آریا جوان
با این روش ها در سفر کسب درآمد کنید
دوشنبه 4 اسفند 1399 - 10:00:51
آریا جوان - اگر به هنگام سفر بودجه محدودی داشته باشید، فکر کسب درآمد در سفر به ذهنتان خطور می کند. درآمدزایی در سفر به شما کمک می کند مدت طولانی تری سفر کنید و حتی بیشتر بهتان خوش بگذرد و تجربیات تازه ای داشته باشید.
این روزها با دسترسی به اینترنت، تقریبا در هرجایی، حتی در سفر می شود کسب درآمد کرد. بسته به میزان مهارتی که دارید می توانید تا حد زیادی هزینه های سفری خود را تامین کنید. پس دیگر ترس از دست دادن شغلتان را نداشته باشید، گاهی باید دل به دریا بزنید، چند روزی را از محدوده امن خود خارج شوید، سفر کنید و شانس خود را برای لذت بردن و کسب درآمد در سفر، امتحان کنید. در ادامه ما 8 روش برای کسب درآمد در سفر را به شما معرفی
1-سفرنامه نویسی
در زمینه نوشتن و قصه گویی دارای مهارت هستید؟ می توانید سفر کنید و سفرنامه بنویسید. امتحانش مجانیست! دفعه بعدی که به جایی مثل شمال سفر کردید، سعی کنید سفرنامه بنویسید. ابتدا با اجاره ویلا شمال و یا یک کلبه جنگلی، می توانید یک محیط دنج و آرام برای خودتان دست و پا کنید. از صبح تا عصر شمالگردی کنید و شبها با رسیدن به اقامتگاهتان، تمام وقایع آن روز را به شکل سفرنامه ثبت کنید.
اگر مهارت خوبی در نوشتن داشته باشید می توانید این سفرنامه ها را به آژانس های مسافرتی و گردشگری، وبلاگ نویس ها و یا کسانی که به تجربیات شما نیاز دارند بفروشید و از این طریق کسب درآمد کنید.
2- تورلیدر بودن
روابط عمومی بالایی دارید و در عین حال عاشق سفر هستید؟ تورلیدر بودن مناسب ترین شغل برای شماست. برای اینکه بتوانید تور لیدر باشید باید از تمام ریز و بم، جزییات و تاریخ کهن مقصد اطلاعات کافی داشته باشید و آن را برای مسافرین و بازدید کنندگان بازگو کنید.
تورلیدر بودن یکی از جذابترین مشاغل دنیاست و به قول معروف هم فال است و هم تماشا! هم می توانید کسب درآمد کنید و هم اینکه دائما در سفر باشید.
3- اجاره روزانه اقامتگاه به مسافران
افرادی که اقامتگاهی بدون استفاده دارند، می توانند آن را به مسافرین برای اجاره روزانه دهند، از این طریق درآمد داشته باشند و هزینه موردنیاز برای سفرهای خود را تامین کنند.
این شغل که در اصطلاح به آن میزبانی گفته می شود، درعین اینکه آنها را با افراد جدید از فرهنگ های مختلف آشنا می کند، یک گام مثبت در جهت توسعه فرهنگ گردشگری است. بسیاری از افراد با میزبانی از مسافران، شوق سفر را درون خود زنده خود نگه می دارند و با پول حاصل از آن خودشان نیز سفر می کنند.
در وبسایت لیدوماتریپ که یک سامانه رزرواسیون آنلاین ویلا، سوئیت و اقامتگاه بوم گردی است، شما می توانید به صورت رایگان میزبان شوید و تصاویر و مشخصات اقامتگاه خود را در آن ثبت کنید. بنابراین اگر مثلا مسافری به شهری مانند به دنبال ویلا اجاره ای در شمال باشد، این وبسایت به عنوان واسطه ای امن، مسافرین را به شما وصل می کند.
میزبانی در پلتفرم هایی نظیر لیدوما، به شما فرصت کافی برای سفر و ایرانگردی را می دهد. چراکه آنها وظیفه پیدا کردن مسافر برای اقامتگاه شما را برعهده می گیرند. از طرفی مسافران نیز می توانند در تمام شهرهای کوچک و بزرگ ایران، چه اجاره ویلا در کردان باشد که شهری روستایی سرسبز و زیبا در حومه کرج است و چه شهرهای بزرگ و پرمسافر مانند تهران و اصفهان، اقامتگاه خود را آنلاین پیدا و رزرو کنند.
شما در هر شهری از ایران که باشید می توانید اقامتگاه خود را در این وبسایت ثبت کنید. لیدوماتریپ در حال حاضر بیش از 7 هزار اقامتگاه در بیش از 400 شهر ایران پوشش می دهد.
4-اینفلوئنسر سفری

آریا جوان


چه خوشمان بیاید و چه نه، اینفلوئنسری یکی از مشاغل پرسود و مهم این روزهاست. این شغل اینترنتی در حال توسعه است و بیشتر برندهای معروف دنیا از ظرفیت اینفلوئنسرها و تاثیر آنها بر دنبال کنندگانشان استفاده می کنند تا محصولات خود را معرفی کنند.
برای اینکه در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام یک اینفلوئنسر سفری موثر باشید، باید در سفر فعال باشید، تمام لحظات شیرین و حتی تلخ سفری خود در را با مردم به اشتراک بگذارید و فردی تاثیرگذار و الهام بخش برای آنها باشید. در مقابل با تبلیغات برای برندها و مشاغل مختلف می توانید در حین سفر، کسب درآمد کنید.
5-شغل های راه دور

آریا جوان


برخی از مشاغل وجود دارند که می توانید آنها را از راه دور و از هرجایی انجام دهید، فقط کافی است که به اینترنت دسترسی داشته باشید. از جمله مشاغل راه دور می توانیم به طراحی سایت، فتوشاپ، ترجمه، آموزش آنلاین زبان انگلیسی، برنامه نویسی و… اشاره کرد.
6-فعالیت های هنری
فعالیت های هنری، معمولا مشاغلی انفرادی هستند و شما در هرجایی می توانید آنها را انجام دهید. مثلا اگر در نقاشی، طراحی ، درست کردن زیورآلات و هر نوع صنایع دستی مهارت دارید، معطل نکنید و دست به کار شوید. اگر این سوال برایتان پیش آمده که چگونه آنها را بفروشیم؟ باید بگوییم که در بازارهای محلی مسافران و توریست های فراوانی وجود دارد و می توانید آنجا بساط کنید و هنرتان را به فروش بگذارید.
7- عکاسی
هنر عکاسی می دانید و یک دوربین حرفه ای هم دارید؟ می توانید عکاسی کنید و پول دربیاورید. قرار نیست با عکاسی میلیونر شوید، ولی می توانید هزینه اقامتگاه، اجاره سوئیت خورد و خوراک خود را در سفر دربیاورید.
مثلا می توانید در شهر مقصد از مسافران عکس های جذاب بگیرید و در ازای آن مبلغی را دریافت کنید. همچنین می توانید عکس های حرفه ای و جذاب بگیرید و آن را به وبسایت های مختلف بفروشید.
برای داشتن سفری راحت با هزینه کم از لیدوماتریپ کمک بگیرید

آریا جوان


برای اینکه بتوانید سفرهای داخلی بروید نیازی نیست تمام پس انداز خود را خرج کنید و یا منتظر روزی بمانید که ثروتمند شوید! اگر مهارتی دارید می توانید در هرجایی از ایران هم که مسافر باشید درآمدی داشته باشید و هزینه سفرتان را تامین کنید.
وبسایت لیدوماتریپ نیز برای کاهش هزینه های سفری در کنار کسانی است که می خواهند به ماجراجویی و کسب تجربه های جدید در سفر بپردازند. در وبسایت معتبر لیدوما تریپ از اقصی نقاط ایران چه اجاره ویلا در کیش باشد، چه اجاره کلبه جنگلی در ماسال و یا اقامتگاه بومگردی در کاشان و به طور خلاصه در هر نقطه ای از ایران، می توانید در زمانی کوتاه و با قیمت هایی به صرفه، واحد مناسب خود را پیدا کرده و به صورت آنلاین رزرو کنید.
در این وبسایت می توانید در سفرهای دسته جمعی به جای اجاره چند اتاق در هتل و پرداخت مبلغ بیشتر، یک خانه مبله با تمامی امکانات رزرو کنید و هزینه اقامت را میان تعداد نفرات تقسیم کنید. به علاوه این اقامتگاه ها امکانات کامل آشپزی دارند و از پرداخت هزینه های سرسام آور رستوران خلاص خواهید شد.
برای آشنایی بیشتر با خدمات وبسایت لیدوماتریپ و رزرو اقامتگاه به آدرس اینترنتی www.lidomatrip.com مراجعه کنید. همچنین می توانید صفحه اینستاگرام این مجموعه را به آدرس lidoma_trip دنبال کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/588581/با-این-روش-ها-در-سفر-کسب-درآمد-کنید
بستن   چاپ