آریا جوان
آخرین وضعیت مصدومیت نیمار از زبان پوچتینو
پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 18:14:29
آریا جوان - ورزش 3 / هنوز مشخص نیست نیمار به بازی با بارسا می رسد یا خیر ولی مائوریسیو پوچتینو در مورد روند بهبودی او اخبار مثبتی داشت.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بوردو بسیار راضی است. دیشب پاری سن ژرمن باوجود آنکه بازیکنان سرشناس خود مثل نیمار، کیلیان امباپه، آنخل دی ماریا و مارکو وراتی را در اختیار نداشت اما توانست بوردو را با یک گل از پیش رو بردارد.
پی اس جی با صعود به رده دوم جدول‌ رده‌بندی لوشامپیونا، فاصله اش با لیل صدرنشین را به دو امتیاز کاهش داد.
در پایان بازی مائوریسیو پوچتینو گفت:« بازی را عالی شروع کردیم و نیمه اول خوبی داشتیم. در نیمه دوم بوردو اما بازی سرعتی از خود ارائه داد و ما را کمی به دردسر انداخت اما سپس ما کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. ما عالی دفاع کردیم و از عملکرد تیم خیلی رضایت دارم.
می‌دانیم که 10 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و با پیروزی در تمامی بازی‌های خود که شامل رویارویی مستقیم با مدعیان قهرمانی می‌شود، به قهرمانی خواهیم رسید. با توجه به تجربه‌ای که از سال‌ها حضور در این حرفه دارم، می‌دانم که باید صبور باشیم.»
پوچتینو ادامه داد:« خوشبختانه بازیکنان مصدوم در حال بهتر شدن هستند و به نظر می رسد که به دیدار بعدی خواهند رسید. تیم خوبی در اختیار داریم. بازیکنان نیمکت نشین هم نشان دادند که شایستگی اعتماد را دارند. بعضی از بازیکنان کمتر فرصت بازی به آنها می رسد اما کیفیت بالایی دارند. من به همه آنها افتخار می کنم.»
سرمربی آرژانتینی همچنین درباره وضعیت نیمار گفت:« ما پنچشنبه وضعیت بازیکنان‌مان را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و می‌دانیم که چند بازیکن‌مان می‌توانند ریکاوری کنند که این خبر خوبی پیش از بازی یکشنبه با برست است. پیشرفت ریکاوری نیمار هم مطلوب است و در چند روز آینده وضعیت او را بررسی خواهیم کرد تا ببینیم که آیا او آماده بازی است یا خیر.»

http://www.javanannews.ir/fa/News/596841/آخرین-وضعیت-مصدومیت-نیمار-از-زبان-پوچتینو
بستن   چاپ