آریا جوان
خودرو فرمول یک استون مارتین 2021 معرفی شد
شنبه 16 اسفند 1399 - 11:07:45
آریا جوان - تیم فرمول یک استون مارتین از خودروی AMR21 برای شرکت در رقابت‌های فصل 2021 رونمایی کرد؛ نسخه‌ی به‌روز‌شده‌ی RP20 ریسینگ پوینت با رانندگی سباستین فتل و لنس استرول راهی پیست خواهد شد.

تیم جدید فرمول یک استون مارتین از خودروی AMR21 رونمایی کرد. به گزارش اتوکار ، این شرکت برای اولین ‌بار سال 1960 در رقابت‌های فرمول 1 شرکت کرد و ‌اکنون بار دیگر به این رقابت‌های مهیج اتومبیل‌رانی بازمی‌گردد. خودروساز انگلیسی از طریق تغییر نام تجاری تیم ریسینگ پوینت (Racing Point) متعلق به لارنس استرول، وارد برترین کلاس موتوراسپرت شده است. مسئولان استون مارتین می‌گویند تیم فرمول یک این شرکت به‌عنوان «آزمایشگاه نوآوری» برای هدایت فناوری آینده خودروهای جاده‌ای عمل خواهد کرد.

آریا جوان

خودروی فرمول یک ویلیامز با رانندگی نیکولاس لطیفی رونمایی شد فرمول یک 2021؛ نگاهی به قوانین جدید و طراحی خودروها
به گفته‌ی توبیاس مورس ، مدیرعامل این شرکت، تیم F1 تأثیرات مثبت گسترده‌ای روی برند استون مارتین، فرهنگ آن و طراحی و فناوری خودروهای جاده‌ای استون مارتین خواهد داشت. مورس می‌گوید: تیم F1 به آزمایشگاه نوآوری پویا و مهیج برای پیشبرد فناوری‌ها و عملکرد آینده خودروهای جاده‌ای استون مارتین تبدیل می‌شود که واقعاً باعث تمایز خودروهای ما در سال‌های آینده خواهد شد. استون مارتین همیشه خودروهای زیبایی ساخته است. ‌اکنون با شروع دوره‌ی جدید استون مارتین در F1، نوآوری بیشتر و عملکرد بهتری خواهیم داشت. بزرگ‌ترین موفقیت‌های استون مارتین در مسابقات اتومبیل‌رانی در مسابقات استقامت خودروهای اسپرت بوده است؛ اما این شرکت در سال‌های 1959 و 1960 خودروی DBR4 را در پنج گرندپری مورد استفاده قرار داد که موفقیت کمی داشت. این شرکت از سال 2016 به‌عنوان حامی مالی شرکت ردبول ریسینگ در رقابت‌های فرمول یک حضور داشته است.

آریا جوان

">

آریا جوان

">

آریا جوان

">

آریا جوان

">

آریا جوان

">

آریا جوان

">

آریا جوان

">

آریا جوان

">

آریا جوان


http://www.javanannews.ir/fa/News/597875/خودرو-فرمول-یک-استون-مارتین-2021-معرفی-شد
بستن   چاپ