آریا جوان
مجمع عمومی موسس انجمن زنان شاغل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود
سه شنبه 24 فروردين 1400 - 19:33:54
وزارت رفاه
آریا جوان - مشاور امور زنان و خانواده وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از برگزاری مجمع عمومی موسس انجمن زنان شاغل این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی "وحیده نگین" گفت: به دنبال دستور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تاسیس انجمن زنان شاغل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با نظارت معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری معاونت روابط کار و مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری و با توجه به استقبال بانوان شاغل در واحدهای ستادی و استانی وزارتخانه، مقرر شد مجمع عمومی موسس 31 فروردین برگزار شود.
وی افزود: در این نشست، تصویب اساسنامه پیشنهادی، انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن، انتخاب بازرسین انجمن و نحوه اطلاع رسانی های آتی بررسی می شود.
نگین گفت: اساسنامه پیشنهادی و شرایط نامزدی مندرج در اساسنامه در سامانه یادگیری الکترونیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://el.mcls.gov.ir در بخش دوره های تخصصی معاونت فرهنگی اجتماعی وجود دارد.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: افرادی که تمایل دارند به عنوان هیئت مدیره یا بازرس در این انجمن همکاری داشته باشند، با مطالعه دقیق شرایط نسبت به اعلام نامزدی و ارسال رزومه خود حداکثر تا ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 25 فروردین از طریق سامانه یاد شده اقدام کنند.
وی افزود: نحوه برگزاری انتخابات به صورت غیرحضوری خواهد بود که شرایط آن در اطلاعیه ها خواهد آمد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/626039/مجمع-عمومی-موسس-انجمن-زنان-شاغل-وزارت-تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی-برگزار-می-شود
بستن   چاپ