آریا جوان
صنعت نفت میزبان استادان و نخبگان سوریه، عراق و لبنان می‌شود
چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 15:26:28
آریا جوان - فعالان رسانه‌ای، استادان دانشگاه‌ها و نخبگان منتخب کشورهای سوریه، لبنان و عراق به‌زودی از تأسیسات برگزیده صنعت نفت و ظرفیت‌ها و پیشرفت‌های کارکنان این صنعت بازدید خواهند کرد.

به گزارش شانا، سید محمدتقی قریشی، دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت پس از سفر به کشورهای منطقه گفت: با توجه به مذاکره‌های انجام‌شده با بعضی از مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاهی کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق و لبنان و... صنعت نفت نیز میزبان استادان دانشگاه‌ها و فعالان رسانه‌ای و نخبگان سوریه، عراق و لبنان خواهد بود.
وی افزود: در این برنامه‌ها میهمانان از پیشرفت‌های صنعت نفت ایران در کنار دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بازدید می‌کنند و نشست‌های تخصصی در زمینه صنعت نفت برگزار خواهد شد.
دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت با تشریح عملکرد این قرارگاه اظهار کرد: تاکنون دو دوره آموزشی تربیت و تعالی راویان پیشرفت صنعت نفت با حضور 420 نفر در تهران و اصفهان برگزار شده است، همچنین روایت پیشرفت صنعت نفت در چارچوب رویداد نفتی شو با حضور 220 دانشجوی نخبه دانشگاه‌ها در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
قریشی گفت: همچنین با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم درباره اردوهای راهیان پیشرفت تاکنون بیش از 300 اردوی دانش‌آموزی و دانشجویی در چارچوب اردوهای راهیان پیشرفت از سوی این قرارگاه در مجموعه‌های صنعت نفت سراسر کشور برگزار شده است.
وی همچنین از برگزاری تور گردشگری و بازدید از مجموعه نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران ویژه مدیران ارشد صنعت نفت از 13 استان کشور خبر داد و اظهار کرد: تولید و توزیع چند نشریه و ویژه‌نامه درباره روایت پیشرفت صنعت نفت و بسته‌های فرهنگی و... بخشی از فعالیت‌های این قرارگاه در مدت هشت ماه گذشته است.
دبیر قرارگاه روایت پیشرفت و خدمت صنعت نفت در پایان از رونمایی سه کتاب و دو مستند تلویزیونی درباره پیشرفت‌ها و خدمت‌های صنعت نفت خبر داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/1271219/صنعت-نفت-میزبان-استادان-و-نخبگان-سوریه،-عراق-و-لبنان-می‌شود
بستن   چاپ