آریا جوان
تاریخچه استقلال و پرسپولیس کتاب شد
شنبه 20 مهر 1398 - 14:24:41
آریا جوان - کمپین دو آتیشه یک رویداد سه ساله است که تاریخ فوتبال ایران را در قالب کتاب‌های کمیک به نمایش می‌گذارد. در این کمپین تاریخچه استقلال و پرسپولیس هم در قالب کتاب عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو آتیشه کمپینی با موضوع کتاب، نوشت‌افزار و انیمیشن است. در این کمپین پنج میلیون جلد کتاب کمیک برای 41 عنوان کتاب آماده شود، همچنین 30 میلیون قلم نوشت‌افزار و 41 انیمیشن 25 دقیقه‌ای. این پروژه از 24 آذر سال 98 کلید می‌خورد و سه سال و نیم به طول می‌انجامد.
کتاب‌های دوآتیشه را می‌توان به صورت اپلیکیشن روی گوشی نصب کرد و هر صفحه کتاب می‌تواند متحرک شود. فیلم واقعی یا بریده روزنامه مرتبط با سوژه آن صفحه نیز در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد. هوادار هر تیم به کمک این پروژه در یک بستر روایی و داستانی با تاریخ حقیقی و مستند باشگاه محبوب خود آشنا می‌شود و درواقع کمپین دو آتیشه به او می‌گوید چرا باید به این باشگاه افتخار کرد.
نزدیک به 60 نفر در برپایی این کمپین فعالند و دو عنوان اول این کتاب‌ها یعنی کتاب «شش‌تایی‌ها»ی پرسپولیس و «چهارتایی‌ها»ی استقلال اواخر پاییز آماده است. پیش فروش از 25 مهر تا 25 آبان انجام می‌شود. خریداران این پیش‌فروش امتیاز ویژه خواهند داشت.
روزهای 24 و 26 آذر رونمایی کتاب‌ها برگزار می‌شود. این کمپین را نشر خراسان راه‌اندازی کرده است.
258243

http://www.javanannews.ir/fa/News/191924/تاریخچه-استقلال-و-پرسپولیس-کتاب-شد
بستن   چاپ