستنسن

آریا جوان


وقتی هایدن کریستنسن بازی در نقش آناکین اسکای‌واکر را در دو فیلم سینمایی جنگ ستارگان بر عهده گرفت. ابتدا به نظر می‌رسید این توافق هم برای بازیگر و هم برای تولید کنندگان فیلم سود آور است، اما هر دو فیلم «جنگ ستارگان:حمله کلون ها» و «انتقام سیت» مورد انتقاد‌های شدید قرار گرفتند و این موضوع آینده کریستنسن را به عنوان ستاره اصلی این فیلم تحت تاثیر قرار داد تا جایی که بعد از این فیلم، به سختی می‌توانست نقشی را پیدا کند.
آدریانا کاسلوتی

آریا جوان


او برای ایفای نقش در انیمیشن محبوب دیزنی به نام «سفید برفی و هفت کوتوله» شناخته می‌شود و حتی اگر کمتر کسی او را به اسم بشناسد، اما صدای او برای همه قابل تشخیص است. صداپیشگی در این انیمیشن برای او دردسر ساز شد و او نمی‌توانست بعد از نقش سفید برفی، نقش دیگری را برای صداپیشگی پیدا کند. تهیه کنندگان و کارگردان‌ها معتقد بودند اهمیت ندارد او چه نقشی را بازی می‌کند، هر زمان کسی صدای او را بشنود، یاد سفید برفی خواهد افتاد.
فِرِدی پرینز

آریا جوان


فیلم لایو اکشن و کمدی اسکوبی دو، خنده‌های زیادی را به روی صورت مخاطبانش آورد، اما نقد‌های متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. با این حال فردی پرینز از نتیجه راضی نبود و احساسش نسبت به بازیگری عوض شد. او مدت کوتاهی بازیگری را کنار می‌گذارد و برای کمپانی WWE تولید محتوا می‌کند. نهایتا پرینز با چند سریال تلویزیونی به دنیای بازیگری باز می‌گردد.
مایکل مایرز

آریا جوان


در اواخر دهه 90 و اوایل 2 هزار، هیچ چیز نمی توانست جلوی مایک میرزِ کمدین را بگیرد. او با فیلم‌های «دنیای وین» به موفقیت رسیده بود و با کمدی‌ها جاسوسی «آستین پاورز» شهرتش را بیشتر کرد. کمتر کسی فکر می‌کرد که این کمدین دست به انتخاب اشتباهی بزند تا اینکه در سال 2008 در فیلم «استاد عشق» بازی کرد. فیلمی که نه منتقدان آن را دوست داشتند و نه در گیشه موفق بود. او در ادامه بازیگریش توانست نقش‌های کوتاهی در فیلم‌های «حرامزاده‌های لعنتی» و «بوهمین راپسودی» بازی کند.
تیلور لاتنر

آریا جوان


لاتنر یکی از بازیگرانی بود که با نقش آفرینی در مجموعه فیلم های «گرگ و میش» شهرت پیدا کرد. او در سال 2011 با فیلم سینمایی «آدم ربایی» تلاش کرد از نقش نوجوان‌ها فاصله بگیرد و نقش اصلی مرد را بازی کند. اما نتیجه این فیلم به قدری نامطلوب بود که لاتنر آرزو می‌کرد نسخه‌های نهایی فیلم نابود شود. این فیلم نه تنها در گیشه شکست خورد بلکه منتقدان هم از بازی لاتنر راضی نبودند. او برای مدتی دیگر شانسی برای حضور در فیلم‌های سینمایی نداشت تا اینکه در فیلم «6 کله پوک» با آدام سندلر همبازی شد.
جودی گارلند

آریا جوان


برای طرفداران فیلم‌های سینمایی در نسل‌های مختلف، «جادوگر شهر اوز» یکی از آثار شاخص سینماست. ساخت دوباره این فیلم با تصاویر رنگی، طراحی لباس‌های زیبا و خلق دنیای رویایی باعث استقبال مخاطبان شد، اما این فیلم برای بازیگر اصلی آن یعنی جودی گارلند مشکلاتی به وجود آورد. تهیه کننده و کارگردان فیلم،گارلند را مجبور به کاهش وزن کردند و همینطور رژیم محدود کننده‌ای برای او در نظر گرفتند تا وزنش همچنان پایین بماند.
کوین کاستنر

آریا جوان


کوین کاستنر برای مدتی یکی از بزرگترین ستارگان سینما بود. او در سال 1990 در فیلم برنده اسکار «رقصنده با گرگ ها» بازی کرده بود و به نظر می‌رسید که هیچ هدفی برای او دست نیافتنی نباشد. فیلم «دنیای آب» او در سال 1995 در گیشه موفقیت چشمگیری نداشت و منتقدان هم نقد‌های شدیدی به آن کردند. تولید فیلم با مشکلات متعددی همراه بود. کاستنر بعد از این فیلم هیچوقت نتوانست مثل قبل به عنوان یک سوپراستار مطرح شود.
جیم کاویزل

آریا جوان


بازی در نقش‌های حساسی مثل نقش مسیح می‌تواند برای هر بازیگری یک ریسک بزرگ باشد. با این حال جیم کاویزل در فیلم سینمایی «مصائب مسیح» این نقش را بازی می‌کند برای اینکه فرصتی برای به چالش کشیدن توانایی‌های بازیگری خود داشته باشد؛ اما او در طی فیلمبرداری این اثر دوبار مورد اصابت صاعقه قرار می‌گیرد و همینطور در طی تولید این فیلم با ذات الریه و سرمازدگی دست و پنجه نرم می‌کند، اما این همه مشکلات کاویزل نبود و بعد از این فیلم او برای پیدا کردن نقش‌های دیگر با مشکل مواجه شد.
منبع: Collider

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/648767/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مدل جدید گوشی ارزان گلکسی F15 سامسونگ عرضه شد

موج تعدیل نیرو به خالق هوش مصنوعی Stable Diffusion رسید

لحظه‌ای بزرگ در انتظار لپ‌تاپ‌های ویندوزی است

سعدی‌خوانی مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی

وقتی در لاین خودت رانندگی نمی کنی!

هدفش اینکه ببینه چند نفر زنده میان بیرون

بنیاد شهید تا پایان فروردین 1403 ، حدود 2 هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد

در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانواده‌‌ی بزرگ ایثار و شهادت و مایه‌ی آبرومندی در دولت گردید

فصل سوم «پدرخوانده» ابوطالب آماده پخش شد

ترفندهای بچه برای درآمدزایی!

تیزر جدید شب‌آهنگی با حضور بازیگر زن جوان

پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین روز سینمایی فروردین 1403

تارتار: کسی فکر نمی‌کرد ملوان روزی با سپاهان رقابت کند

معرفی کادر فنی تیم ملی دارت برای قهرمانی آسیا

گل سعید واسعی به فولاد بوی انتقام می‌داد!

بیانیه هیات مدیره باشگاه تراکتور

تصمیم سخت ستاره چلسی؛ تردید برای جراحی

10 سال از یکی از سوپرگل‌های دیمیتار برباتوف با پیراهن موناکو گذشت

پس از یک سال؛ ستاره ناکام لیورپول جدا می‌شود

آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم

آمار نیما کار پیام برای بازگشت را سخت کرد

ژاوی: براوو رئال، این صعود حلالشان باشد

اقدام زیبای عروس و داماد بعد از مراسم عروسی شان

همسرم برای بیرون رفتن مرا محدود می کند!

‏از جمله ماجراهای دوقلوی همسان داشتن

عضو کمیسیون امنیت ملی: اقدام روز گذشته اسرائیل گوشمالی دیگری خواهد داشت

شوخی های جالب کاربران فضای مجازی با حمله اسرائیل به اصفهان

شورای ائتلاف در مرحله دوم انتخابات، لیست 16 نفره می‌دهد

کدام چهره‌های سیاسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی‌نژاد حضور داشتند؟

ساخت و ساز در کیش باید الگوی صنعت ساختمان سازی در کشور باشد

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

صحنه ای جالب از تخم گذاشتن شاهین پشت پنجره

ایده های جالب یک آدم خوش ذوق!

این 9 کار را بعد از 40 سالگی انجام ندهید

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

سروش رفیعی: حاشیه ندارم چون فیلم بازی نمی‌کنم!

نمونه‌ای از جایگیری درست داور رو مشاهده می‌کنید!

گریمالدو: به‌ خاطر ژابی حاضرم به رئال هم بروم!

طارمی دوباره شماره یک خط حمله پورتو

مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد

تساوی افغانستان و کویت به سود ایران

اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس

بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد

برگزاری دو دیدار تدارکاتی در دستور کار استقلال

آخرین جلسه تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با آلومینیوم

مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی

میزبانی ضعیف‌ تایلندی‌ها در برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا

کریستنسن: هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم