آریا جوان
ماموریت غلامپور؛ حل معادله دروازه استقلال
پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 16:02:42
آریا جوان - آخرین خبر / دروازه‌بان اصلی استقلال در ادامه فصل چه کسی خواهد بود؟
به گزارش فوتبالی، این سوالی است که طرفداران استقلال بعد از تغییرات در کادر فنی این تیم، به دنبال پاسخش هستند.
با اینکه طبق ادعای سعید عزیزیان مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال، رشید مظاهری قبل از بازی با مس رفسنجان در تمرینات تیمش حاشیه درست کرده بود منتهی مظاهری انتخاب اول محمود فکری برای قرار گرفتن درون دروازه تیمش محسوب می‌شد و حسینی در معدود بازیهایی که در این فصل برای تیمش به میدان رفت، نتوانست عملکرد کاملا درخشانی داشته باشد هر چند که او جلوی مس با یک واکنش خوب در نیمه دوم مانع به ثمر رسیدن گل دوم شاگردان محمد ربیعی شد اما روی گل اول مس، نمی‌توان او را بی‌تقصیر دانست.
در چنین شرایطی بازگشت غلامپور به کادر فنی استقلال شاید باعث تغییر معادلات دروازه این تیم شود. البته شاید هم این اتفاق نیفتد. غلامپور که فصل قبل مربی حسینی بود، حامی اصلی او محسوب می‌شد و تحت هر شرایطی هوای سیدحسین را داشت و حتی وقتی استقلال با رشید مظاهری به توافق رسید، غلامپور اعلام کرد که این تصمیم مدیریت باشگاه بوده است. البته آن زمان حسینی، رقیبی به کیفیت مظاهری نداشت هر چند برخی همان زمان می‌گفتند پورحمیدی می‌تواند جای سیدحسین حسینی را پر کند.
حالا باید دید غلامپور مثل فصل قبل از حسینی حمایت خواهد کرد و سیدحسین دوباره تبدیل به گلر اصلی استقلال خواهد شد یا اینکه مظاهری کماکان شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی را خواهد داشت.
البته همانطور که گفته شد، باید به این نکته هم اشاره کرد که حسینی فصل قبل در شرایطی دروازه‌بان اسبق استقلال بود که رقیب سرشناسی نداشت اما حالا و با حضور مظاهری در استقلال، نمی‌توان با اطمینان درباره شماره یک این تیم صحبت کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/596764/ماموریت-غلامپور؛-حل-معادله-دروازه-استقلال
بستن   چاپ