آریا جوان
قهرمان کوپا دل ری و لالیگا می‌شویم
پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 17:28:20
آریا جوان - ورزش 3 / گلر آلمانی بارسا که دیشب ناجی تیمش برابر سویا بود، معتقد است بارسا شانس دبل کردن در فصل جاری را دارد.
بارسلونا شب گذشته توانست در نوکمپ با سه گل بر سویا پیروز شده و راهی فینال کوپا دل ری شود.
شاید اگر مارک آندره تراشتگن در دقیقه 73 پنالتی سویا را مهار نمی کرد، بارسا حالا تیم حذف شده بود اما گلر آلمانی به خوبی مسیر ضربه اوکامپوس را تشخیص داد و توپ را در اختیار خود گرفت.
بسیاری معتقدند بارسا رفتن به فینال و تکمیل معجزه را مدیون تراشتگن است.
دروازه بان آلمانی بارسا در پایان مسابقه گفت:« ابتدا باید بگویم که ایمان داشتیم که قادر به جبران شکست 2-0 بازی رفت خواهیم بود. می دانستیم که باید در جریان بازی صبور باشیم و البته با جدیت به کار ادامه دهیم. گل اول زودهنگامی که دمبله زد، حیاتی بود و کمی فشارها را کاهش داد.
متاسفانه هر چه تلاش می کردیم به گل دوم نمی رسیدیم تا اینکه پیکه در دقیقه پایانی توانست گلزنی کند. می دانستیم که در وقت های اضافه قادر به زدن گل صعود خواهیم بود و حالا نمی توان بیش از این خوشحال بود. به فینال رسیده ایم و این بسیار حائز اهمیت است. در لالیگا نیز امیدوار هستیم و باید روند خوب مان را ادامه دهیم. می توانیم در پایان فصل دبل کنیم.»
تراشتگن در مورد مهار پنالتی گفت:« همیشه برای کمک به تیم آماده ام. می دانستیم که نباید گلی دریافت کنیم ولی در پنالتی همه چیز 50-50 است و هیچ چیز مشخص نیست. خوشحالم که توانستم ضربه را مهار کنم و شانس جبران برای تیمم را زنده نگاه دارم.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/596818/قهرمان-کوپا-دل-ری-و-لالیگا-می‌شویم
بستن   چاپ