آریا جوان

آخرين مطالب

رزرو آنلاین تفریحات کیش با تخفیف گردشگری

رزرو آنلاین تفریحات کیش با تخفیف
  بزرگنمايي:

آریا جوان - جزیره زیبای کیش در ایران یکی از قطب‌های گردشگری می­‌باشد که هر ساله در تمامی فصول، گردشگران ایرانی و خارجی برای گشت و گذار و دیدن مناطق دیدنی منحصربه‌فرد به آنجا می روند.
سرگرمی­‌ها و انواع تفریحات کیش یکی از مهمترین دلایلی است که گردشگران به این جزیره می­‌ر‌وند. تنوع و کیفیت تفریحات کیش بسیار بالا می­باشد مانند غواصی، پاراسل، سافاری، جنگ­‌های شبانه، کشتی­‌های تفریحی و… شما می­‌توانید با توجه به بودجه، مدت اقامت در کیش، اولویت­‌های تفریحی و علاقه، از هر یک از تفریحات آبی و غیرآبی کیش لذت ببرید. رزرو آنلاین تفریحات کیش راحت­‌ترین روش انتخاب می‌­باشد زیرا زمان کمی را از شما می­‌گیرد و علاوه بر بهره­‌مندی از تخفیفاتی که برخی سایت­‌ها به گردشگران می‌­دهند از طریق سایت می­‌توانید اطلاعات خوبی را درباره تفریحات موردنظر خود بدست آورید.
جنگ ‌ ­های شبانه کیش
جنگ­‌های شبانه کیش از جمله تفریحات کیش و سرگرمی­‌های غیرآبی کیش می­‌باشد این جنگ‌­های شبانه بسیار مفرح و شادی آفرین هستند که خاطرات شیرینی را برای مهمانان ایجاد می­‌کنند. منظور از جنگ شبانه، اجرای زنده تئاتر با محتوی طنز و حضور کمدین‌های مشهور به همراه موسیقی و مسابقه و دیگر آیتم­‌ها می‌­باشد. این نوع از تفریحات کیش با استقبال خوب گردشگران روبرو می­‌شود مانند جنگ بابک شو، جنگ ایرانیا، جنگ ستارگان رنگارنگ و… است. برای حضور در جنگ­‌های شبانه کیش و دیدن نمایش‌­ها می‌­توانید به روش آنلاین روز مورد نظر خود را انتخاب و نوبت خود را رزرو کنید. لازم به ذکر است که بدلیل شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌­های بهداشتی از تمامی ظرفیت­‌های سالن استفاده نمی‌­کنند.
کشتی­ ‌ های تفریحی کیش
کشتی‌­های تفریحی کیش یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تفریحات کیش از سوی مهمانان ایرانی و خارجی است. یکی از بزرگ‌ترین کشتی­‌های تفریحی در جزیره کیش که برای سانس‌­های شبانه مسافران در نظر گرفته شده کشتی اوستا می­‌باشد. پذیرایی شام، موسیقی زنده و جنگ­‌های شبانه از جمله خدمات این کشتی است. کشتی تفریحی آرتمیس با طول 30متر و عرض 10متر در دو طبقه با اجرای برنامه شاد، پذیرایی شام، گشت دو ساعته، کافی شاپ و خدمات عکاسی لحظات ماندگاری را برای گردشگران به ارمغان خواهد آورد. چندین مورد دیگر از کشتی‌­های تفریحی کیش وجود دارند که برخی از لحاظ خدمات کمتر و برخی لوکس و مدرن­‌تر هستند که شما می‌­توانید با قیمت­‌های مختلف بلیط آنها را تهیه و سفر خوبی را تجربه کنید.
سافاری در کیش
اگر برای سفر به کیش برنامه­ ریزی کرده­‌اید یکی از بهترین تفریحات کیش که توصیه می‌­شود آن را از دست ندهید سافاری در کیش می‌باشد. سافاری یک ورزش گردشگری می­‌باشد که در کشور ما به خصوص در بین جوانان با استقبال خوبی روب­رو است. ناگفته نماند که سافاری انواع مختلفی دارد که همگی جذاب هستند و به صورت زمینی و در دل طبیعت انجام می­‌شود. سافاری در کیش امکانات متنوعی دارد شما می‌­توانید با خودروهای آفرود رانندگی خارج از جاده را تجربه کنید، بانجی شوتینگ از تفریحات بسیار مهیج که در آن از زمین به سمت آسمان با کش مخصوص و موتور در زاویه عمودی کشیده و پرتاب می‌­شوید، زورب بال که درون یک توپ می‌­روید که داخل آن یک توپ کوچک‌تر وجود دارد و شما باید وارد آن شوید و این دو توپ با طناب‌­هایی به یکدیگر وصل هستند سپس در یک شیب ملایم رها می­‌شوید، شترسواری، کارتینگ و آیتم‌­های دیگر که شما می‌­توانید از سایت­‌های معتبر با تخفیف بلیط مورد نظر را برای هریک از تفریحات کیش که دوست داشتید رزرو نمایید.
تفریحات آبی کیش

آریا جوان


کیش از جمله مقاصد گردشگری می­‌باشد که آیتم­‌های زیادی برای تفریح و گشت و گذار دارد که تفریحات آبی کیش بخش از تفریحات کیش می‌­باشد که علاق­مندان زیادی دارد. اگر به تفریحات آبی علاقمند هستید جزیره کیش انتخاب­‌های مهیجی را در اختیارتان قرار می­‌دهد مانند فلای بورد کیش که از ورزش­‌های مهیج آبی بوده که می‌­توانید درون و بیرون آب حرکت کنید؛ بنانا یکی دیگر از ورزش­‌های هیجان­انگیز که شما بر روی تیوب موزی شکلی سوار شده و با طناب­‌های مخصوص به یک قایق تندرو وصل شده و با سرعت روی دریا کشیده یا سر داده می­‌شوید؛ پاراسل، اسکی روی آب، جت اسکی، شاتل سواری و… از دیگر تفریحات آبی کیش هستند که با توجه به مساعد بودن شرایط جوی هوا می­‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
تفریحات دریایی کیش
رزرو بلیط آنلاین توسط برخی سایت­‌ها با تخفیف به متقاضیان ارائه می‌­شود. این سایت­‌ها با حذف واسطه‌­ها باعث صرفه­ جویی در هزینه­‌ها می­‌شوند و شما می­‌توانید با خرید آنلاین بلیط تفریحات کیش از قبیل تفریحات دریایی کیش، سافاری، غواصی، اجاره خودرو و… از این امتیاز بهره‌­مند شوید. از جمله تفریحات دریایی کیش می­‌توان به اسکوتر زیر دریایی اشاره کرد با این وسیله می­‌توانید به زیر دریا رفته و موجودات دریایی را مشاهده و لمس کنید البته از لحاظ جسمانی نباید مشکل خاصی از قبیل باردار بودن، ناراحتی قلبی، مشکلات تنفسی، فشار خون بالا داشته باشید. کایاک سواری، اجاره کشتی­‌های تفریحی، قایق سواری، پارک آبی کیش، شاتل سواری و… از دیگر تفریحات دریایی شما در کیش می‌­باشد. همچنین با پرداخت هزینه بیشتر می­‌توانید از لحظات شاد خود عکس یا فیلم تهیه نمایید.
رستوران ‌ ­های موزیک زنده کیش
زمانی که مسافران به کیش سفر می‌­کنند به دنبال رستورانی هستند که از غذای سالم، خوش ­طعم و باکیفیت برخوردار باشد. منوی غذایی متنوع، فضای مناسب، اجرای موسیقی زنده که تأثیر زیادی در محبوبیت رستوران دارد، رعایت بهداشت از دیگر فاکتورهایی می‌باشد که در انتخاب افراد تأثیرگذار می­‌باشد. بطور کل رفتن به رستوران­‌های موزیک زنده کیش یکی دیگر از تفریحات کیش محسوب می­‌شود که مسافران زیادی را به سمت خود می‌­کشاند شاید سفر به کیش بدون رفتن به این‌گونه رستوران­‌ها کامل نشود. مانند رستوران بوم لانژ، رستوران میرمهنا، رستوران کوه نور و… که هر کدام از لحاظ فضای داخلی، نورپردازی، وسعت، تنوع غذایی و قیمت متفاوت هستند. شما می‌­توانید از طریق اینترنت مشخصات و خدمات ارائه شده هر یک از مکان­‌ها را دریافت کنید و به صورت آنلاین بلیط خود را رزرو کنید.
غواصی در کیش
آیا تجربه غواصی در کیش را دارید؟ بی­‌شک یکی از هیجان ­انگیزترین و لذت­‌بخش‌­ترین خاطراتی که شما می‌­توانید برای خود ثبت کنید غواصی کردن در سواحل مخصوص کیش می­‌باشد. باید گفت با وجود مربیان حرفه‌­ای در کنار شما لازم نیست که حتماً شناگر حرفه­‌ای باشید زیرا آموزش لازم به شما داده می­‌شود. همچنین هزینه غواصی در کیش با توجه به نوع غواصی و خدماتی که انتخاب می‌­کنید مانند غواصی VIP، اسکوتر زیر دریایی، اسنورکلینگ و… متفاوت است. غواصی در سایت‌­های مختلف کیش نه تنها جزو تفریحات کیش محسوب می­‌شود بلکه شگفتی‌­های این جهان را که در زیر آب قرار گرفته است را به ما نشان می‌­دهد دیدن مناطق بکر، زیست­ گونه‌­های مختلف آبزیان، لاک پشت­‌های عظیم­‌الجسته و… را می­‌توانید در تفریحات آبی خود در کیش تجربه کنید و آن را به دوستانتان توصیه کنید.
بهترین سایت برای خرید و رزرو تفریحات کیش کجاست؟

آریا جوان


اگر قصد گردشگری در کیش را دارید و می‌­خواهید از تفریحات کیش اعم از سرگرمی‌­های آبی و غیرآبی با تخفیف و بدون تفاوت در کیفیت برخوردار شوید می­‌توانید به سایت Kishtak.com مراجعه نمایید. سایت کیش تک یکی از بهترین و معتبرترین سایت­‌های مربوط به خرید و رزرو بلیط تفریحات کیش باتخفیف و به صورت آنلاین می­‌باشد شما می­‌توانید جهت اطلاع از تمامی خدمات ارائه شده در سایت کیش تک اعم از چگونگی رزرو بلیط، شرایط کنسلی، معرفی رستوران­‌های موزیک زنده، قیمت­‌ها و… به سایت مربوطه بروید. همچنین برای گرفتن راهنمای رزرو و تفریحات می­‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با این مجموعه تماس حاصل فرمایید. همچنین علاوه بر موارد ذکر شده می‌­توانید خدماتی مانند ماساژ تایلندی، سوئدی، سنگ داغ، ماساژ صورت، ماساژ پا، اجاره موتور و… را درخواست کنید.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/688287/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فال حافظ سه‌شنبه 28 فروردین 1403

مدارس کیش فردا 28 فروردین غیر حضوری شد

برگزاری جلسه شورای معاونان و اطلاع رسانی بنیاد استان سمنان

تجمع مردم یزد در گلزار شهدا و قدردانی از پاسخ مقتدرانه سپاه

حل مشکلات جامعه ایثارگری نیازمند مشارکت دستگاه هاست

شکستن در و پنجره ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

سال 1401 ؛ سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

وضعیت ورودی سالن کنسرت معین در وان!/ ویدئو

زندگی «اعراب بادیه‌نشین» از دریچۀ عکس‌های 120 ساله

جلسه شورای سیاستگذاری ستاد کنگره شهدای استان البرز برگزار شد

«حفظ نظم و انضباط اداری» و «پاسخگویی حداکثری به جامعۀ هدف» پایه و اساس خدمت است

مادر شهیدان والامقام «انصاری رامندی» به لقاءالله پیوست

یک تکنیک ساده برای کنترل عصبانیت و خشم

فواید استراتژی «تقلب» در رژیم غذایی

پلمپ یک واحد پذیرایی گرانفروش در جزیره کیش

پنج توصیه مهم برای مراقبت از کودکان در برابر اخبار ناخوشایند

تاریخچۀ عجیب و باورنکردنی «مالیاتِ ریش»!

تکریم مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ایثارگران شهرستان جوانرود

عکسی از دیدار ابی و پسرخوانده اش با همایون شجریان و انوشیروان روحانی

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران

یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان

مادر گرامی شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست

عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود

رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان «خرسندیان» را تسلیت گفت

همه فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد آذربایجان شرقی استخدام می‌شوند

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «دهنوی»

سفر سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به شهرستان دره شهر

تغذیه چگونه به پاکسازی پوست کمک می‌کند؟

فال روزانه دوشنبه 27 فروردین 1403

فال حافظ دوشنبه 27 فروردین 1403

حملات موشکی به سرزمین صهیونیستی دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران را شاد کرد

گردهمایی از جنس غرور و اقتدار ملی در جزیره کیش/ شادی وصف ناپذیرکیشوندان از عملیات وعده صادق سپاه

جزیره صدف دریایی

با لغو پروازها، اقامت هتلی مسافران کیش تمدید شد

بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در حمایت از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم صهیونیستی

حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران

تمدید اقامت هتلی مسافرانی که پروازشان لغو شده در جزیره کیش

برگ این درخت فقط در بهار کار می کند

برنامه ریزی جهادی برای استفاده حداکثری از آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد

اجتماع بزرگ مردم انقلابی کیش در حمایت از پاسخ دندان شکن رزمندگان اسلام به رژیم صهیونیستی

وعده صادق هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی را در هم شکست

هفتمین روز شهادت شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا در بهنمیر مازندران برگزار شد

خاموشی یک کتابفروشی دیگر/ شهر کتاب بهشتی تعطیل شد

زوال عقل با نویسنده محبوب چه کرد؟

تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

برگزاری مراسم اختتامیه فعالیت‌های قرآنی ماه مبارک رمضان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

تکریم 5 عضو جامعۀ ایثارگری تبریز توسط سلمانی

مادران شهدا آیه های ایثار و گنجینه های استواری و صبر هستند

آخرین وضعیت کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت اعلام شد

پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی