آریا جوان
خواب عجیب کوروش تهامی که مدام تکرار میشود!
جمعه 15 اسفند 1399 - 13:00:18
آریا جوان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

آخرین خبر / کوروش تهامی متولد 4 اردیبهشت 1350 در تهران بازیگر و مجری است. وی دانش‌ آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش در آمده است نخستین حضور او در سینما در سن 25 سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی‌ اش با نام «سینما سینماست» را بازی کرد او علاوه بر بازیگر نوازندگی و خواننده هم میکند. فعالیت در زمینه موسیقی و آواز از کارهای وی در زمینه موسیقی و آواز می توان به آوازی که در سریال روزی روزگاری خواند با آهنگسازی فرهاد فخرالدینی اشاره کرد همچنین تیتراژ سریال عصر پاییزی که اجرای دوباره یک ترانه قدیمی از ساخته های عطا الله خرم با تنظیم مجدد نیکان ابراهیمی به نام “خزان” بود..
شبنم طلوعی همسر اول کوروش تهامی
کوروش تهامی همسر سابق شبنم طلوعی میباشد شبنم طلوعی بدلیل گرایش به فرقه ی ضاله از کشور خارج شده است و در حال حاضر در شبکه انگلیسی من و تو فعالیت میکند.
پونه یزدانی همسر دوم کوروش تهامی
هم اکنون پونه بزدانی همسر کوروش تهامی میباشد. تهامی در مورد همسرش می گوید : همسرم ” پونه یزدانی ” همکارم نیست اما از هنر خیلی سر در میاره فارغ التحصیل رشته ی نقاشی و دو دوره ی گریم بین المللی رو گذرونده. عاشق رنگهاست و یه جورایی استاد چیده مان رنگ ها در کنار همدیگه است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/597217/خواب-عجیب-کوروش-تهامی-که-مدام-تکرار-میشود!
بستن   چاپ