آریا جوان

آخرين مطالب

بهترین ایده‌ها برای فروش اینترنتی؛ این 8 ایده ارزش سرمایه گذاری دارد! خواندنی

بهترین ایده‌ها برای فروش اینترنتی؛ این 8 ایده ارزش سرمایه گذاری دارد!
  بزرگنمايي:

آریا جوان - هنوز در تلاش هستید که بهترین ایده برای فروش اینترنتی را پیدا کنید؟ راه‌اندازی اولین فروشگاه آنلاین شما می‌تواند اضطراب زیادی را به همراه داشته باشد. شما می‌خواهید با این ایده به موفقیت برسید یعنی محصولات خود را آنلاین بفروشید و سود ببرید. برای رسیدن به درآمدزایی، علاوه بر اطلاعاتی که بتوانید به آن اعتماد کنید به یک مدل کسب‌وکار تجارت الکترونیک نیز نیاز دارید. در این مقاله از انگیزه قصد داریم بهترین و ترندترین ایده‌های فروش اینترنتی را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.
چگونه بهترین ایده‌ها را برای فروش اینترنتی پیدا کنیم؟
فرآیندهای کلی که باید دنبال کنید شامل موارد زیر است:

آریا جوان

بازه جستجو را به ایران و زمان را بر روی 5 سال گذشته قرار دهید
جستجوی ایده‌ها در گوگل ترندز (Google Trends) جستجوی اطلاعات بازار برای فهمیدن اینکه آیا فروش‌های صنعتی در حال رشد هستند یا خیر محدود کردن دسته‌بندی محصول با استفاده از حجم جستجوی گوگل جستجو در وبلاگ‌ها برای پیدا کردن موضوعات ترند بررسی حوزه رقبا، ارائه‌دهندگان و تولیدکنندگان قبل از صرف پول
1. لوازم تولد

آریا جوان

لوازم تولد به عنوان یک ایده برای فروش آنلاین سیر صعودی داشته است
والدین معمولاً پول زیادی را صرف جشن تولد بچه‌های خود می‌کنند. دیگر مانند گذشته نیست که با چسباندن چند عدد بادکنک روی دیوار بتوان مراسم تولد را برگزار کرد. امروزه از تم تولد استفاده می‌شود و بچه‌ها شخصیت کارتونی مورد علاقه خود را از میان تم‌های متفاوت انتخاب می‌کنند. اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین را دارید می‌توانید اقدام به فروش لوازم تولد کنید. در کنار تم تولد، شما می‌توانید ریسه، بنر و استند، فلش و ردپا، انواع بادکنک، جعبه‌های کادو و شمع‌های زیبا نیز بفروشید.
2. لباس کودک

آریا جوان

از 2014 تا 2019 جستجوی کلمات مرتبط با لباس کودک میزان جستجوی بالایی در گوگل داشته است
یکی از بهترین ایده‌ها برای فروش اینترنتی، لباس کودک است. دنیای لباس کودک بسیار متنوع بوده و شامل فروش جوراب و پاپوش، تاب و شلوارک و غیره است. به علاوه هزاران وبلاگ نویس مادر و کودک در ایران وجود دارند که حاضرند در ازای دریافت مقدار کمی پول، محصولات شما را تبلیغ کنند. قبل از شروع فعالیت لازم است بدانید قصد فروش چه کالایی را دارید؟ جنسیت، محدوده سنی، لباس راحتی یا مجلسی، همه این‌ها گزینه‌هایی هستند که قبل از راه‌اندازی فروشگاه مجازی خود باید مورد توجه قرار دهید.
این کار به سرمایه زیادی نیاز ندارد و بیشتر مناسب افرادی است که می‌خواهند تولیدی خانگی داشته باشند و به صورت آنلاین محصولات خود را توزیع کنند. از مزیت‌هایی که فروش لباس کودک نسبت به لباس بزرگ‌سال دارد این است که حساسیت پرو وجود ندارد. به این دلیل که سایز کودکان معمولاً تابع سن آن‌ها بوده و بسیار نزدیک به استانداردهاست.
3. مژه مصنوعی

آریا جوان

فروش مژه مصنوعی یکی از بهترین ایده‌ها برای فروش اینترنتی به شمار می‌آید
از جمله لوازم آرایشی‌هایی که خانم‌ها برای زیبایی چشم‌ها و بلندتر و پرپشت نشان دادن مژه‌ها استفاده می‌کنند مژه مصنوعی است. شما می‌توانید اقدام به فروش آنلاین انواع مختلف مژه مصنوعی از قبیل مگنتی، سه‌بعدی، طبیعی، تکی، مغناطیسی و چسب مژه کنید. در کنار فروش مژه مصنوعی و برای بهتر دیده شدن محصولات خود نیز می‌توانید وبلاگی جهت آموزش چسباندن مژه مصنوعی، معرفی مدل‌های مختلف مژه‌های مصنوعی و آشنایی با برندهای مختلف آن راه اندازی کنید. فروش آنلاین مژه مصنوعی به سرمایه زیادی نیاز ندارد. انتظار می‌رود بازار فروش مژه مصنوعی سالیانه 4 درصد رشد کند و تا سال 2023 به 1.3 بیلیون دلار برسد.
4. زیورآلات

آریا جوان

فروش زیورآلات مانند دستبند، انگشتر و … جستجوی بالایی در گوگل داشته است
اگر زمان کافی در اختیار دارید می‌توانید با کمی وقت گذاشتن و سرمایه اندک، کسب درآمد کنید. یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد، ساخت زیورآلات دست‌ساز است. نحوه ساخت را می‌توانید در سایت‌ها و کانال‌های آموزشی به راحتی پیدا کنید. پس از ساخت زیورآلات دست‌ساز، می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده و محصول خود را به فروش برسانید. همچنین می‌توانید زیورآلات را آماده از بازار تهیه کنید و در فروشگاه اینترنتی‌تان بفروشید؛ اما توجه داشته باشید که در این صورت سود حاصله کمتر خواهد بود.
5. دستگاه لیزر مو

آریا جوان

یکی از بهترین ایده ها برای فروش اینترنتی دستگاه لیزر مو است
لیزر موهای زائد امروزه بسیار محبوب شده اند. دستگاه‌های لیزر موهای زائد بسیاری در ایران وجود دارد که افراد بسته به نوع نیاز خود می‌توانند اقدام به خرید این دستگاه‌ها کنند. از بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد که در ایران موجود هستند می‌توان به دستگاه لیزر آی پی ال، دستگاه لیزر Elight و دستگاه لیزر الکسانداریت اشاره کرد. اگر سرمایه زیادی در اختیار دارید می‌توانید اقدام به فروش دستگاه‌های لیزر خانگی و فروشگاهی کنید. انتظار می‌رود بازار فروش دستگاه لیزر موهای زائد سالیانه 9 درصد رشد کند و تا سال 2022 به 1.3 بیلیون دلار برسد.
6. گن لاغری

آریا جوان

فروش گن لاغری به عنوان یک ایده فروش اینترنتی روند نزولی داشته است اما هنوز هم عده زیادی به دنبال لاغر کردن هستند!
یکی از پیامدهای منفی که امروزه اکثر افراد جامعه را درگیر کرده است معضل چاقی است. برای غلبه بر این مشکل یا پنهان کردن این معضل، فروشگاه‌های آنلاین زیادی اقدام به فروش داروها و دستگاه‌های لاغری مختلف کرده‌اند. از جمله مهم‌ترین دستگاه‌های لاغری می‌توان به گن‌های لاغری اشاره کرد. گن های لاغری قسمت‌هایی از بدن را که به دلیل تجمع چربی بدشکل شده‌اند تا حد زیادی پوشش می‌دهند و با آب کردن این چربی‌ها، فرم بدن را به حالت ایده آل نزدیک می‌کنند. بازار فروش گن های لاغری به اندازه فروش لباس زیر نیست؛ اما انتظار می‌رود تا سال 2022 به حدود 6 میلیون دلار افزایش یابد.
7. لامپ ال ای دی

آریا جوان

یکی از بهترین ایده‌ها برای فروش آنلاین، فروش لامپ های ال ای دی است
به طور کلی، نورپردازی ال ای دی یک گرایش رو به رشد و یکی از بهترین ایده‌ها برای فروش اینترنتی است. امروزه نورپردازی‌های ال ای دی بخش مهمی از تجهیزات اصلی جشن‌ها، عروسی‌ها و دکوراسیون‌های داخلی را تشکیل می‌دهند. نورپردازی‌های ال ای دی می‌توانند شامل مووینگ، بلک لایت، توپ آینه‌ای، میکسر، فلاشر، ریسه، پرده ال ای دی و غیره باشند. یکی از مهم‌ترین نورپردازی‌های ال ای دی ریسه است که امروزه نقش مهمی را در تزئینات داخلی ایفا می‌کند. شما می‌توانید یک سایت محتوایی فوق‌العاده پیرامون فروش نورپردازی‌های ال ای دی (بخصوص ریسه) و محصولات مرتبط راه‌اندازی کنید.
8. سوپر مارکت آنلاین

آریا جوان

سوپر مارکت آنلاین یک ایده جدید و جذاب برای فروش اینترنتی
اگر از درآمد سوپرمارکت خود راضی نیستید می‌توانید اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کنید. شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که وقتی در هر کوچه دو یا سه سوپرمارکت وجود دارد، دیگر چه نیازی است که سوپرمارکت آنلاین راه‌اندازی کنیم؟ به دلایل زیر می‌توانید سوپرمارکت آنلاین خود را راه‌اندازی کنید:
عدم وجود کالای مورد نظر در سوپرمارکت محل زندگی خود بهره‌مندی از تخفیف‌های آنلاین دسته‌بندی منظم محصولات و امکان جستجوی سریع عدم مراجعه شخصی به سوپرمارکت و عدم خستگی ارسال رایگان سوپرمارکت‌های اینترنتی
مقایسه
از میان ایده‌های گفته شده، بهترین ایده‌ها برای فروش اینترنتی به ترتیب شامل لباس کودک، لامپ ال ای دی، مژه مصنوعی و سوپر مارکت آنلاین می‌شود. شما نیز می‌توانید ایده‌های خود را در گوگل ترندز گوگل ترندز سرچ کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آریا جوان


نتیجه گیری
اگر ایده‌های خوبی در ذهن خود داشته باشید، فروش اینترنتی می‌تواند یکی از بهترین کسب‌وکارهای آنلاین در دنیای امروزی محسوب شود. مهم‌ترین نکته برای فروش اینترنتی این است که محصولی را انتخاب کنید که عمیقاً به آن علاقه دارید؛ در غیر این صورت میلی برای فروش محصول مورد نظر نخواهید داشت. علاوه بر موارد ذکر شده، کسب و کارهای خانگی نیز می‌توانند به شما در درآمدزایی چشمگیر کمک کنند. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم ایده‌های مختلف برای راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی در منزل را از دست ندهید شما عزیزان می‌توانید در بخش ارسال پیام همین مقاله، بهترین ایده برای فروش اینترنتی را معرفی کنید. از اینکه تا پایان مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم.

لینک کوتاه:
https://www.aryajavan.ir/Fa/News/693537/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بنچمارک ناامیدکننده چیپست جدید Kirin 9010 هواوی

صحنه ای جالب از تخم گذاشتن شاهین پشت پنجره

ایده های جالب یک آدم خوش ذوق!

این 9 کار را بعد از 40 سالگی انجام ندهید

«انگل؛ خاکستری»: روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

کنایه‌ بچه به شرایط سخت و عجیب اقتصادی

«برمودا» امشب میزبان عمو قناد است

سروش رفیعی: حاشیه ندارم چون فیلم بازی نمی‌کنم!

نمونه‌ای از جایگیری درست داور رو مشاهده می‌کنید!

گریمالدو: به‌ خاطر ژابی حاضرم به رئال هم بروم!

طارمی دوباره شماره یک خط حمله پورتو

مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد

تساوی افغانستان و کویت به سود ایران

اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس

بارسلونا با ستاره اسپانیایی لایپزیگ وارد مذاکره شد

برگزاری دو دیدار تدارکاتی در دستور کار استقلال

آخرین جلسه تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با آلومینیوم

مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی

میزبانی ضعیف‌ تایلندی‌ها در برگزاری جام ملت‌های فوتسال آسیا

کریستنسن: هنوز قرارداد دارم و از بارسلونا نمی‌روم

حاج آقا مرادی: اگر کسی ناشناس پیام داد و دنبال آشنایی بود این دنبال دختربازی هست!

این ترفندها باعث می‌شود، بلندقدتر به نظر برسید

درمکان های عمومی همیشه مواظب فرزندتون باشید خطر در کمین است!

خواستگاری دارم که پیش قدم نمیشه چه باید بکنم؟

تمجید امیرعبداللهیان از ابتکار تاریخی آفریقای جنوبی

انتصاب سرپرست جدید موسسه آموزشی علوم وفنون کیش

اعلام برنامه های هفته سلامت در نشست رییس مرکزتوسعه سلامت با خبرنگاران

نشست هم اندیشی با تشکل‌های ایثارگر استان کرمانشاه

هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا شاهد پرواز قیمت پادشاه رمزارزها خواهیم بود؟

پیکسل 9 پرو در اولین تصاویر زنده درکنار آیفون 14 پرو مکس فاش شد

ویژگی احتمالی بعدی اندروید، در آیفون وجود ندارد

دره های زیبای الموت قزوین

یکی از زیباترین مناظر گله اسب‌های وحشی

صحنه ای نفس گیر از کمک به یک کوسه برای بازگشت به آب

پرسه‌زنی گرگ‌ها در تهرانپارس؟/ ویدئو

جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم!

چه خبر از مژده لواسانی و سوگل خلیق؟

ماجرای بیزینس‌های «آقای همساده»

«انگل: خاکستری»؛ روایتی تماشایی از یک آخرالزمان انگل‌زده

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

قریشی: استعفای ربیعی شوک مثبتی به تیم داد

دوشان ولاهوویچ تنها بازیکنی که در تیم الگری می‌درخشد

کاظمیان: داور عامل شکست ما برابر استقلال بود

ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو

همزمانی هفته‌های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!

تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد

رای FIBA به سود نماینده بسکتبال ایران

مدافع رئال ال‌کلاسیکو را از دست داد

پرسپولیس عنوان کمترین گل خورده را از استقلال گرفت

بین ناز و التماس تعادل برقرار کنید