آریا جوان
توئیت طعنه آمیز کاپیتان ابدی علیه بازیکن سویا
پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 16:02:14
آریا جوان - ورزش 3 / کارلس پویول کاپیتان افسانه ای باشگاه بارسلونا شب گذشته پس از پیروزی 3-0 کاتالان ها بر سویا توئیتی کنایه ای منتشر کرد.
سه هفته پیش بارسلونا در دیداری که شاید مستحق زدن حداقل یک گل بود، با دو گل از سویا شکست خورد تا در خطر احذف از کوپا دل ری قرار بگیرد.
پدری گونزالس ستاره 18 ساله بارسا در پایان بازی معتقد بود داور باید یک پنالتی برای شان می گرفت:« داور می توانست یک پنالتی هم برای ما اعلام کند. معتقدم بازیکن سویا آلبا را درون محوطه جریمه سرنگون کرد ولی داور خطا را بیرون گرفت.»
واکنش سوسو به انتشار مصاحبه پدری و گلایه های او از داوری در نوع خود جالب بود. بال راست سویا در حساب توئیتر خود با گذاشتن چند ایموجی گریه از پدری خواست تا دست از ناله و شکایت بیهوده پس از باخت بردارد:
شب گذشته اما بارسلونا توانست انتقام بگیرد و پس از اینکه در وقت قانونی 2-0 بر سویا پیروز شد، در وقت اضافه اول یک گل دیگر زد و در نهایت توانست مجوز حضور در فینال را به دست بیاورد.
دقایقی پس از پیروزی بارسا، کارلس پویول در توئیتر خود نوشت:« بازگشت بزرگ؛ تبریک به همه.»
پویول سپس زیر همان پست کنایه ای سوسو با گذاشتن دو ایموجی قلب آبی و اناری نوشت:« شب بخیر»
او سپس در توجیه این حرکت خود گفت:« باید به حریف احترام گذاشت. چه زمانی که می برید و چه می بازید. حرکت سوسو در قبال پدری منصفانه نبود و معتقدم پدری ناجوانمردانه مورد انتقاد قرار گرفته بود.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/596759/توئیت-طعنه-آمیز-کاپیتان-ابدی-علیه-بازیکن-سویا
بستن   چاپ