آریا جوان

آخرين مطالب

یک فرصت استثنایی برای اخذ تابعیت مقدونیه شمالی گردشگری

یک فرصت استثنایی برای اخذ تابعیت مقدونیه شمالی
  بزرگنمايي:

آریا جوان - چندین سال است که به دلایل مختلفی مثل مشکلات سیاسی، اقتصادی وغیره، داشتن تابعیت و پاسپورت دوم کشوری بهتر از محل زندگیمان اهمیت ویژه ای پیدا کرده.
در این سال های اخیر برنامه های بسیاری جهت اخذ تابعیت و پاسپورت اقتصادی وجود داشته، اما تعدادی از آن ها در حال حاضر محدودیت هایی دارند. یکی از جدیدترین و بهترین گزینه هایی که به مدت محدودی در دسترس است و آینده روشنی نیز دارد مقدونیه شمالی ست.
خبر خوب این است که به ‌تازگی کشور مقدونیه شمالی که یکی از امن‌ترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود، برنامۀ اخذ تابعیت اقتصادی را راه‌اندازی کرده است. در این مقاله درباره نحوه اخذ تابعیت مقدونیه شمالی اقتصادی توضیحاتی می دهیم:
چرا مقدونیه شمالی؟
داشتن تابعیت مقدونیه شمالی چه مزایایی برای ما دارد؟
اجازه ورود رسمی برای دریافت عضویت تام اتحادیه اروپا از مارچ 2020 دموکراسی کامل پارلمانی کشور اروپایی در حال رشد با اقتصاد قوی امکان تاسیس شرکت و فعالیت اقتصادی به ساده ترین شکل ممکن امکان ایجاد حساب بانکی بین المللی با قوانین بانکی اتحادیه اروپا و FATF ارز ثابت یورو معافیت از پرداخت مالیات بر درآمد بعنوان شخص غیر مقیم دریافت حداقل مالیات از صاحبان شرکت در اتحادیه اروپا (10 درصد) معافیت از پرداخت مالیات به مدت 10 سال در مناطق آزاد تولید کننده دروازه ای به اروپا ، مکانی مناسب برای تولید مناظر زیبا ، کشوری با محیطی متنوع و دوستانه هزینه های پایین زندگی و سطح بالای نظام بهداشت و تحصیل یکی از امن ترین کشورهای اروپا ماده اصلاح شده قانون اخذ تابعیت در مقدونیه شمالی اجازه پرداخت بلاعوض در کشور که تأیید شده این دولت است را ارائه می دهد. و آن را تبدیل به جذاب ترین و مناسب ترین نوع اخذ تابعیت اقتصادی در اروپا می کند. فقط 1000 متقاضی از طریق صندوق در سراسر جهان پذیرفته می شوند و مدت محدودی در دسترس است. اخذ تابعیت شما در مدت تقریبی کمتر از 4 ماه انجام می پذیرد.
مزایای این برنامه:
این برنامه اخذ تابعیت بسیار سریع، نوآورانه و مبتنی بر پرداخت بلاعوض است.
پاسپورت معتبر و قوی – امکان سفر به بیش از 125 کشور ، شامل کشورهای شنگن و البته با توجه به اینکه در آینده امکان عضویت در اتحادیه اروپا وجود دارد، یک موقعیت فوق‌العاده به حساب می آید. از این جهت که شهروندان مقدونیه شمالی، می توانند به راحتی در دیگر کشورهای اروپایی انواع اقامت از جمله اقامت تحصیلی، کاری و … بهره ببرند.
همچنین نیازی به اقامت وجود ندارد، امکان شهروندی دوگانه نیز قانونی است. به علاوه بدون نیاز به آزمون زبان می توانید در این برنامه شرکت کنید.

آریا جوان


احتمال عضویت مقدونیه در اتحادیه اروپا
چند سالی است که مقدونیه شمالی در حال رایزنی برای عضویت در اتحادیه اروپاست. اما اگر شهروندی و تابعیت این کشور را داشته باشید، در آینده حق زندگی در یک کشور عضو اتحادیه اروپا را خواهید داشت. این موضوع مزایای بسیار زیادی را شامل حالتان می‌کند از جمله:
آزادی عمل بالا در انتخاب کشورهای اروپایی برای کار یا زندگی و تحصیل دسترسی به هزاران فرصت شغلی مناسب در کل اروپا برخوردار شدن از واحد پولی یکسان امکان گسترش تجارتتان در دیگر کشورهای اروپایی مقدونیه شمالی کجاست؟

آریا جوان


جمهوری مقدونیه شمالی، کشوری در بخش جنوب شرقی اروپاست. این کشور حدود 25 هزار کیلومتر مربع وسعت و نزدیک به 2 میلیون نفر جمعیت دارد. کشورهای همسایۀ مقدونیه شمالی عبارتند از صربستان، آلبانی، بلغارستان و یونان. زبان رسمی این کشور، مقدونی و آلبانیایی ست.
این کشور در حدود سال 1991 از یوگسلاوی سابق مستقل شده و در سال 2019 بعداز مدت زیادی رایزنی، به جمع اعضای ناتو یا همان پیمان آتلانتیک شمالی پیوسته است.
چطور تابعیت و پاسپورت مقدونیه شمالی را دریافت کنیم؟

آریا جوان


دولت مقدونیه شمالی با هدف جذب سرمایه و رشد صنعت در جهت کاهش بیکاری، اقدام به ارائه طرحی کرده است که در آن افراد دیگر کشورها می‌توانند با پرداخت200 هزار یورو، تابعیتش را دریافت کنند.
با توجه به اینکه این کشور به ‌تازگی قوانین مربوط به اخذ تابعیت این برنامه را معرفی کرده است و تنها به 1000 نفر این تابعیت را ارائه می دهد و به زودی بسته خواهد شد. در کل دنیا مقدونیه شمالی صرفاً 6 نماینده مجاز جهت اخذ تابعیت اقتصادی دارد. یکی از این نمایندگان، گروه حقوقی بیات است. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوۀ اخذ تابعیت این کشور به دست بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت‌شان سری بزنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.
درباره گروه حقوقی بیات
گروه حقوقی بیات در دهه 1370 به مدیریت آقای سام بیات، وکیل پایه یک دادگستری در کانادا، راه‌اندازی شد. این شرکت در این سال‌ها به ارائه خدمات اخذ تابعیت و اقامت از طریق سرمایه‌گذاری و دیگر امور حقوقی مهاجرت پرداخته ازین جهت دانش، تخصص و تجربه بالایی در این زمینه دارد. نکتۀ قابل ‌توجه در مورد گروه حقوقی بیات این است که خدماتش را با توجه به نیاز و شرایط متقاضی ارائه می‌دهد و به‌هیچ‌عنوان نسخۀ ثابتی برای افراد جهت اقامت یا هرگونه مهاجرتی نمی‌پیچد. مشاوره این گروه در هرزمینه برای شما رایگان است.

آریا جوان

آقای سام بیات، وکیل حقوقی پایه یک دادگستری کانادا، 30 سال سابقه در امور حقوقی مهاجرت از دیگر مزیت‌های همکاری با گروه حقوقی بیات این است که این شرکت برخلاف دلال‌ها، حتی بعداز اخذ تابعیت، اقامت با مهاجرت هم مشتریانش را راهنمایی می‌کند تا سریعاً به تجارت یا زندگی در کشورهای خارجی عادت کنند و بتوانند زودتر با محیط آن‌جا خودشان را وفق بدهند، همچنین در مواجه با مشکلات حقوقی در این مسیر بدون استرس و نگرانی کنار بیایند و آنها را با کمک این گروه حل کنند. گروه حقوقی بیات نماینده مجاز و رسمی از 7 کشور جهان است. مقدونیه شمالی نیز تنها 6 نماینده رسمی دارد که این برنامه را انجام می دهند. گروه حقوقی بیات نماینده رسمی این کشورهاست:

آریا جوان


برای مشاوره رایگان در امور اخذ تابعیت اقتصادی، سرمایه گذاری، اقامت و تمام امور حقوقی مهاجرت با این گروه حقوقی با اعتباری 30 ساله در تماس باشید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/664570/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

تقویت میل جنسی با 5 خوراکی پرطرفدار

اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می کند

خوشحالی هواداران اینتر پس از کسب بیستمین قهرمانی در لیگ

کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی

تن هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!

خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول

نایب رئیس بارسا تأیید کرد؛ ژاوی می‌ماند

سخت‌ترین بازیکنانی که مقابل خسرو قرار گرفتند

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

خلاصه بازی منچستریونایتد 4 - شفیلد یونایتد 2

اسبقیان: دخل و خرج دو باشگاه بر عهده مالکان آنهاست

آخرین وضعیت بدهی‌های سرخابی‌ها به بانک شهر

چگونگی فرآیند واگذاری سرخابی‌ها از زبان احمدی

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

احمدی: تیمی خواهیم ساخت که در آسیا مدعی باشد

گل دوم منچستریونایتد توسط فرناندز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 61

گل سوم منچستریونایتد توسط فرناندز در دقیقه 81

گل چهارم منچستریونایتد توسط هویلون در دقیقه 86

خلاصه بازی اورتون 2 - لیورپول 0

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

دبیر: اختلاف با پیمان یوسفی؟ من کینه ای نیستم

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد

19 سال پیش در چنین روزی؛ سوپرگل وین رونی به نیوکاسل

خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد

اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد

مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود

تمجید دل‌پیرو از بلینگام؛ جود استثنایی است

امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند

گل دوم اورتون به لیورپول توسط دومنیک کالورت لوین در دقیقه 58

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

محافظت شیر مادر از توله‌ها در برابر گله گاومیش‌های عصبانی

شکوفه های زیبا در کره جنوبی

ازدواج با خانواده پرجمعیت خوب است یا بد؟

چهره ها/ سلفی متفاوت المیرا شریفی‌مقدم در برنامه تلویزیون

مادرشوهر و عروس چه دعوایی کردن

چهره ها/ عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» در دل طبیعت

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور

رفتار عجیب از رییس فدراسیون کشتی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد!

صحبتهای امین میرزازاده قهرمان مسابقات جهانی کشتی فرنگی در سال 2023

گل اول شفیلد توسط بوگل در دقیقه 35

تقدیر‌ از تیم ملی هاکی داخل سالن بانوان

رزا ابراهیمی برترین ورزشکار پارالمپیکی سال

گل اول منچستریونایتد توسط هری مگوایر در دقیقه 42