آریا جوان
وزیر گردشگری ونزوئلا وارد تهران شد
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 10:30:03
آریا جوان - وزیر گردشگری ونزوئلا ، صبح امروز سه‌شنبه 5 اسفند 99 وارد تهران شد و در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد استقبال محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علیرضا ایزدی مدیرکل حوزه وزارتی و اموربین‌الملل و تعدادی از مدیران ارشد این وزارتخانه قرار گرفت.
میراث آریا: علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا به‌منظور شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی چند استان کشورمان، به ایران سفر کرده است.
او در بدو ورود به ایران و در مراسم استقبال در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی از ایران به عنوان خانه خودش نام برد و گفت: ایران را خانه خودمان می‌دانیم. ایران کشوری است که دوست ما است و خوشبختانه روابط خوبی بین ایران و ونزوئلا برقرار است.
پادرون افزود: در سفر به ایران ضمن دیدار با مسئولان عالی رتبه گردشگری، از جاذبه های فرهنگی تاریخی بازدید می‌کنم و نشست‌هایی را نیز با بخش خصوصی خواهم داشت.
حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران و بازدید از بخش‌های مختلف آن، نشست با دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، امضای تفاهم‌نامه طرح گردشگری 2024- 2020 و برگزاری نشست با تعدادی از فعالان بخش خصوصی گردشگری از برنامه‌های روز اول سفر وزیر گردشگری ونزوئلا به ایران است.
علی پادرون در روز دوم سفر خود فردا چهارشنبه 6 اسفند 99 به استان کرمان سفر می‌کند و در سفر به این استان از باغ شاهزاده ماهان و کویر شهداد بازدید خواهد کرد.
او در روزسوم سفر خود پنجشنبه 7 اسفند 99 وارد استان اصفهان می‌شود و از تعداید از اماکن فرهنگی تاریخی نصف جهان بازدید می‌کند.
آلودگی هوای تهران ادامه دارد
در روز چهارم سفر، وزیر گردشگری ونزوئلا از مجموعه جهانی کاخ گلستان، موزه ملی و برج میلاد در تهران بازدید خواهد کرد.
در سفر چهار روزه پادرون، معاون وزارت گردشگری ونزوئلا، معاون وزارت امور خارجه این کشور و سفیر ونزوئلا در تهران، و تعدادی از مدیران جمهوری اسلامی ایران از جمله مسئولانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی او را همراهی خواهند کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/589587/وزیر-گردشگری-ونزوئلا-وارد-تهران-شد
بستن   چاپ