آریا جوان
خوشحالی بازیکنان گالاتاسارای پس از انصراف فنرباغچه از حضور در دیدار سوپرکاپ ترکیه
دوشنبه 20 فروردين 1403 - 05:52:56
آریا جوان - طرفداری /سوپر جام ترکیه مقرر بود در کشور عربستان برگزار شود. بعد از لغو این بازی به دلیل مسائل سیاسی، تاریخ 7 آوریل و ورزشگاه شهر شانلی اورفا برای برگزاری بازی انتخاب شد. 
بعد از هجوم طرفداران ترابزون سپور به بازیکنان فنرباحچه، مدیران این تیم به شدت فدراسیون فوتبال ترکیه را زیر سوال بردند. آن ها در کنگره رسمی فنرباحچه اعلام کردند به خاطر اعتراض به بی عدالتی ها، در بازی سوپرجام حاضر نخواهند شد. 

فنرباحچه در روز 11 آوریل باید در چارچوب رقابت های لیگ کنفرانس اروپا به مصاف المپیاکوس برود. آن ها می خواستند بازی با گالاتاسارای لغو شود تا برای آن دیدار حساس و مهم خسته نشوند. ولی فدراسیون فوتبال ترکیه تاکید کرد که بازی سوپرجام در تاریخ اعلام شده برگزار می شود. المپیاکوس هم امروز (یکشنبه) در چارچوب رقابت های لیگ یونان به مصاف لامیا رفت. 
روز موعود فرارسید و فنرباحچه با تیم زیر 19 ساله ها وارد زمین شد. این در حالی بود که گالاتاسارای با ترکیب اصلی وارد میدان شده بود و می خواست جام را به خانه ببرد. بعد از سوت آغاز بازی، ایکاردی، مهاجم آرژانتینی گالا، گل اول بازی را در دقیقه 1 به ثمر رساند. بعد از گل، مربی تیم زیر 19 ساله های فنرباحچه از بازیکنان تیم خواست که به رختکن بروند. بعد از صحبتی که داور بازی با مربی و مدیر تیم داشت، بازی تعطیل شد. بازیکنان تیم زیر 19 سال فنرباحچه بعد از گل، زمین را ترک کردند.
بازیکنان گالاتاسارای هم بعد از این اتفاق، به شادی پرداختند و همراه با طرفداران شان در ورزشگاه، قهرمانی را جشن گرفتند. گفتنی ست در چنین شرایطی، فدراسیون فوتبال ترکیه باید در مورد بازی تصمیم بگیرد. این تصمیم هم قهرمانی گالاتاسارای در سوپرجام ترکیه و محرومیت فنرباحچه از حضور در جام حذفی (در فصل آینده) خواهد بود. 

http://www.javanannews.ir/fa/News/1300623/خوشحالی-بازیکنان-گالاتاسارای-پس-از-انصراف-فنرباغچه-از-حضور-در-دیدار-سوپرکاپ-ترکیه
بستن   چاپ