آریا جوان
داستان استقلال و محمود فکری تا پایان لیگ بیستم ادامه دارد
پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 13:40:45
آریا جوان - طرفداری / پس از شکست استقلال مقابل سپاهان، شایعاتی زیادی مبنی بر اخراج محمود فکری از استقلال اطراف باشگاه مطرح شد.
کادرفنی استقلال این روز ها هم از سوی هواداران و هم از سوی کارشناسان فشار و انتقادات زیادی را تحمل می کند و بخشی از هواداران استقلال معتقدند کادرفنی استقلال باید تغییر کند و محمود فکری نمی تواند این تیم را پس از چندین سال قهرمان لیگ کند. در این بین هم شایعه شده بود که هیات مدیره استقلال به فکری اولتیماتوم داده اند و دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان و فولاد می تواند آخرین حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال باشد اما در اتفاقی جالب احمد مددی امروز در پاسخ به به سوال خبرنگار که خطاب به او گفت فعلا از کادرفنی حمایت می کنید، گفت:
 فعلا، واژه درستی نیست، تا انتهای فصل از محمود فکری حمایت می کنیم و این کادرفنی را استقلالی ترین کادرفنی فصول اخیر استقلال خطاب کرد.
با این تفاسیر احمد مددی اگر بخواهد روی حرفش ایستادگی کند باید بدون توجه به نتایجی که قرار است در بازی های بعدی استقلال مقابل مس رفسنجان و فولاد رقم بخورد از این کادرفنی حمایت کند و در صورت شکست استقلال در بازی های آینده کادرفنی این تیم تغییری نکند.
البته باید دید اعضای هیات مدیره استقلال نیز چنین نظری را دارند یا خیر؟

http://www.javanannews.ir/fa/News/591406/داستان-استقلال-و-محمود-فکری-تا-پایان-لیگ-بیستم-ادامه-دارد
بستن   چاپ