آریا جوان
محمود میرلوحی: ناطق نوری نامزد شود ردصلاحیت می‌شود
شنبه 16 اسفند 1399 - 21:17:49
آریا جوان - مثلث / فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره احتمال حضور ناطق نوری در انتخابات 1400 گفت: تردیدی نیست که ناطق نوری تحت هیچ‌شرایطی نامزد نمی‌شود اگر هم بیاید بعید می‌دانم شورای نگهبان آقای ناطق را تأییدصلاحیت کند؛ همان‌طور که در سال92 برخلاف پیش‌بینی‌ها آقای هاشمی ردصلاحیت شد
محمود میرلوحی در بخشی از یک گفت وگو عنوان کرد: انتخابات مجلس در اسفند98 نشان داد که نگاه سرمایه اجتماعی اصلاحات با برخی اصلاح‌طلبان که هنوز در پی حمایت از نیروهای ائتلافی‌اند، متفاوت است.
میرلوحی ادامه داد: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند شعار ورود با نامزد اصلاح‌طلب بدهند و در نهایت به مردم نامزد غیراصلاح‌طلب معرفی کنند. اصلا مردم چنین رویکرد متناقضی را نمی‌پذیرند.
وی گفت: همه‌چیز ما اصلاح‌طلبان نیستیم که بازهم بگوییم نامزد ائتلافی و مردم بگویند سلمنا. خیر این‌طور نیست و مردم دیگر نمی‌پذیرند که اصلاح‌طلبان با نامزدی غیرجناحی وارد انتخابات شوند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: ما هنوز گرفتار پاسخگویی سال92 هستیم و در این شرایط به هیچ‌وجه زمینه‌ حمایت از فردی چون آقای لاریجانی مهیا نیست.
اینکه آقای مرعشی می‌گوید ممکن است با اما و اگرهایی از آقای لاریجانی حمایت کنیم، به حزب کارگزاران مربوط است و ارتباطی با مجموع احزاب و شخصیت‌های حاضر در نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان ندارد.
اگر کارگزاران از لاریجانی حمایت کند باید به صورت مستقل و جدای از اصلاح‌طلبان وارد انتخابات شود./ منبع: مثلث‌آنلاین

http://www.javanannews.ir/fa/News/598505/محمود-میرلوحی--ناطق-نوری-نامزد-شود-ردصلاحیت-می‌شود
بستن   چاپ