آریا جوان
دلخوری رییس بایرن‌مونیخ؛ قربانی شده‌ایم!
يکشنبه 22 فروردين 1400 - 20:55:13
آریا جوان - ورزش 3 / هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، درباره شایعات حضور هانسی فلیک در تیم ملی آلمان صحبت کرد.
 از زمان حضور هانسی فلیک روی نیمکت بایرن مونیخ او خود را در قامت یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر فوتبال اروپا به اثبات رسانده است. در واقع او طی همین یک سال اخیر به بایرن‌مونیخ کمک کرده تا افتخارات زیادی به دست آورد.

آریا جوان

با وجود تمام این تکذیب ها، هنوز هم شایعات زیادی در زمینه حضور هانس فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان مطرح می شود. در همین ارتباط هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ به این مسئله واکنش نشان داده و می‌گوید: " در حال حاضر ما قربانی شده ایم. اکنون درباره مربی ما بحث می شود زیرا در تیم ملی آلمان یک جای خالی وجود دارد و این ما را مجبور می‌کند که دائماً درباره این مسئله اظهار نظر کنیم.

آریا جوان

ازطرفی هانسی فلیک تا این لحظه چیزی در مورد علاقه اش برای حضور در تیم ملی آلمان به ما نگفته است. من کاملا متقاعد شده‌ام که او کماکان از کار در اینجا لذت می‌برد چرا که می تواند کارهای زیادی در این تیم انجام دهد. او دارای یک تیم عالی با زیرساخت فوق‌العاده است."
هاینر درباره احتمال جدایی روبرت لواندوفسکی نیز گفت: " ما تحت هیچ شرایط و وضعیتی به جدایی لواندوفسکی فکر نمی کنیم. او مانند یک جواهر برای ماست و در واقع می‌توان گفت که بهترین مهاجم اروپا فروشی نیست."

آریا جوان


http://www.javanannews.ir/fa/News/624602/دلخوری-رییس-بایرن‌مونیخ؛-قربانی-شده‌ایم!
بستن   چاپ