آریا جوان
منصوریان: سخت‌ترین بازی‌مان را پشت سر گذاشتیم
يکشنبه 22 فروردين 1400 - 20:56:41
آریا جوان - تسنیم / علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که تیمش یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را مقابل ماشین‌سازی پشت سر گذاشته است.
علیرضا منصوریان پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل ماشین‌سازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شرایط جوی روی کیفیت فنی بازی تأثیر داشت. قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم امروز سخت‌ترین بازی لیگ ماست. شاید در بازی‌های دیگر به این سختی برخورد نمی‌کردیم. ماشین‌سازی شرایط خوبی ندارد و می‌تواند خطرناک باشد. علیرضا اکبرپور در دوران بازیگری‌اش در استقلال بهترین بود و برای او و ماشین‌سازی آرزوی موفقیت می‌کنم. او پسر خیلی خوبی است. از جنس ماشین‌سازی یک نفر را انتخاب کرده‌اند، کسی که فوق‌العاده محجوب و آقاست.
وی افزود: جدا از اینکه بازیکنان باید احساس می‌کردند این دیدار از بازی با فولاد سخت‌تر است، اما حضور ماشین‌سازی در انتهای جدول شاید به بازیکنان القا کرد که بازی آسانی دارند، اما برای کادر فنی سخت‌ترین بازی بود. امروز کلین‌شیت ما پس از سه بازی به هم خورد و گل خوردیم. در عین حال امیدوارم ماشین‌سازی در لیگ برتر بماند و سهمیه تبریز کم نشود.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره اینکه تیمش پس از گل خوردن به بازی برگشت، اما از موقعیت‌هایش استفاده نکرد، گفت: در بازی با فولاد هفت موقعیت صد درصد خراب کردیم و تنها یک موقعیت 50 - 50 داشتیم. ماشین‌سازی به دلیل آرامشی که از نحوه بازی داشت و چون دغدغه جدولی ندارد، راحت بازی کرد. بازیکنان ما قدر موقعیت‌هایش را ندانستند، ماشین‌سازی نیز در حفظ گلش زحمت کشید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/624613/منصوریان--سخت‌ترین-بازی‌مان-را-پشت-سر-گذاشتیم
بستن   چاپ