آریا جوان
صحبت‌های عجیب 9 صاحبخانه از راز صدا‌های عجیب در منزلشان!
سه شنبه 24 فروردين 1400 - 19:28:24
آخرین خبر - خواندنیها
آریا جوان - باشگاه خبرنگاران / بی شک بسیاری از ما در خانه صداهایی را شنیده‎ایم که متعلق به خودمان نبوده یا چیزهایی را گم کرده‌ایم که کمی قبل تر درست در جایی مشخص آن را دیده بودیم. در چنین شرایطی ممکن است کمی گیج بشویم یا با فرض اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است کمی هم بترسیم.
در این گزارش کوتاه مشاهده می‌کنید که چگونه برخی افراد می‌توانند مستأجر مخفیانه برخی خانه‌ها شوند و از این موقعیت حتی سوءاستفاده کنند. پس بهتر است نسبت به این ماجرا و قفل کردن در و پنجره‌ها برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی دقت بیشتری داشته باشیم.
در سال 2008 یک مرد 57 ساله تصور می کرد کسی در خانه‌شان وجود دارد و از مواد غذایی و وسایل آن ها مخفیانه استفاده می‌کند او در خانه دوربین نصب کرد و دید یک زن به سراغ یخچالش می‌رود پلیس به آنجا سر زد اما تمام درها و پنجره‌ها قفل بودند. سرانجام آن‌ها وارد خانه شدند و پس از تجسس فراوان زنی را در قفسه بالای کمد دیواری یافتند که مدت‎ها در آنجا زندگی می‎کرد.

آریا جوان


در سال 2012 تریسی به خاطر صداهایی که گاها می‌شنید احساس می‎کرد او و 5 فرزندش تنها کسانی نیستند که در این خانه زندگی می‎کنند و اتفاقا همینطور هم بود. همسر سابق او که 12 سال پیش از هم جدا شده بودند در اتاق کوچک زیرشیروانی زندگی می‎کردند و پس از جستجوهای پلیس یافت شد. تریسی نفهمید که همسر سابقش چگونه به خانه او وارد شده و از کی در آنجا مخفیانه زندگی می‎کند.

آریا جوان


در سال 2017 یک خانم صدای قدم زدن کسی را بالا سر خود حس کرد از صاحبخانه جویا شد و فهمید صدا متعلق به آنان نبوده است. پس از حضور پلیس در اتاق زیر شیروانی یک مرد یافت شد که با پتو و ملحفه‌هایش در آنجا زندگی می‎کرد. پلیس نتوانست بفهمد او چه زمان آنجا حضور داشته اما مشخص شد که وی از در وارد نشده بود.

آریا جوان


در سال 2016 دیویس والمن صداهای عجیب و غریبی را از اتاق زیرشیروانی شنید، او پیش از این متوجه تغییراتی که در خانه‌اش رخ می‎داد مثل خاموش یا روشن کردن چراغ‌ها شده بود. والمن به اتاق بالا رفت اما در قفل بود او در زد و پرسید کسی آنجا هست؟ یک زن در را باز کرد اما هیچ یک از سؤالات صاحبخانه را جواب نداد و بلافاصله از آنجا رفت. وسایل او پس از رفتنش در اتاق زیر شیروانی یافت شد.

آریا جوان


در سال 2013 تعدادی از دانشجویان که متوجه تغییراتی در محل اقامت خود شده بودند در حالی که فکرش را هم نمی‌کردند، شخص دیگری را در زیرزمین پیدا کردند. او هم یک دانشجو بود اما آن‌ها نمی‌دانستند چطور وارد آنجا شده و جالب اینجاست حتی قبلا هم او را ملاقات کرده بودند ولی تصور می‌کردند یک بازدیدکننده یا مهمان بوده است.

آریا جوان


در سال 2013 یک پیرزن 73 ساله متوجه شد که گرمایش خانه‌اش به اندازه کافی خانه را گرم نمی‌کند. پس از بررسی‌های فراوان، تعمیرکار متوجه شد شخصی دیگر در زیر خانه او زندگی‌ می‌کند و با ایجاد کردن مجاری از گرمایش خانه استفاده می‌کند. پیرزن بسیار شوکه شده بود چون هرگز متوجه شخص دیگر در خانه‌اش نشده بود.

آریا جوان


این بیشتر شبیه یک کلاهبرداری است. کاترین تازه از سفر برگشته بود و به منظور چک کردن لوله ها به خانه جدیدی رفت که قرار بود به آن نقل مکان کند اما در کمال تعجب دو زن غریبه را در خانه خود دید که یک کلاهبردار، خانه را به آن‌ها اجاره داد بود.

آریا جوان


در سال 2014 در چین یک مرد سوراخی را در آشپزخانه خود دید و سپس متوجه مردی شد که در اتاق زیر شیروانی خانه او زندگی می‌کند. او بلافاصله با پلیس تماس گرفت. مرد غریبه بارها و بارها پول‌های صاحبخانه را برداشته بود و زمانی که او نبود به راحتی در خانه زندگی و برای خود پخت و پز می‌کرد.

آریا جوان


در سال 2012 خانواده دونووانی که برای مأموریت کاری به شهر دیگری رفته بودند پس از بازگشت دیگر نتوانستند به خانه خود بروند چرا که خانه‌شان توسط رافائل و رونیکا اشغال شده بود و آن‌ها اسنادی داشتند مبنی بر اینکه خانه را خریده‌اند. با گذشت ماه‌ها سرانجام این خانواده توانستند به سختی خانه خود را پس بگیرند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/626003/صحبت‌های-عجیب-9-صاحبخانه-از-راز-صدا‌های-عجیب-در-منزلشان!
بستن   چاپ