آریا جوان
چرا فنلاند شادترین کشور جهان است و چگونه مانند مردم فنلاند یک زندگی شاد را تجربه کنیم؟
شنبه 16 اسفند 1399 - 9:38:51 AM
آریا جوان - از وقت گذراندن در طبیعت تا برنامه‌ریزی و مراقبت از خود همه راهکارهایی برای داشتن یک زندگی شاد است که باید این موارد را بشناسیم و برای ساختن زندگی بهتر برای خود و اطرافیان تلاش کنیم. در گزارش‌های جهانی خوشبختی و احساس شادی، کشور فنلاند همیشه در سال‌های متوالی در جایگاه اول این لیست قرار داشته است اما چه چیزی فنلاند را به شادترین کشور جهان تبدیل می‌کند. طبیعتا بخش اعظم شادی این کشور به نحوه‌ی اداره جامعه وابسته است که این موضوع تحت اختیار ما مردم نیست اما امکان تغییر سبک زندگی و تجربه یک زندگی شاد وجود خواهد داشت. در این مطلب به سبک زندگی مردم فنلاند و علت شادی مردم این کشور خواهیم پرداخت. 6 درس از مردم فنلاند برای داشتن یک زندگی شاد 1) روزانه به فضای باز و طبیعت بروید فنلاند به عنوان سرزمین هزار دریاچه شناخته شده و دارای 39 پارک ملی و پاک‌ترین هوا و خالص‌ترین آب دریاچه در اروپا است. در نتیجه جای تعجب نیست که آنها خیلی خوشحال باشند! مردم فنلاند از کودکی از مناظر طبیعی لذت می‌برند و در طبیعت زندگی خوبی را تجربه می‌کنند. همه بچه‌های مدرسه به ازای هر ساعت تدریس، 15 دقیقه در طبیعت استراحت می‌کنند. سپری کردن زمان مردم در جنگل‌ها یا هر محیط سرسبز باعث افزایش آرامش و رفاه عاطفی می‌شود. مردم فنلاند در تابستان به همراه خانواده در کنار دریاچه‌ها دوچرخه‌سواری می‌کنند یا در دریا شنا می‌کنند. زمانی که هوا سرد است مردم از تفریحات اسکی استفاده می‌کنند و هر روز از تفریحات طبیعی و ورزش و نور خورشید بهره می‌برند در نتیجه مردم فنلاند روحیه شاد و خوبی دارند و از سوی دیگر احساس آرامش زیادی را در طبیعت و در کنار خانواده تجربه می‌کنند.

از وقت گذراندن در طبیعت تا برنامه‌ریزی و مراقبت از خود همه راهکارهایی برای داشتن یک زندگی شاد است که باید این موارد را بشناسیم و برای ساختن زندگی بهتر برای خود و اطرافیان تلاش کنیم.
در گزارش‌های جهانی خوشبختی و احساس شادی، کشور فنلاند همیشه در سال‌های متوالی در جایگاه اول این لیست قرار داشته است اما چه چیزی فنلاند را به شادترین کشور جهان تبدیل می‌کند. طبیعتا بخش اعظم شادی این کشور به نحوه‌ی اداره جامعه وابسته است که این موضوع تحت اختیار ما مردم نیست اما امکان تغییر سبک زندگی و تجربه یک زندگی شاد وجود خواهد داشت. در این مطلب به سبک زندگی مردم فنلاند و علت شادی مردم این کشور خواهیم پرداخت.
6 درس از مردم فنلاند برای داشتن یک زندگی شاد
1) روزانه به فضای باز و طبیعت بروید

آریا جوان


فنلاند به عنوان سرزمین هزار دریاچه شناخته شده و دارای 39 پارک ملی و پاک‌ترین هوا و خالص‌ترین آب دریاچه در اروپا است. در نتیجه جای تعجب نیست که آنها خیلی خوشحال باشند! مردم فنلاند از کودکی از مناظر طبیعی لذت می‌برند و در طبیعت زندگی خوبی را تجربه می‌کنند. همه بچه‌های مدرسه به ازای هر ساعت تدریس، 15 دقیقه در طبیعت استراحت می‌کنند. سپری کردن زمان مردم در جنگل‌ها یا هر محیط سرسبز باعث افزایش آرامش و رفاه عاطفی می‌شود. مردم فنلاند در تابستان به همراه خانواده در کنار دریاچه‌ها دوچرخه‌سواری می‌کنند یا در دریا شنا می‌کنند. زمانی که هوا سرد است مردم از تفریحات اسکی استفاده می‌کنند و هر روز از تفریحات طبیعی و ورزش و نور خورشید بهره می‌برند در نتیجه مردم فنلاند روحیه شاد و خوبی دارند و از سوی دیگر احساس آرامش زیادی را در طبیعت و در کنار خانواده تجربه می‌کنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/597793/چرا-فنلاند-شادترین-کشور-جهان-است-و-چگونه-مانند-مردم-فنلاند-یک-زندگی-شاد-را-تجربه-کنیم؟
بستن   چاپ