آریا جوان
پیام بازگشت امیرمهدی ژوله به تلویزیون
پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 19:08:59
آریا جوان - خبرآنلاین / امیرمهدی ژوله بعد از مدتی کدورت دوباره به تلویزیون برگشته و بناست سریال «چوب خط» با بازی او برود و او در صفحه شخصی خود نوشت: تلویزیون خونه من بوده. خونه بهترین خاطرات من. چه اون روزی که برره و مرد هزارچهره و در حاشیه و... براش مینوشتیم، چه اون روزایی که دورهمی و دیوار به دیوار بازی میکردم و چه خندوانه و استنداپ و اون مهر تکرار نشدنی که از شما گرفتم.
رابطه ما و تلویزیون در دوره ای پر از دلخوری و گلایه و ناراحتی شد که قطعا بخشی از اون به خاطر بعضی بی توجهی ها یا قصور من بوده. حالا قراره به جای تکرار اون روزها و اتفاقات تلخ باز هم با هم کار کنیم. برای شاید لبخندی که گوشه صورتی خسته از این دوران بنشونیم.
این اظهارنظر ژوله البته از سوی دو طیف منتقدان تلویزیون و طرفداران آن مورد نقد قرار گرفت. منتقدان دوست نداشتند که ژوله به تلویزیون بازگردد و از آن طرف طرفداران تلویزیون هم معتقد بودند که تلویزیون جای افرادی نظیر ژوله که علیه صداوسیما سخن گفته، نیست و او به خاطر پول به تلویزیون برگشته و پس از پایان سریال دوباره رویه قبلی خود را ادامه خواهد داد.
بازگشت ژوله به تلویزیون می تواند مسیری تازه باز کند تا رابطه صداوسیما و هنرپیشه ها ترمیم شود و آنهایی که روزی تلویزیون خانه شان بود، پزهای روشنفکری را کنار بگذارند و اول از همه به خاطر خودشان، دوباره به خانه خود برگردند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/596870/پیام-بازگشت-امیرمهدی-ژوله-به-تلویزیون
بستن   چاپ