آریا جوان
بازرسی بیش از 300 هزار دسی‌مترمربع خطوط لوله انتقال نفت در منطقه عملیاتی مسجدسلیمان
سه شنبه 24 بهمن 1402 - 12:10:54
آریا جوان - مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از انجام 372 هزار دسی‌مترمربع بازرسی آلتراسونیک و ضخامت‌سنجی خطوط لوله انتقال نفت این شرکت در بازه زمانی 6 ماه دوم سال 1402 خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، علیرضا هیهاوند صبح روز دوشنبه (23 بهمن‌ماه) در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در نیمه نخست سال 1403 که با حضور مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: در 6 ماه اخیر 7 هزار و 850 نقطه محل به روش آلتراسونیک بازرسی فنی شد که از این تعداد 42 نقطه معیوب یافت شد.
وی گفت: افزون بر آن در بازه زمانی یادشده اقدام‌های مؤثر بسیاری از سوی همکاران بخش‌های فنی و عملیاتی برای نگهداشت تولید و تحقق برنامه‌های تولید انجام شد که از جمله آنها می‌توان به انجام اصلاحیه‌های لازم روی خطوط لوله انتقال نفت، جمع‌آوری و احداث خطوط لوله مازاد و مورد نیاز اشاره کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/1270205/بازرسی-بیش-از-300-هزار-دسی‌مترمربع-خطوط-لوله-انتقال-نفت-در-منطقه-عملیاتی-مسجدسلیمان
بستن   چاپ