آریا جوان
همه چیز در مورد سریال Sky Rojo ؛ پروژه جاه طلبانه دیگری از خالق Money Heist
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 11:48:21 AM
آریا جوان - سومین و شاید جاه طلبانه ترین پروژه الکس پینا پس از آخرین فصل از سریال پرطرفدار Money Heist ؛ سریالی دیگر برای سرویس نتفلیکس با نام Sky Rojo است که ماه مارس سال جاری از این سرویس استریمینگ منتشر خواهد شد. الکس پینا همان طور که بسیاری از شما می دانید خالق سریال اسپانیایی موفق و بلاک باستر Money Heist است که پنجمین و آخرین فصل آن از مورد انتظارترین سریال های سال پیش رو بوده و اگر چه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده و در سال جاری منتشر خواهد شد. این نویسنده و کارگردان از جولای 2018 با سرویس نتفلیکس وارد مشارکت شده و دومین پروژه او White Lines نام داشت که پس از یک فصل کنسل شد.

آریا جوان


یکی دیگر از پروژه های تلویزیونی پینا با کمپانی فاکس در قالب سریال Vis a Vis: El Oasis بوده است. همکار و شریک همیشگی پنیا در اتاق نویسندگان استر مارتینز لوباتو است که در تمامی سه سریال White Lines و Money Heist و Vis a Vis با پنیا همکاری داشته هر چند نامش بیشتر به خاطر سریال آخر مورد توجه قرار گرفته است. در مورد سریال Sky Rojo باید بگوییم که تمامی 8 اپیزود این سریال در فصل اول در 19 مارس سال جاری از طریق سرویس نتفلیکس منتشر خواهد شد. این سریال در واقع یک بازی موش و گربه است که در آن سه کارگر شیفت شب در حال فرار برای زنده ماندن از تهدید رییس سابق خود هستند.

آریا جوان


این سه دختر به نام های جینا، وندی و کورال (یکی اسپانیایی، یکی آرژانتینی و دیگری کوبایی) در حال فرار از دست رومئو هستند که یک کافه به نام لاس نوویاس را مدیریت می کند اما فعالیت های مجرمانه دیگری نیز دارد. هر یک از این اپیزودها 25 دقیقه طول داشته که بسیار کمتر از اپیزودهای 40 دقیقه ای سریال Money Heist است و در واقع ترفندی از جانب سازندگان سریال برای جذب مخاطب همزمان با پخش محبوب ترین سریال ساخته شده توسط پنیا است. توسعه این پروژه اولین با در جولای 2018 اعلام شده که همزمان با انتشار فصل دوم سریال Money Heist بود.

آریا جوان


پینا خود در مورد سریال Sky Rojo گفته است: «این سریال یک سریال بسیار تارانتینویی است… در زمان حاضر که سفر به چئدین کشور را شامل می شود … که مرزهایی را در زمینه روایت زیر پا گذاشته و قصد دارد آزمایشاتی را انجام دهد که همیشه در صدد انجام آن ها بوده ایم». فیلمبرداری های این سریال در داخل خاک اسپانیا و جزایر قناری صورت گرفته است. اولین تصویر از سریال Sky Rojo در 19 ژانویه منتشر شد و همان روز نیز اولین تریلر این سریال منتشر شد. لالی اسپوزیتو، یانی پرادو و ورونیکا سانچز سه بازیگر اصلی سریال خواهند بود. اسپوزیتو یک خواننده و ترانه سرای مشهور آرژانتینی و یک بازیگر با استعداد است که به خاطر پروژه های Casi Ángeles و Esperanza mía شناخته می شود.

آریا جوان


یانی پرادو نیز در فیلم های اسپانیایی متعددی بازی کرده است. ورونیکا سانچز نیز که اگر چه در سریال Money Heist حضور نداشت اما در مراسم فرش قرمز این سریال حاضر شد نیز به خاطر فیلم های in identitidad و South from Granada شناخته می شود. بازیگر دیگر فصل اول سریال Sky Rojo میگل آنخل سیلوستره است که در فصل پنجم Money Heist نیز حضور داشته و سابقه بازی در سریال Sense8 را دارد. آسیر اچندیا که به خاطر بازی در فیلم Pain and Glory شناخته می شود نیز نقش رومئو را در سریال جدید الکس پینا بازی خواهد کرد. ساخت فصل دوم سریال Sky Rojo نیز تایید شده و آهنگسازان سریال Money Heist ، ساخت آهنگ های این سریال را نیز بر عهده خواهند داشت. نکته دیگر اینکه واژه Rojo در زبان اسپانیایی به معنای «سرخ» است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/565701/همه-چیز-در-مورد-سریال-Sky-Rojo-؛-پروژه-جاه-طلبانه-دیگری-از-خالق-Money-Heist
بستن   چاپ