آریا جوان
خانواده شهدا اسطوره های صبر و بردباری هستند
چهارشنبه 10 دي 1399 - 12:56:09
آریا جوان - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده طی تماس های تلفنی با تعدادی از مادران شهدا با آنها گفتگو کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده طی تماس های تلفنی با تعدادی از مادران شهدا با آنها گفتگو کرد. ابتکار در این گفتگوها ضمن ارج نهادن بر صبر و استقامت خانواده شهدا بر این مهم تاکید کرد که یاد و خاطره شهدا باید همواره در قلب و ذهن ما زنده بماند.
وی در این ارتباط های تلفنی با خانم ها: طاهره فوق مادر شهید محمد تقی عزیزی، حشمت مزید آبادی مادر شهید احمد گرامی اقدم، صدیقه مظفری زاده مادر شهید محمد فردوسی، کبری عبدالله مادر شهید رامین حلاجیان اصفهانی، شهربانو ملکان مادر شهید اصغر شبانی ملکان، گوهر آقا بابایی مادر شهید مدافع حرم مهدی حسین، فاطمه سلطان سلیمانی مادر شهیدان مهدی و محمد علی قیاسی، ام لیلا سویزی مادر شهید محمدرضا سویزی و همسر شهید حسین سویزی، زهرا ملاطایفه مادر ابوالفضل نیک نژاد مدافع حرم سوریه و آغا زمزم مادر شهید داود فرسیا گفتگو کرد و خانواده شهدا را اسطوره های صبر و بردباری نامید.
به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، این اقدام که در سال های گذشته به صورت حضوری در چارچوب ملاقات های ماهانه یا نشست های تجربه زیسته با ایثارگران صورت می گرفت، امسال به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت تلفنی انجام می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/581163/خانواده-شهدا-اسطوره-های-صبر-و-بردباری-هستند
بستن   چاپ