آریا جوان
نظر عضو اسبق شورای نگهبان در مورد تائید صلاحیت احمدی نژاد برای 1400
جمعه 10 بهمن 1399 - 15:09:43
آریا جوان - انصاف نیوز / عضو اسبق شورای نگهبان درباره سوالی در مورد احتمال تائید صلاحیت افرادی که که در گذشته رد صلاحیت شدند گفت با استناد به فرموده امام خمینی گفت: ملاک حال فعلی اشخاص است بنابراین هم افراد تأیید شده ممکن است رد شوند و هم افراد رد شده ممکن است تأیید شوند. 
عباسی‌فرد عضو اسبق شورای نگهبان درباره احتمال تائید صلاحیت احمدی نژاد گفت: همانطور که امام راحل فرموده‌اند ملاک حال فعلی اشخاص است بنابراین هم افراد تأیید شده ممکن است رد شوند و هم افراد رد شده ممکن است تأیید شوند. اما اینکه پرسیده‌اید آیا ممکن است تأیید بعدی بعلت رایزنی و دست‌های پشت پرده باشد اگر منظورتان سفارش و خواهش و پادرمیانی باشد حتماً اینطور نیست ولی اگر منظورتان اموری مثل شهادت شرعی یا استدلال منطقی و اتمام حجت باشد بله، به هر حال شورای نگهبان براساس پرونده و شرایط شخص در زمان کاندیداتوری تصمیم میگیرد.
وی در مورد تاثیر حضور احمدی نژاد در انتخابات گفت اولا پاسخ این سوال با مردم است ولی من بر این تصورم چون از طرفی طبقه فرو دست جامعه که کم هم نیستند از او حمایت میکنند و هم مخالفان جدی و سرسختی دارند بنابراین حضور ایشان در صورت تأیید صلاحیت میتواند معادلات انتخابات را بر هم بریزد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/566555/نظر-عضو-اسبق-شورای-نگهبان-در-مورد-تائید-صلاحیت-احمدی-نژاد-برای-1400
بستن   چاپ